Ik ben er ook wel, maar ook weer niet. Zit ook in tuin, heerlijk te genieten van het :zon02:. Krantje en de foldertjes erbij… wie doet me wat!!! Noem het bijbruinen of voorbruinen. Ha, ha.
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet:TURKEY: Raak: 13 augustus met kleinkids naar Antalya
**
**Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
Ohhh dan ga ik wel mee om op Cyn te passen,… Raak boek ff bij haha!!!
Meiden, ff snel bij J en H thuis, oftewel mn ouders…
Krammen zijn eruit, nu langzaam bewegen, en over 5 wkn terug voor controle.
Ik heb het op de rontgenfoto’s gezien… ja ziet er raar uit, maar plaat moet ook nog eruit over max 1 jr…pfffff ;)!!!
Cyn : fijne avond :dag:
Beps : dat ziet er gunstig uit zeg, over 5 weken pas weer terugkomen
doe je iedereen daar de groetjes van ons. als jij meegaat wie moet er dan voor je mannetje zorgen???:biggrin:
Roanna : lekker aan het koken
Marion : ligt in bikini te zonnen
Toos : zal nu ondertussen wel een donkerbruin kleurtje hebben.leuk bericht na lange tijd uit America
Ik ook nog even hier…
zit de hele dag al in de tuin, heb mijn nieuwe boek al bijna uit…
Damber strompelt nog en kucht af en toe nog wel, maar het gaat beiden de goede kant op,.
Vanochtend eerst visite gehad…en daarna de hele dag geluierd in de stoel.
Morgen weer naar paps, die helemaal vriendelijk en aardig doet…hij is zondag naar zijn moeder geweest met zijn vriendin, met valies…een busje met de scootmobieltjes van hun beiden…
laat maar gaan en nu wil hij weer gaan vissen dus moet ik morgen het een en ander daar nog voor halen.
Marion betaald aan het zwembad
Beps goede berichten uit het zh, en alle tenen nog aanwezig na het geknabbel van de visjes.
Raak die mij van de 1e plaats verdrong…lekker hoor naar Antalya.
Tourmax ook op de keien gelopen, las hier gisteren ook nog allemaal vreemde berichten over boeken naar side en dan terecht komen in kemer…
Voor iedereen nog een fijne avond in de tuin/zon/terras…
Ff het lijstje goed gezet,sorry Viva,raak heeft je voor even verdrongen van de eerste plek.
Raak: 13 augustus met kleinkids naar Antalya:TURKEY:
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica