Nou ook ik heb er wat aan gehad…
Nog nooit zulke kleine pupsels gezien!!! Ze is heel klein, weegt nu 330 gr(geboortegewicht was 210) en om aan te geven hoe klein: het staartje is maar 3 cm…
:wub: wat een frustels zeg
zoveel mooie foto’s op je log, was cker vol liefde!
geweldig! en die geur… je wilt het liefste zo’n puppie oppakken en in je neus douwen hahahaha dat had ik tenminste altijd
@Bloem: Zo klein, dat optillen echt eng leek haha…
mn vinger was bijna langer dan zo een pupsel… dus zelfs voorzichtig met kroelen…
Maar zooooo was inderdaad zooo speciaal…ben er nog vol van…(is al 8 uur geleden he…)
De amerikaanse reu is even op een stukje verlenging gezet. We gaan nog steeds voor de reu van ons allen, maar gaan even verder zoeken naar de juiste bloedlijnen. EN… het wordt een black en tan, zoals Aiji haar moeder…(hihihi zooo dat wil ik al va dag 1 een B&T!!)
ik ook weer thuis, zijn lekker met de hele familie bij dochter geweest, was gezellig. Mijn dag dus ook niet slecht:wink:
Bloem :lekker opgeruimd vandaag en even flink op moeten treden tegen een stel drakies voor de deur
Ronna : stukje gaan fietsen en van dreigende luchten weer teruggekomen, achteraf voor niets
Trl:gaat weer even niet zo lekker.Meis ben bang dat die vraag nooit beantwoord gaat worden :kus:
Toos : Hubs lekker lang uitgeslapen vandaag en van het zonnetje genoten
Beps : helemaal in de 7e hemel door het knufelen, wat een lieffies
Marion : heeft ff flink haar best gedaan op bordje Iskender, nou dat zag er goed uit, kun je mij ook altijd mee verwennen hoor
Viva : vandaag lekker lang buiten gezeten om te genieten van een zwoele zomeravond
Miere : kleindochter gaan verwennen met een pop en vanavond weer lekker smullen
Cyn : heeft een bedel gekocht en helaas niet de juiste persoon op msn gekomen, dus gewoon tegen zichzelf Turks aan het oefenen gegaan
Ik heb bij gelezen zo tussen de bedrijven door. Maar ben te moe nu, vannacht zoooo slecht geslapen omdat J niet kon slapen. Hij maakte me telkens wakker. En ik moet morgen wel fit zijn he, dus duik het bed in. Maar niet voordat …
@TRL
Meis een dikke :kus: voor jou, denk aan je!! En je weet het he … als je je ei kwijt wil!!!