TTT Deel 128

En Viva… de ondertiteling is weer duidelijk zichtbaar hoor! :biggrin:

Oke dames… ik weet niet precies wie er nog zijn, maar ik ga vast afsluiten.

Voor straks… weltrusten en tot morgen weer. Slaap lekker. :slapen:

:dag:

Roanna : sorry zat op msn, moet mijn “zoon” af en toe bijpraten he:D

zet het hier ook maar even neer omdat ik weet dat Tlr…er vaak boekt reiscompas heeft hetzelfde postadres als tourmax.
Johan Huizingalaan 193

1065 Amsterdam

A.
Johan Huizingalaan 193
1065 Amsterdam

Op dit adres:
beachholidays BV
Efor Holding BV
Femre Holding BV
Kom Travel BV
Kom Travel BV
Komfly.Com BV
Komfortours Airbrokers BV
Onur Airbrokers BV

:turkey:Raak: 13 augustus met kleinkids naar Antalya:TURKEY:

Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

Viva,dank je boek idd wel eens bij reiscompas,maar gelukkig nog nooit geen problemen gehad,voor september of oktober was ik het niet van plan om bij hun te boeken,omdat de reizen op Izmir vol zitten.Komfly heb ik ook wel eens geboekt.

Beps,hubs goed geslapen zonder de krabben?

Fijne dag allemaal

Zo weer op het werk.

@TRL: Ja hubs goed geslapen, beter zelfs, want de krammen gingen behoorlijk trekken, waardoor hij niet op zn zij kon slapen!!!
Medicatie minderen, pijn is er niet of nauwelijks. Hij zou het zo weer doen zei hij, terwijl hij er zo tegenop gezien heeft…(lees: tegen de pijn opgezien heeft!)

Zo nu even wakker worden. Straks weer met hubs over eea praten. Er zit wat in de pen, nee geen vakantie, maar we moeten er wel voor op reis…ja wazig ik weet het, maar het is nog niet zeker…of niet zeker, dat wel maar niet wanneer… … …

OH JA… BLOEMMIE KOMT VANDAAG THUIS!!! haha

Beps,beter toch voor hubs dat het meegevallen is,beter zo dan andersom.
Ben benieuwd wat er uit de pen gaat komen,ga je ons lang in spanning houden :biggrin:?

Benieuwd hoe Bloem het heeft gehad.

goedemorgen allen…

Beps hult zich in wazigheid,nou als het zover is horen we het wel,succes met eea bespreken.
Bloemmie idd al weer richting vliegveld of hangt al in de lucht.
Vandaag wordt het warm, dus vroeg naar de winkel en paps.
Ik meld me weer.

Goede morgen meiden …

@TRL
Gelukkig nog niet bij rc geboekt, nog maar even afwachten he! Wij hebben er ook verschillende keren geboekt en ook nooit problemen gehad.

@Beps
Wilde plannen met hubs, je maakt ons wel nieuwsgierig hoor.

@Viva
Vandaag naar paps, fijn dat ie in een prettige stemming was gisteren. Hopelijk vandaag weer zo.

@Bloem
Ook weer op weg naar huis.

En nu aktie zodat ik richting kantoor kom. Tot straks!!!

Mk. gefeliciteerd met je moeder, een fijne dag voor jullie allemaal.

Goedemorgen all.

@Marion: :dag: Werkse.

En tja over RC!!! Dat ze in hetzelfde pand zitten wil volgens mijn nog niet zo heel veel zeggen, maar meer dat er van die positieve verhalen van TM ook hier stonden en op verschillende fora dat het zo goed was en zo voordelig. Je hoefde je echt geen zorgen te maken, tot dat… De rest is onderhand al wel bekend. Maargoed, diep triest is het wel voor de mensen die het betreft. Hopenlijk heeft RC hiet niets mee te maken.

@Beps: Heeft het iets met eh… eh… te maken? Spannend hoor! :unibrow:
Fijn dat het voor hubs allemaal meevalt, vooral qua pijn.

Ik vanmiddag na het werk weer met de kok naar ziek collega en vanavond naar Zutphen, want daar zijn iedere woensdagavond zomerfeesten en vanavond pasar malam buiten, dus lekker ff weg. Echt weer voor. :zon02:

Iedereen een fijne dag verder nog. Laterssssssss :dag:

@MK: Oh ja…Van harte gefeliciteerd met mams 60e verjaardag :kus: en nogmaals een hele fijne dag vandaag met z’n allen.

Hieperderpiep Hoera!!!

Oh meiden ik wil het wel vertellen, maar het is nog allemaal niet helemaal rond… maar we gaan niet op vakantie, gaan niet saampjes weg… maar goed…misschien komt er een pup(reutje) uit amerika bij ons wonen, extra he, dus naast het pupje dat hopelijk van de week geboren wordt. We gaan het dan saampjes met de fokker kopen, 1 van ons moet dan naar amerika, en haalt het op. Het zou begin september geboren moeten worden, en dan hebben we dus 3 hondjes…
Zo zit het dus ongeveer…:unibrow:

Goeiemorgen!!! :biggrin:

Ik super geslapen… Ook wel weer eens lekker… Vandaag weer te werk, tis hier lekker druk dus gaat goed komen!! Vanavond neem ik mijn ouders mee uit eten… Zijn morgen 33 jaar getrouwd… Maar morgen moet paps werken, dus dan maar vandaag :wink:

Beps: ohhh dat is spannend!!! :biggrin: En wat lekker dat het met hubs zo goed gaat!! :chin:
Roanna: precies… erg makkelijk dat internet :wink:
Bloem: welkom thuis alvast!! :dag:
MK: gefeliciteerd met mams!! :kus: En ja het nieuwe kantoor went al wel hoor! :smiley:
Marion: werkse! :dag:
TRL: leuke foto’s van C. op hyves!! :smiley:
Als ik iemand vergeten ben… sorry niet alles is blijven hangen… :frowning:

:kus: voor iedereen!

Jaaaaaaaaaaaa
Er is een rood teefje geboren…
Verder nog geen nieuws, alleen dat er een rood reutje en teefje geboren zijn…
SPANNENDDDDD(hihi)

Beps: :wub: :biggrin: spannend!!! :wink:

Niets ehcts spannends meer…ons teefje is geboren haha…(hihihihihihihihi hopen dat alles goed gaat…)

Vind het toch nog steeds spannend… :smiley:

ik vond het spannend toen ik om 9 uur een sms kreeg met : Reutje geboren…
NEEE IK WIL EEN TEEFJE!!! Hahah