TTT Deel 128

:ninja:

Toos: :kus:

En weer een dagje minder, ik ben nu echt begonnen met aftellen. Nog 7.5 of 8
dagen werken tot …

@Beps
Uit je ritme door de nachtdiensten en nog even een uurtje plat geweest.

@Roanna
Geen tijd meer om te posten vanmorgen want de visite stond al op de stoep.

@Cyn
Komt even binnen gluren … druk in de zaak?

@Toos
Gespannen voor de operatie morgen, logisch hoor. We denken aan je … sterkte :kus:

Ohhh Toos… Ik was het helemaal vergeten!!! (mn hoofd ergens anders…)
Heel veel sterkte voor morgen… En laat JPubbie even laten weten hoe het met je is ;)!!
En ja gerustgesteld. Ze doen het zo goed…(en zooo wat een lieffies…)

Schapjes in huis, niets verder te melden

Marion: ja enorm!!! Poeh!!! :wink:

Ik ben weg!!!

:dag:

Toos: sterkte morgen!! :kus:

Zo hey wat is het hier rustig zeg…

Toos meis ik duim voor je, en wat je al zegt morgen om deze tijd is het al gebeurd, en dan kun je er alleen maar van opknappen, nu heb je nodeloos pijn, morgen heb je pijn die misschien nog wel erger is maar die dient tenminste een goed doel…zodat je daarna GEEN pijn meer hebt.
Ik ben in gedachten bij je…hou je haaks.

Ik nu lekker in de tuin, maar heb begint te spetteren…

Ikke weer niet de Jackkpot!!! :stuck_out_tongue: Even zien… wat wel dan.

Hier gelukkig nog geen regen.

:dag:

ikke ook geen jackpot en ook geen regen:tongue:

Zo weer terug, net voor de stortbui binnen, weer allemaal toeters en bellen hierzo…nu weer een paard in het water, het arme dier was helemaal verlamd van de stress en de kou, meisje van het paard ook in de sloot naast dat arme beest om hem gerust te stellen, 3 brandweer wagens, een grote lier en toen het beestje weer op de kant, na een aantal minuten kwam hij weer bij de mensen, en de eigenaar van het paard heeft hem toen een aantal rondjes laten stappen, hij is niet kreupel, alleen een beetje stijf…meisje wat de brandweer hielp in de sloot, was wel kreupel, ze was zo goed bezig, alleen toen ze zag dat alles goed was met het paard kwamen de tranen…
Er gebeurd hier tegenwoordig vanalles…in onze rustige wijkje…

Ik ook geen jackpot hoor, maar had ook geen lot…aan die oplichters bende doe ik niet mee…

Jij ook al niet Raak? :lol: Maarja, wij zijn gelukkig in de :wub: he!!! :hihi:

@Viva: Jeetje, is ook weer wat dan? Tja, met dit mooi weer gaat ook iedereen naar buiten, dus zullen zich er ook vaker ongelukken voor doen. Nou, jij hebt wel wat te zien daar hoor!

Ikke ook nie, :wink: maar kokkie wel met 2 loten, maar weet nog heel niet wat de cijfers zijn. Zo maar eens even loeren.

Roanna : J. zegt dat jij over 10 min. ook in de regen zit, dus…kussens binnen halen.
Ja, zullen we maar denken dan he:so:

Viva : zie nu pas jouw verhaal, dat is ook wat. Wel raak he bij jullie de laatste tijd. Toch liever wat leuker nieuws hoor

@Cyn
Beter toch, de boel moet wel blijven draaien he!

@Viva
Blijft rumoerig in je ā€˜achertuin’, gelukkig liep het dit keer heel wat beter af.

@Roanna
Weer geen dikke prijs dit keer, maar er is nog hoop op kokkies loten.

@Raak
En bij jullie? Waait de regen over?

Nou, hier nog steeds droog hoor. :vak02:

Hier ook (nog) geen wolkje aan de lucht :lol:

Hier nog steeds regen…