Raak: 13 augustus met kleinkids naar Antalya:TURKEY:
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
Goede morgen …
Geen nieuws van deze kant. Alleen dat ik goed geslapen heb vannacht. Hier mistig nu, en een frisse wind. Niet leuk voor degene die vakantie hebben maar beter als je moet werken.
Nou ik juist weer klaar met werken. Zowaar een nacht geslapen dit keer. Om 00.40 iemand met een giga-lekkende ktl, die geholpen en doorgeslapen tot 6.30… heerlijk!!!
Meteen mn spullen teruggebracht, en nu aan de cappu. Vanavond komen mn ouders weer eens kijken hoe het met Hubbie gaat.
Nu even nietsen, en misschien nog een uurtje slapen…
ik lag al 3 uur te woelen en te draaien toen ik erachter kwam dat ik vandaag late dienst heb. dacht ik, hoop ik… dan maar…
dus wekker ff verzet en nog eens triljoen x wakker geworden
ppff wat een nacht… :retard:
zometeen dus naar het werk en dan hoop ik maar dat ik echt late dienst heb.
Beps wat een lieffies…
Bloem but geslapen
Tlr…kop op meis…waarom krijg je geen antwoorden op echt niet, dus kwel jezelf niet steeds met het vragen daarnaar. Een hele dikke knuffel voor jou.
Raak ook een gezellige dag gehad.
Marion ook al weer aan de arbeid, hopelijk wat bijgeslapen.
Hier mn gebruikelijke after-nightshift-dip!! Je slaapt teveel om nog naar bed te willen, maar te weinig waardoor je moe bent…
Zo eerst afmaken in huis, dan dan maar eens een uurtje plat denk ik!
Werk ze all…
(@Bloemmie: Pfff ja, denk je dat je optijd bent: Nee hoor, je moest er 2 uur eerder zijn…had ik bij het U*V nog wel…)
ja daarom… beter te laat dan dat ik er om 8h zit en tot 18h moest blijven
maar baas vroeg zich wel af waar ik bleef, maar was voor half10 binnen, dus okey
Oh maar Marion… ik was/ben er wel, maar had vanmorgen koffievisite en toen heb ik nog wel ff snel oningelogd hier gelezen, maar net geen tijd meer om ff te posten.
Verders heb ik momenteel ook niet veul te melden en er is ook niet veul gepost, dus hoef ik ook geen update te maken. :biggrin:
Ga zo ff naar het WC de schapjes doen en naar de apotheker de insuline ampullen voor kokkie weer ophalen en dan is de dag alweer bijna om. Hier ook mooi zonnig en warm weer, dus da’s wel fijn. :zon02:
Goeiemiddag,
Weinig bij te lezen vandaag. Heb ook niet veel te melden. Vandaag de toko gladgetrokken, was weggewerkt, ramen van binnen en buiten gezeemd, ga zo nog even dweilen, dan is het voorlopig even spic en span. Ik heb vandaag mn dag niet, ben erg gespannen. Weet tenslotte wat me te wachten staan. Morgen rond deze tijd hoop ik dat alles achter de rug is @Trl::kus:, blijf toch niet achterom kijken, je schiet er zo weinig mee op. Antwoord op je vraag komt er niet en je doet jezelf onnodig pijn @Beps: Even een schoonheidsslaapje gedaan, wat een lieffies:wub:. Beetje gerustgesteld nu?
@Toos: Voor ik nu even wegga en/of het vergeet, ( hoe kan ik je nu vergeten?) wens ik je heel veel sterkte morgen en hopenlijk gaat alles goed en zoals gewenst en dat je er straks maar baat bij mag hebben. Maar voor nu… toi, toi, toi… :kus: en ik denk aan je hoor!
Toos : meisje is toch heel normaal dat je je zo voelt. dikke:kus: voor jou.
we zullen morgen met zijn allen in gedachten bij je zijn en voor je duimen. Als alles achter de rug is kun je weer doen wat je wilt met je arm, dweilen, ramen zemen, soppen, auto wassen enz.:lol:Probeer je maar een beetje op te vrolijken hoor