@Cyn: :dag: Wel thuis zo en veel plezier met uit eten. :kus:
Doe hoeg allen :dag::dag::dag::dag:
@Cyn: :dag: Wel thuis zo en veel plezier met uit eten. :kus:
Doe hoeg allen :dag::dag::dag::dag:
Zie ik toch dat ik straks het beste paard van de stal vergeten ben …
@Cyn
Vanavond uit eten met je ouders, voor hun 33-jarig huwelijk! Zooooooo lief van je!!!
En dan verder …
@Beps
Jammer, was wel een leuk tripje. Maar idd, de fokker zal er meer ervaring mee hebben. Er moet toch een hoop geregeld voordat het beestje mee mag.
@Roanna
Triest voor het vrouwtje. Heeft ze ook veel pijn of kunnen ze dat nog onder controle houden?
ppfff druk bezig met mails lezen, beantwoorden, Odi updaten ( wat niet lukt, tot 3x toe hetzelfde geschreven) nu foto’s uitzoeken
heb her en der wat bijgelezen maar nog geen ruimte in mn hoofd om te reageren dus: :kus:
okey mn Budapest foto’s staan op Facebook…
Goeieavond,
Kom nog even aanwaaien.
@Beps: Gefeliciteerd en nu maar hopen dat alles goed gaat
@MK: Gefeliciteerd met mams haar verjaardag
@RaaK: ohhhh ze gaat weer, het is je gegunt hoor en al snel weg ook
@Roanna; Ik vind het zo goed van je dat je je collega bezoekt in de hospice. Weet zeker dat ze hier blij mee is
@Viva: De tickets binnen, mooi zo, aftellen dus voor jou
@Damber: Rug wat beter, in ieder geval geen oud w*f meer, nog even en je kan je knieeen weer in je nek leggen
@Bloem: Ook weer terug, ga zo je foto’s bekijken
@Marion: Al wat zicht in een huis of nog steeds niet
Toen was ik even de draad kwijt
Gister lekker van t zonnetje genoten en 's avonds naar de kermis. Samen met W. in een een of ander draaiding geweest. Viel wel mee zei ze. Dacht het ook, heb er een zere nek van overgehouden en blauwe plekken op mn arm en been. Echt fun:mad:.
Vandaag terug naar de ortho geweest, eerst scan en echo, daarna terug voor de uitslag. Was niet goed dus, kapsel flink ontstoken, kalk en botgroei waar het niet hoort. Dat is ook de reden waarom mn schouder op slot gaat. Dus wordt dinsdag geholpen, geen kijkoperatie maar snee over mn schouder. Ben opgelucht dat er iets aan te doen is en ook wel dat het zo snel is. Zie er ook niet tegen op, tenminste nog niet
goeie update…
sluit ik me helemaal bij aan ![]()
had elders ff dit verslagje eruit geramt… dus kan t hier net zo goed ook neerzetten
zondag vertrokken met de hele auto volgeladen met allerlei zooi en op naar Hongarije. Onderweg hardstikke druk, veel auto’s, campers en caravans… flink file gehad, maar al met al ‘maar’ 15 uur onderweg geweest, waarvan dik 2 uur pauze.
rare was, dat we dwars door oostenrijk gereden zijn (linz-wien-budapest) en ik heb echt geen berg gezien… hahahaa beetje jammer maar okey.
we waren om 10h 's avonds over. ik was echt helemaal gesloopt, want met alle zooi in de auto was er niet meer zoveel plek om beetje okey te zitten. en warm zonder airco en veel file gehad in duitsland… maar okey
maandag heeft mn vriendin me heel budapest doorgesleept. matthias church, fishermens bastion, fort, kasteel, brug 1-2-3-4-5-6-7-8-9, margaret island. we hebben een tour gedaan door het parlement… MOOI!! en hebben 2 uur op een terras ijscoffee gedronken en ijs gegeten. cathedraal bezocht. donau cruise gemaakt, pizza gegeten, met mannen geflirt…, tram, metro, bus, lopen lopen lopen lopen.
