TTT Deel 128

Zo huis aan kant, eten op, klaar om mn ouders te ontvangen…

Tot morgen

@Beps: Doe je ze weer ff de groetjes van ons!!! Veel plezier hoor! :biggrin:

Tot morgen. :dag:

@Raak: J, had (bijna) gelijk. Het regent nu hier. Niet echt hard, maar toch als je erin moet lopen, word je wel nat. :unibrow:

Pffffffffffffff… nou op een lot een tientje en die ander €8,50.

Tja, als je voor een dubbeltje geboren bent… word je nooit een kwartje. :finger:

Volgende keer maar weer. :wink:

@Beps
Veel plezier met je ouders.

@Roanna
Och, het is nog altijd beter dan niets toch? Kan je weer bijna een nieuw lot voor kopen, of een paar 1/5.

ik heb 15 1/5e loten
zal eens ff gaan kijken dan! (had weer 5 1/5e kado gehad van paps en mams :wink: )

jammer :frowning:

:paranoid: iedereen foetsie…?
kennen jullie de reclame op net5 voor het nieuwe programma ‘de spaanse droom’
??
programma lijkt me nix, maar het voorstukje/ reclame vind ik echt heel erg goed… goed emotie spelen

Iedereen weg!!! :frown:

Tja , was even aan het expirimenteren geweest, hoe zelf foto’s af te drukken. Is best aardig gelukt. Heb er maar een paar gedaan, alleen om ff te kijken hoe het resultaat zou zijn op echt fotopapier.

@Bloem: Ook niks bijzonders gewonnen? Ook volgende x beter. :dope:

Nee, dat ken ik nog niet. Had de groeten van Max zitten kijken daarnet.

@ roanna wel voor zorgen dat je de foto inlijst dan, want staat er toch om bekend dat foto’s op een gegeven moment erg vervagen

@ Bloem:Ja, dat zal ook best. Ik zal erom denken. Morgen ga ik ff proberen ze op CD te zetten. Zo ben ik iedere keer aan het uitzoeken, wat voor anderen misschien a peace of cake is, maar ik als digibeet… :biggrin: Vond het al knap van mezelf dat ik wat op papier kreeg. Ha, ha.

Goeieavond,
Kom nog even een afzakkertje halen. Lieve meiden bedankt voor jullie steun:kus::kus:
@MK: bedankt voor je smsje:kus:. Het zal vast goedkomen. Hub laat weten hoe het gegaan is. Voel me nu vrij rustig, hopen maar dat dat morgen ook zo is. Verder weinig te melden en heb ook weinig bij hoeven lezen

@ toos ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht, je zult de rust nodig hebben

@ roanna vind het helemaal toppie dat je met je tijd meegaat :thumbsup:

ppff ik voel me echt ellendig… ga maar eens naar bedje toe

Zo, ik ga de boel hier ook op slot doen.

Oh ja, by the way… sommigen van ons zitten net als ik ook op FB, maar ik zeg even heel eerlijk, dat ik er eigenlijk alleen maar even kom kijken om zo nu en dat een berichtje te plaatsen en te lezen en voornamelijk om foto’s te bekijken en meer doe ik er niet mee. Van sommigen van jullie krijg ik dan uitnodigingen voor plaatje zus en zo te plaatsen en nu weer voor een calender, maar sorry dat ik dat negeer. De meeste van jullie weten dat al wel wanneer ik jarig ben. :biggrin:

Wat ik hier eigenlijk even mee wil zeggen, neem het mij niet kwalijk dat ik dus niet overal op reageer daar. Het zal voor velen van jullie een prachtige site zijn waar je vooral ook je buitenlandse vriendschappen kunt onderhouden, maar ik ging er naar toe, om eigenlijk mijn foto’s op te plaatsen, maar heb daar ook vanaf gezien, om allelei redenen. Ik persoonlijk vind dat FB gebeuren een beetje tegenvallen. Had er wat anders van verwacht, zeg maar.

Nogmaals, neem het mij niet kwalijk, maar het is gewoon niets voor mij.

Nou, dat was een heel verhaal. Ik ga er van tussen. Iedereen weltrusten en tot morgen weer. :kus: :dag:

:slapen:

@Bloem; Ik hoop het ook en anders ook geen punt mag morgen een poosje slapen
@Roanna; Ik heb op FB gekeken en vind het om dezelfde reden niks

@Bloem: Nou, dat is ook toevallig. Jij zegt net, dat het goed van me is om met de tijd mee te gaan en ik zet hier net een heel FB verhaal neer. Maargoed… ik probeer zoveel mogelijk overal aan mee te doen hoor! :king:
Weltrusten en hopenlijk slaap je een beetje lekker vannacht. :slapen:

@Toos: Leuk dat je toch nog even aan komt waaien. Dat zou fijn zijn dat Hubs ons een bietje op de hoogte houd. :thumbsup:

Ik ga ook zo naar mn mandje, dus slaap lekker:dag:

@Roanna: Komt goed hoor en wie weet als het meevalt en ik goed wakker ben sms ik zelf

Oke Toos en nogmaals heel veel sterkte ermee en je weet het… :kus:

Succes en weltrusten voor zo en de groeten aan JP.

Dank je wel en jij ook de groetjes thuis:kus: