@TRL: Bedankt. :chin: Had het helemaal mis zo te zien. Ging er zo vanuit, dat Viva bovenaan stond, maar niet dus.
Helaas Viev. Je mag toch nog even wachten.
Fijn dat het met Damber weer de goede kant op gaat.
Wij ook net lekker in de tuin met kennissen van ons ff koffie gedronken. Heerlijk weer nog buiten. Zijn net naar huis, maar denk dat ik nog ff de tuin in ga zo. Wie weet hoelang het nog kan!!!
Roanna : vierkant met rood kruisje bij Viva ??? ik zie helemaal nix :retard:
Cyn : probeert Y te verdringen,komt nu iemand anders voor in de plaats:wub:
Viva : sorry:o maar moest de 22e weer terug zijn dus ik moest wel voorpiepen. Maarre jij gaat niet later hoor, ik ga gewoon eerst:kus:
Lekker je boek weer bijna uit, wat zal jij relaxed of vakantie gaan. Fijn toch dat paps zich weer een beetje vrolijker opstelt tegen je
Trl : ja ga alleen met de kids want J. heeft geen vrije dagen genoeg, maar daar zijn vrienden he waar we mee weg gaan
Hoi, hier ben ik ook weer eens. Veel aan mijn fiets hangen, dus helaas weinig tijd om hier mee te kletsen. Op het werk zat om handen om me de hele dag bezig te houden. Hier gezellig druk met de familie en ons gezinnetje. Mams morgen 60 jaar, dus vanavond het huis versieren. Morgenmiddag heeft ze voor de kleinkinderen een ballonnenman besteld, die mooie beestjes van de ballonnen gaat maken. En dan hoop ik maar dat de ballonnen van betere kwaliteit zijn dan die ik mee had naar ADR Daarna gaan we met de hele familie (+ vrienden en kennissen) wokken.
Donderdag een dagje met met mijn zwager en de kinderen naar de apenheul voordat hij weer naar Noorwegen vertrekt.
Verder moest ik cadeautjes voor M. kopen want die is de 16e jarig.
Afgelopen zondag geshopt, want ze moest nog gymschoentjes hebben voor school. Nu moeten er nog tractaties gemaakt worden om uit te delen bij het KDV. En dat moet allemaal in de vrije uurtjes gebeuren… dat werken slokt namelijk een groot deel van mijn tijd op.
@beps
Wat een eng idee die visjes. Hubs verlost van de krammen en hoeft pas over 5 weken terug te komen. Nu langzaam beginnen met bewegen en zo komt hij steeds een stapje verder. Hoe gaat het nu met de pijn?
@toos
Alle tijd om te genieten van het zonnetje in de steeds mooier worderde tuin. Alleen jammer dat je vrij hebt vanwege je schouder. Wanneer moet je nu weer terug naar het ziekenhuis?
@raak
Weer een reisje geboekt naar het geliefde land. De kleinkinderen boffen maar met zo’n oma!
@viva
Het boek bijna uit, genieten van het mooie weer en een pa die best te spreken is.
@damber
Je hoest de longen uit je lijf en nu ook je rug nog, het zit je niet mee.
MK : oef, jij hebt het er maar superdruk mee zeg. Neem je ook wel een klein beetje tijd voor jezelf om te ontspannen? Wens je moeder namens ons een heel fijne verjaardag toe en jullie allemaal uiteraard ook een heel fijne dag
@MK: Dat idee had ik al, dat je het erg druk hebt met alles. Je gezinnetje is ook best belangrijk en dan slokt het werk ook nog alle tijd op dus… heel begrijpelijk.
Dan wordt jou mams even oud als ik. Leuk hoor! Zo te lezen, veel leuks in petto en jullie komen zelfs nog hier in town. Heel veel plezier zowel morgen, als van de week in de Apenheul. Volgens mij, zijn jullie ook aleens eerder daar geweest toch?
Doe morgen even een dikke knuffel voor de pizzabakker en natuurlijk voor ook voor M. Vond het altijd leuk en grappig dat ze met ons ging aqua-gymmen. Moet er nog vaak aan denken. Zo schattig.
Dank jullie wel en ik zal de felicitaties, knuffels en groeten overbrengen.
@roanna
Vorig jaar zijn we er inderdaad ook geweest. Als we alleen met ons gezin waren hadden we wel even aan kunnen komen. Nu hebben we iets gezocht dat voor alle kinderen wel leuk is. Zijn kinderen zijn 12 en 8 jaar en dieren zijn altijd leuk.