we hebben wat gedronken op een partyboot, maar het concert aan de overkant was echt leuker, dus wij daarnaartoe… hahaha echt lachen, hongaarse band, hongaarse kids en hongaarse drank (ugh) was echt helemaal dood toen we thuis kwamen… en warm! 37 graden en dan door de stad slenteren…
gelukkig hebben we het dinsdag rustig aangedaan. zijn naar szentegre gegaan, echt zo’n toeristenplaats met busladingen vol armerikanen, japanners en duitsers. handgeborduurde kleedjes, beschilderde eieren en ansichtkaarten hahahah heb echt mn slag geslagen !! nog meer ijscoffee gedronken, bij de italiaan, nog meer ijscoffee gedronken bij de griek. beetje langs de donau geslenterd. toen terug naar Budapest, de heuvel op, beetje relaxen van het bos, beetje weer relaxen hahaha.
toen zijn we weer terug naar de stad gegaan, hero’s square en het park erachter was echt een geweldige ontdekking… soort van replica van een transsylvanisch kasteel. t was 9 uur, dus beetje schemering, echt een lekker sfeertje zeg maar…
daarna laastste keer terug naar de donau voor wat nacht shots. foto’s staan op mn facebook.
helaas vanochtend toch echt afscheid genomen van mn collega. zij blijft in hongarije en ik kan nu niet meer elke dag met haar lunchen en kletsen, erg jammer… weet niet of we contact kunnen houden maar we zien het wel.
vlucht was echt perfect, echt een aanrader, wizzair en binnen 2 uur stond ik weer op E aiport. was wel grappig, ik kom het vliegtuig uit en zie mn paps op het dek staan, dus ff zwaaien en ik loop de ‘luchthaven’ binnen en had alleen handbagage, dus ik was eerder aan de andere kant dan dat hij beneden was… hahaha
vervolgens was ik met 3 kwartier thuis, ff gelunched, gedouched en om 2 h was ik op het werk hahaha, ja ja, zoveel mogelijk vakantie uren uitsparen., dus nog even een halve dag ‘gewerkt’
dus…
wow das spijkers met koppen slaan toos… dinsdag dus onder het mes…
hoelang is de hersteltijd? ga je dat redden voor jamaica?
krijg je hulp in de HH, want kan me voorstellen dat je dan ff echt NIX met je arm kan doen…?
Zo, wij ook weer terug van de achterhoek. Was eerlijk gezegd, niet veul an. Hier en daar een kraampje, maar het scheen overdag wel druk te zijn geweest. Wel even een pisang goreng gegeten en even op een terrasje een bakkie gedaan en toen maar weer naar huis op aan.
@Toos: Je, ze is ondanks dat ze heel vergeetachtig is, wel blij met ons bezoek. Kan ik aan alles merken. Dan haal ik oude verhalen op van hoe we toch altijd zo leuk samen gewerkt hebben en dat het zo’n fijne tijd was enzo en dan zie je haar opleven als het ware en niets anders dan glimlachen. Af en toe wel een reaktie van haar hoor, maar ze is erg moe, heel erg moe en als we zien dat het haar teveel is, gaan we ook weer en spreken we weer voor volgende week met haar af en dan knikt ze tevreden.
@Marion: Nee, ze heeft nu weinig pijn, maar de dame van het hospice vertelde dat ze de morfine aan het ophogen zijn, zodat ze zo weinig mogelijk merkt.
Oke tot zover weer dit verslag.
Oh gelukkig Toos dat er nu eindelijk wat aan gedaan wordt. Dit kon ook niet langer zo toch!!!
Enneh… voorlopig dan maar even niet meer in zo’n draaiding. Ha ha.![]()
Ik zal zo ook even de foto’s van Bloem gaan bekijken.
