Zo is dat Toos. Ook voor jou hopen we, dat het ook net ze goed en snel gaat. Je hebt gelukkig goed kunnen oefenen dit voorjaar, dus daar zal het niet aan liggen. :biggrin:
Nou, ik heb mijn wijntje op, neem zo mijn vriend (in) mee naar bed en dan maar eens kijken, of er nog ergens een tropische “markt” is.
Ladies… weltrusten en ik zie jullie hopenlijk morgen weer. :slapen:
Hi Dames, ben thuis en ga snel naar mijn bedje. heb ook echt niet bijgelezen, sorry. hoop dat alles ok is met iedereen.
Moet vannacht voor de zaak naar Polen vertrekken en hoop vrijdagavond heel laat weer terug te zijn. Dus tot zaterdag all:kus:
Raak: 13 augustus met kleinkids naar Antalya:TURKEY:
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
Beps wat een frummel zeg, ziet er goed uit, en zo te zien wil ze drinken, dus we gaan maar van het beste uit…
Bloem wat een verhaal zeg, fijn voor je dat je het zo leuk hebt gehad in Budapest, wel vermoeiend maar weer een ervaring rijker.
Roanna echt petje af hoor om steeds naar die collega te gaan, het lijkt mij een ware martelgang om daar steeds heen te gaan en haar zo te zien aftakelen.
Toos, in een draaiding en dan beurs…tja we zijn niet meer soepeltjes he, gelukkig kunnen ze wat aan je schouder doen, en dan ook nog zo snel. Moet je in het ziekenhuis blijven of is het poliklinisch…
Tlr. naar het cb met C…gelukkig niet meer zo vaak, werd werd er niet goed van iedere keer naar die zeurders, dit mocht niet en dat was niet goed…yeh right dat bepaal ik zelf nog wel.
gisteren naar paps geweest, die was weer opper vrolijk, ging met zijn vriendin naar scheveningen…laat maar gaan nietwaar.
Zo ik duik zo onder de douche, zoon komt zo die moet ik zijn haren knippen die gaan namelijk morgen op vakantie naar kreta…en een but tijd om te vliegen 7.35 uur in de avond…nou ja ze gaan dat is het belangrijkste.
Ik meld me weer. oke op Damber haar naam geplaatst