@Toos: Sterkte/succes/ alles wat je nodig hebt voor morgen…:kus:!!!
Ouders weg. Gaat de telefoon: Collega kan niet inloggen thuis, geen internet. Of ik ‘ff’ in kan vallen om de nachtdienst te draaien…TUURLIJK!!! Ik ga toch zo naar bed haha!!!
Dus weer uurtjes om leuke speeltjes te kopen voor mn meisje
Toos : meissie nogmaals sterkte morgen en hoop dat je zelf alkunt sms-en
probeer een beetje rust te vinden vannacht:kus:
Marion : nee hier ook regen hoor, niet meer droog
Roanna : jij hoeft toch niet op FB, wij weten jou wel te vinden hoor:biggrin:
en ik vind het ook heel knap dat je alles wel aan het proberen bent
Bloem : welterusten meisje, niet ziek worden hoor !
Beps : zit lekker te kleppen met ouders, gezellig hoor.alles nog steeds helemaal ok met R ?
Beps : doe je wel rustig aan, je hebt zo een burn-out te pakken he:tssk:
werkse/:slapen: lekker enne goed hoor dat het zo lekker gaat met R.doe maar de groetjes van ons he :dag:
@ Toos, als je hier nog langs komt , heel veel sterkte en succes morgen… Verder ben ik zoals gewoonlijk weer de nachtbraker, ben zowat de hele avond bezig geweest met m’n foto’s af te laten drukken bij K******. Ik ben ook zo’n digibeet, hoor Roanna!*
Nou nou, ben al 1,5 uur aan t werk… heb al 3 telefoontjes gehad. Lekker met R zitten borrelen, olijfje erbij, btje feta… Nu maar eens naar bed…
Tot morgen all
Raak: 13 augustus met kleinkids naar Antalya:TURKEY:
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
@ toos heel veel succes
@ beps zal wel ff omschakelen zijn geweest om ‘ineens’ uit de lucht nachtdienst te draaien, maar ja katjing!! ik hoor de kassa hier rinkelen :kus: nu nog ff lekker slapen
Toos heel veel sterkte meissie.
Tlr…knuffel
Bloem verslapen
Beps helemaal brak
weinig om op te reageren dus dat doe ik dan ook maar niet…
Hier vies nat weer…
Kom me ook even melden. Ikke wel goed geslapen. Hi, hi. Tja… kan er ook niks aan doen. :biggrin:
@Bloem: Verslapen ?? Nouja, ik neem aan, als je maar weer voor een bepaalde tijd op het werk en dan wat later naar huis gaat, dat je baas daar niet zo heel moeilijk over doet!!! Nee… sttt… ik vertel het ook niet verder.
@Beps: Ff op 1 oor denk ik? :slapen: Je hebt het er weer opzitten en het potje weer tot bijna aan de rand.
@Marion: Ook werken weer vandaag?
@Toos: Mocht je toevallig miss… nog ff lezen… zet 'm op he!!! :kus:
@TRL: Ook ff een dikke :kus:
@Miere: Oh, gelukkig… ben ik toch niet de enige!! Nu maar hopen dat je mooie foto’s in je album krijgt en niet net als mij… de wintersport. Ik ga van de week ook even weer een poging wagen.
Toos: :kus: nogmaals sterkte!!!
Roanna: ach ja… FB… ik vind het eigenlijk alleen maar leuk voor de buitenlandse mensen…
Beps: een extra nachtje gepakt… Lekker weer extra centjes…
Bloem: had je nog wat op je loten???
Nou ik weer aan het werk… Had een mailtje van :wub: dat hij weg is uit ADR… hij vind het daar niet meer leuk en is daar weg… Hij weet nog niet waar hij heen gaat… maar dat zal ik wel horen denk
@ cyn nee, maar 12 euro’s ofz
paps mailde net, zij hadden 92 euro!! hahaha beter! geloof dat ze ook een straatje hadden
of misschien bedoelt ie wel 1/5 van 92 euro hahaha…
enneuhm geen ADR meer… dan weet je cker dat je er niet meer komt als :wub: weg is