@Bloem: Oh meid toch!!! Ik las het in een adem uit. Wat hebben jullie genoten zo te lezen. En alles perfect geregeld. Leuk verslag hoor! Jij bent weer een ervaring rijker.
yup
was leuk. echt een ervaring… had budapest niet op mn lijstje staan, maar was erg leuk en op deze manier heel erg goed te doen
ik doe het je niet na hoor… tis toch intens om elke naar dat hospice te gaan… maar ze is er blij mee… t zal wel niet lang meer duren denk ik zo :kus:
@Bloem: Mooi verslag en veel gezien in korte tijd. Hoop dat jullie in de toekomst contact kunnen houden. Wie weet nog eens een bezoekje hongarije.
Weet nog niet hoe lang de hersteltijd zal zijn, jamaica is in ieder geval geen punt. Heb daarna gevraagd. En hulp in HH, ja van hub en de meiden. Enne heb nog een hand hoor, kan die wel laten wapperen af en toe. Tja en spijkers met koppen, zo doen ze dat in belgie, niks wachtlijst, agenda erbij en wanneer kun je
@Toos: Het zal best goed komen. Hulptroepen inschakelen en goede therapie erna, dan zul je toch hopenlijk snel weer je pols kunnen heffen. :biggrin: Best belangrijk, maar nog belangrijker… dat je eindelijk een keer van de helse pijnen verlost wordt.
@Bloem
Mooie stad, mooi verslag en hele mooie foto’s! En weer een stad op je, daar-was-ik-ooit lijstje.
@Toos
Das pas aktie daar in Belgie. En dan maar zeggen dat ze dom zijn he? Kunnen ze hier nog iets van leren. In ieder geval wordt jij snel geholpen.
@Roanna
Fijn dat ze momenteel geen pijn hoeft te lijden. Hoop voor het vrouwtje dat dat zo blijft.
@Roanna: Zal zeker goedkomen, heb er alle vertrouwen in. Enne de pols blijf ik trainen hoor in de tussentijd, anders krijg ik daar luie spieren en dat moet niet he
@Toos: Nee, da moe we nie hebbe. Moet je weer in therapie in ADR en daar vind je het al niet zo leuk.
Ha, ha.
@Bloem: Ik heb ze gezien hoor en ze zijn als gewoonlijk, van jou hand… weer fantastisch. Echt mooi foto’s zeg en mooi is het daar.
@Marion: Ja dat is zeker te hopen maarja, daar is tegenwoordig veel aan te doen he, om mensen niet zolang te laten (pijn) lijden.
Jij mag ook al gauw op vakantie he!!! Oh, heerlijk vooruitzicht. :zon02:
Zo meiden, heb een aantal updates voorbij zien komen… daar kan ik me bij aansluiten(gelukkig want ik loop om zo langzamerhand)!!!
Pupsels is een plaatje…
We wachten af, zijn gepast blij(echt wel heel blij) maar toch met een soort angst…
Eerst maar eens de oogjes open over 14 dgn…(stap voor stap weer)
Hubbie bijna geen medicatie meer… nog 2 keer molletjes op een dag, en 1 keer Dyclofenac…
Ook die gaat turbo…
Nu zo naar bed…
Tot morgen all
@Beps: Het is weer zeer aandoenlijk die mooie plaatjes van je. Ik ben dan ook weer ( gematigd) blij voor jullie.
Ook dat het met Hubs zo goed gaat. Het is net mijn kokkie van vorig jaar. Ging ook als een turbo en zo zie je maar, dat conditie en goede voorbereiding, best een grote rol spelen.
Nou, weltrusten voor jou en hubs hoor en droom maar fijn. :kus:
@Beps: Ben blij voor jullie en het gaat goedkomen hoor met jullie pupsel. Mooie foto’s hoor:thumbsup:. Fijn dat het goed gaat met hub, houwen zo
Ja wij ook meiden, dat hij zo ‘makkelijk’ erdoor gekomen is…
Nu jij Toos, net zo…