@Beps: Gefeliciteerd. Jou dag kan niet meer stuk. Bloem terug en het zo verlangde teefje is geboren. Wat een leuke berichten allemaal. Ook dat andere bericht…van dat andere hondje in de USA. Geweldig als het zo mocht zijn.
Ik ga. Werkse allemaal nog en Cyn… :wub: doe je best weer he!!! Keep it cool!!! :wereld:Hi, hi.
Ja zo spannend allemaal. Het zet ook ons leven een btje op de kop, omdat we dan eea toch moeten aanpassen… Leven wordt dan wel heel anders, maar 1 keer vakantie, en dan ook regelmatig alleen met de honden weg…(want 3-4 honden om op te passen is wel duur/moeilijk…vrijwilligers??? haha)
maar goed eerst dit teefje, en dan nog met zn 4en praten enzo…
Beps, gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meid… 3/4 honden??? vertel eens…
zussie, nice pica op hyves
Cyn, lekker uit eten vanavond voor paps en mams trouwdag
Bloem, onderweg naar huis
Roanna, klein bietje nieuwsgierig
MK, gefeliciteerd met je moeder!!!
Viva is alweer bij opa beland… zaakjes daar op orde brengen en dan mag ze lekker in de tuin genieten van de zon. De kussens voor de bank zijn net bezorgd, echt mega snel! Zitten nu heerlijk (lekker hard) hihi. Met m’n rug gaat het gelukkig al een stuk beter, m’n knieen naar m’n neus optrekken is nog geen strak plan maar ik loop niet meer als een oude bejaarde
Beps gefeliciteerd een klein meisje geboren, en nog rood ook…en dan USA plannen voor een ander hondje geweldig meis…ja een hoop geregel, maar samen met de fokkers komen jullie er vast wel uit.
Bloemmie ook weer terug…lekker gehad meissie.
Roanna weer naar de hospice…sterkte meissie.
en toen wist ik het niet meer…OOOOOOOOOOOOOOO ja tickets zijn binnen…we mogen…yes.
Oh meiden, ik ben zo blij… Echt blij…
Het is een klein plaatje, de naam die de fokkers en wij hebben uitgekozen heeft een dubbele betekenis, en verwijst naar het meisje dat zo gewenst en geliefd was, maar het niet mocht redden. We hebben samen een potje zitten janken…
Dochira(roepnaam Chira, net als het poppetje), wat betekend: Beide/allebei !!
(maar ook: welke zal ik nemen… omdat ook nog even de vraag was: willen jullie soms het reutje… maar nee, we gaan voor het teefje)
aangeland op het werk
drukkkk!!!
was om 10h vertrokken, 12h op het airport, kwart voor 1 thuis, ff eten en douchen en om 14h zat ik alweer te werken
dus soepel verlopen
@ beps super nieuws gefelicteerd
de rest: sorry, geen tijd om meer dan 1 pagina bij te lezen
@Bloem: Welkom terug. Hopenlijk heb je het leuk gehad en viel het afscheid nemen niet al te zwaar. Ik kijk uit naar je foto’s.
@Beps: Niks ego hoor. Dit is momenteel even voor jullie heel belangrijk en zoiets moet je zeker goed overwegen, daarom toch fijn dat je dat met ons wilt delen. Ikke ook… duim, duim, duim hoor!
Oh, ik zat in een andere topic te posten en gelukkig zag ik het nog op tijd, dus snel ff kopie gemaakt om het hier te plaatsen.
@Damber: Ikke nieuwsgierig??? :lol: :lol: Fijn dat je rug alweer een beetje beter is. Hoesten ook minder?
@Cynthia: Oh, dat is het betere werk dan he. Tja… ach ja, de een z’n dood, is de ander z’n brood , zeg ik altijd maar. De andere organisatie’s en reisbureau’s, doen weer goede zaken zo.
Was weer ff bij de collega geweest, maar het gaan zienderogen slechter. Ze wilde zojuist nog even een sigaretje roken ( dat mag zij daar) maar kan het zelf niet aansteken en vasthouden, dus dat moest ik doen. Ze kan haast niet meer praten, maar ze zei wel dat dit haar nog zo erg gelukkig maakte, dat ze af en toe in bed mag roken onder begeleiding. Ze neemt dan een paar trekjes en gaat via haar neus er weer uit. Gister hadden andere collega’s haar een sigaret in de handen gegeven die niet aan was, zelfs dat maakte haar al gelukkig. Zielig eigenlijk hoor!!! Maargoed…
Ik ga ff een hapje eten en dan op naar de Achterhoek.