TTT Deel 128

@ Toos/ Wendy, allicht kan ze dan gevoedert worden

@ beps :wink: jup same old same old…

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel even …

Een pittbull hamster bij Wendy.
Mexicaanse griep bij Bloem op het werk
Toos nog steeds aan het raden
Roanna druk bezig met de BBQ
Cynthia wakker gemaakt door de gemeente
Beps en Damber willen samen koffers dragen
En een dikke kus voor TRL!!!

En nu tandjes poetsen en weer aan de slag. Daarna naar de kapper, als ze een plekje hebben tenminste. Dus ben nog wel even onder de pannen. Tot straks!!

@ marion :kus: ik hoop dat je ff terecht kunt bij de kapper… moet er wel spik en span uitzien he?

hoooowowwwwwww ik vergeet helemaal dat jullie allemaal de groetjes terug krijgen van mijn ouders :smiley:

:finger: hoe durf je!! hahahaha
dus het gaat doe??? doe maar de groetjes terug :dag:

Damber: groeten terug!!! :dag:

@Damer Groetjes terug aan Viv en H!!!

Zo hier de boel aan kant, leidinggevende van Rubbie komt zo eens kijken naar de patient… Wilden ze al 3 wkn geleden, maar had Rubbie geen zin in…

@ beps :wink: snap ik… ziek is ziek, ja toch!

pffff wat is het hier warm… pfffff

Zo big fruitmand, leuke vent, aardig…
Nu aan de ananas, mango, bananen, passiefruit…JAMMIEEEE

Oooh lekker! Ik ook willen… :smiley:

Verder druk online… :wub:

Mmmmmm… lekker Beps. Niet verkeerd dan.

Ikke ook druk, heeeelll druk met nu niets doen, want heb alles al klaar staan, voor zover mogelijk, voor de bbq van straks. Pfff… best veel eigenlijk!!!

V. en H. Groetjes terug via Damber. :dag:

@Bloem: Ik heb voor tijdelijk dan, een oplossing kunnen vinden voor het versturen van meerdere foto’s tegelijk. Doe het nu via ingredimail. Die heb ik ook al jaren, maar gebruik het eigenlijk haast nooit, maar hier ging het ook goed mee. Misschien dat Hotmail ooit met de oplossing komt.

Ach ik denk, dat jij vast ook nog betere wegen weet, maar dit is voor mij de makkelijkste weg.

Wou het in ieder geval nog even zeggen en vergat het steeds.

Nou ikke ook een probleem…
De Pan is stuk…krieltjes erin PLOFFFFFF zelfs Rubbie schrok zich rot…
Dus morgen/overmorgen naar de Het’s terug met De Pan… Is nog in de garantie, alleen is t rot…
Gelukkig waren de krieltjes klaar :lol:

hahaha eerst eten zeggen ze hier in O.!! hahahaha

wel balen, kun je daar weer mee rondslepen…

op t werk koud, des te warmer in de sportschool… getver… na 5 minuutjes drijfnat, dus we hebben snel een rondje gedaan en klaar…

veel geklept met mama over de familie, ze waren zondag weer eens een keer die kant op gegaan, en over broer en zn vriendin… hihih :smiley: zo leuk dat stel. ik hoop echt dat het toekomst heeft…

@ roanna, sjit, nog 40 minuutjes, ik ga het denk ik niet redden om voor 7en bij jou te zijn
veel plezier bij de BBQ en eet smakelijk!

@ beps jij ook, krieltjes met fruitsalade…

@ cyn uhm… ik ben blont maar seni seviyorum… ??? leg eens uit :wub:

Bloem: seni seviyorum??? What do you mean??

Pfffff zo irri vd pan… baal echt…

Beps: ohhh dat is balen!!! Gelukkig wel nog garantie!! Gelukkig waren de krieltjes wel al klaar… :smiley:

Beps; balen zeg van die pan en ik kan me voorstellen dat je je kapot bent geschrokken. Gelukkig besloot ie pas om plofff te zeggen nadat je krieltjes klaar waren, dus je hebt nog wel even mogen eten. Nu weer terug naar de winkel met die pan :frowning:
Roanna; druk druk druk met bbq… nog 2 minuten, maar ik vermoed dat er al mensen zijn.
Bloem; zou je ook niet later kunnen komen bij Roanna :stuck_out_tongue: Lekker gesport alweer… waar je zin in hebt… ik zou de energie niet op kunnen brengen om na m’n werk nog de sportschool in te duiken (sowieso niet hihi)
Cyn; druk op msn :smiley:

Jes doet het goed… ben opgelucht… ze eet, ze drinkt en ze slaapt :smiley:

Damber: gelukkig gaat het goed met Jessy:D