TTT Deel 128

Zo is dat Toos. Ook voor jou hopen we, dat het ook net ze goed en snel gaat. Je hebt gelukkig goed kunnen oefenen dit voorjaar, dus daar zal het niet aan liggen. :biggrin:

Nou, ik heb mijn wijntje op, neem zo mijn vriend (in) mee naar bed en dan maar eens kijken, of er nog ergens een tropische “markt” is.

Ladies… weltrusten en ik zie jullie hopenlijk morgen weer. :slapen:

:kus:

@Roanna;:kus:. Veel plezier op de “tropische” markt. Pfff moet er niet aan denken om nog naar de markt te gaan, geen geplak vanavond:D

Ik ga ook naar mn mandje. Slaap lekker en tot morgen maar weer:kus::dag:

slaap lekker dames
ik ben er ook zo wel een beetje klaar mee…

@Roanna
Ja, begint al aardig op te schieten :unibrow:

@Beps
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :wub:

@Roanna
Alweer naar de markt? Je bent er net van terug :stuck_out_tongue:

Truste allemaal!

Ja ik ga nu ook maar eens…
Zit nog steeds her en der foto’s te bekijken…

Trusten tot morgen…:dag:
(hier ook maar geen markt…PFFF veel te warm…)

Nou hier ook niet, hoor ik net, want de zeilen zijn van de kramen gewaaid.:biggrin:

Trusten meiden. :dag:

Hi Dames, ben thuis en ga snel naar mijn bedje. heb ook echt niet bijgelezen, sorry. hoop dat alles ok is met iedereen.
Moet vannacht voor de zaak naar Polen vertrekken en hoop vrijdagavond heel laat weer terug te zijn. Dus tot zaterdag all:kus:

:turkey:Raak: 13 augustus met kleinkids naar Antalya:TURKEY:

Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

Toos,fijn dat je zo snel geholpen kan worden.

Beps,mooie foto’s weer.Hoop dat alles goed mag gaan.

Viva,hoe was het bij je paps,was hij een beetje aanspreekbaar?

Zussie,gelukkig weer aan de betere hand.

Bloem,gve foto’s van Budapest.

Raak,succes in Polen.

Marion,nog wezen zwemmen of druk aan het werk?

Mk,hoe was het feest van je moeder?

Cyn,lekker je ouders meegenomen uit eten en wat is het geworden?

Roanna,jammer dat de markt niet zoveel aan was,maar een terrasje is altijd lekker toch?

Ik vandaag later beginnen,straks met C naar het CB.

Fijne dag allemaal

gaaaaap
er gaat echt nix boven je eigen bedje he? lag er een beetje laat in, maar was binnen een paar seconden vertrokken en dat gebeurd zelden…

allemaal een fijne dag :dag:

Goede morgen …

@Roanna
Zonder zeil houdt het op he. Als het gaat regenen wordt je nat :stuck_out_tongue:

@Raak
Op weg naar Polen. Tot zaterdag.

@TRL
Niet gezwommen. Bij buuf op de koffie geweest en 's avonds een terrasje gepikt. Jij nog naar het water geweest?

@Bloem
Home sweet home, vannacht goed geslapen!

Marion,water??? dat hebben we hier niet hoor en ikke moet werken.

Zou kunnen dat er iets in de buurt was.
Loop ik weer eens achter, ben je op woensdagmiddag niet meer vrij?

Oh meiden ik zit weer eens schandalig lang te teuten hier. Ik moet de douche in.

goedemorgen meiden…

Zo dan hele update’s voorbij zien komen…

Beps wat een frummel zeg, ziet er goed uit, en zo te zien wil ze drinken, dus we gaan maar van het beste uit…
Bloem wat een verhaal zeg, fijn voor je dat je het zo leuk hebt gehad in Budapest, wel vermoeiend maar weer een ervaring rijker.
Roanna echt petje af hoor om steeds naar die collega te gaan, het lijkt mij een ware martelgang om daar steeds heen te gaan en haar zo te zien aftakelen.
Toos, in een draaiding en dan beurs…tja we zijn niet meer soepeltjes he, gelukkig kunnen ze wat aan je schouder doen, en dan ook nog zo snel. Moet je in het ziekenhuis blijven of is het poliklinisch…
Tlr. naar het cb met C…gelukkig niet meer zo vaak, werd werd er niet goed van iedere keer naar die zeurders, dit mocht niet en dat was niet goed…yeh right dat bepaal ik zelf nog wel.

gisteren naar paps geweest, die was weer opper vrolijk, ging met zijn vriendin naar scheveningen…laat maar gaan nietwaar.
Zo ik duik zo onder de douche, zoon komt zo die moet ik zijn haren knippen die gaan namelijk morgen op vakantie naar kreta…en een but tijd om te vliegen 7.35 uur in de avond…nou ja ze gaan dat is het belangrijkste.
Ik meld me weer. oke op Damber haar naam geplaatst

hahhaa tis altijd weer grappig, halverwege de post denk je al…? mmhh… er klopt iets niet

@ marion: lekker aan het teuten…

wakker, ben er nog niet, meld me zo

:dag:

Toos: zo dat is snel!!! In Belgie toch?? Beter hoor dat er zo snel wat aan kan gebeuren!!! Wat een verschil dan met de ziekenhuizen hier he!

Beps: :wub: lief!!!

Bloem: gave foto’s zeg!!! En nice update voor Odi!!!

Roanna: top van je dat je toch steeds nog even langs gaat in het hospice!! :kus:

Vandaag en morgen weer te werk en dan weekend… Lekker 2 dagen even niks doen!! :smiley:
Vannacht slecht geslapen, veel te warm…

Nou ik ga aan het werk… Tot later! :dag: :kus: