@Toos: Bah das echt een rotklus… ben ik ook niet van…
Slapen komt vanzelf, of anders een tukkie in de zon…
Nu aan de slag hier,…kom niet vooruit
@Toos: Bah das echt een rotklus… ben ik ook niet van…
Slapen komt vanzelf, of anders een tukkie in de zon…
Nu aan de slag hier,…kom niet vooruit
@ bloem, aan dit beestje viel niet te wennen, ik heb haar zwanger gekocht en viel niet handtam te krijgen, echter zijn haar kleintjes wel heel lief maar moeders is een ware bitch, dus heb vorige week besloten om haar voor d’r eigen best wil in te laten slapen vandaag, tis nooit leuk maar voor haar beter.
Heb geen idee of dr tandjes te ver zijn doorgegroeit. Denk dat er iets niet spoort in dr koppie, het is vanaf het begin een pitbull. Het is even over geweest toen ze jongen kreeg. Denk dat W de juiste beslissing neemt door haar in te laten slapen, dit is ook zielig.
Niet te lang blijven sukkelen hoor Bloem, er moet toch een reden zijn waarom je je gammel voelt
@ toos ja, die reden weet ik maar al te goed… maar mn hoofd moet dat eerst even accepteren… heb goede hoop dat het weer beter gaat als ik rustig aandoe. (ookal weet ik eigenlijk wel beter) maar zolang ik geen koorts heb… doen we net of we gek zijn
@Bloem: Zal niet meevallen om een beetje rustig aan te doen als het druk is op je werk:kus:
Toos; niet lekker geslapen en een gevecht gehad met kussens… men zegt dat zoiets moet wennen, maar kan me goed voorstellen dat je er niet lekker door slaapt. En dan ook nog eens een verrassing waardoor je gaat liggen malen ![]()
Bloem; mexicaanse griep op het werk… m’n vriendin hoeft niet meer terug te komen… was ook op haar werk iemand met mex. griep en aangezien zij nog maar een paar dagen hoefde te werken (zwangerschapsverlof) en de werkgever geen risico wilde lopen, mocht zij naar huis.
Pas je wel een beetje op jezelf?
@Damber::lol::lol:. Heb echt geen idee en ze laat niks los, alleen dat het een super de luxe kamer is met sauna en jaccuzzi. CP misschien :wereld:?? Ze heeft het diner ook geregeld, zal wat worden, omdat mn ene arm vleugellam is, kan ik alleen maar hooien:D
Zo, kom nog gauw even aanwaaien voor ik weg moet. Had net koffiebezoek.
@Bloem & Toos: Jullie worden tussen 6 en 7 uur verwacht voor de BBQ, dus zie zelf maar even.
Hoe meer zielen, des te meer vreugd.
@Wendy: Moeilijk he! Heel veel sterkte hoor en voor jou dan toch even een :kus:. Ik heb toch nog geen MG.
Meiden… ik ga scooteren. :dag:
@Damber: Wel verstandig van je collega haar baas om geen risico’s te nemen, vervroegd met verlof, treft zij het met dit mooie weer
@Bloemmie: Denk aan jezelf he… niets helpt zogoed als luisteren naar je lijf. Ik denk zelfs niet dat je de Mex Griep bedoelt, maar de voor jou bekende ellende…maar goed :kus: en rustig aan he meis!!! :kus:
CP is veel te duur voor 1 nacht, heb een mooi hotel geboekt ergens in nederland, met een super de luxe suite met alles erop en eraan, ik kan heel goed dat geheim bewaren. Vleugellam, maar eten zal wel lukken hoor.
Ik ga maar eens poedelen. Er zit plastic folie op mn schouder geplakt zodat ik kan douchen. Ga dat eraf halen, wordt niet goed van de jeuk.
:dag: goeiemorgen!!! ![]()
Ik wakker… om 8 uur al omdat de gemeente zo nodig met een maaimachine voor me deur moest komen… ![]()
Wendy: knap hoor dat je het geheim kunt houden… Ik kan dat nooit haha… ![]()
Toos: spannend!! En ook ik offer me wel op voor een weekje ADR hoor… Om je koffer te dragen ofzo ![]()
Bloem: druk op het werk door zieken en vakantie… ![]()
Verder is mijn hoofd een zeef… ben de helft weer kwijt!! ![]()
:kus: v
Nee, jij ging NOOIT meer terug naar ADR, dus ook niet om Toos dr koffers te dragen, dat doen dan diegene wel die graag, heel graag terug gaan, ik dus…(pfff kan ook geen koffers dragen,…maar ach, heb dan een week om bij te tanken :p)
nou oke… dan offer ik me wel op om 2 koffers te sjouwen ![]()
@Damber: :finger: saampjes??
ik wilde jouw koffer ook sjouwen, maar als je dat saampjes wil doen vind ik dat ook goed hoor ![]()
@bloem
Mexicaanse griep op het werk, oei dat komt wel erg dichtbij.
@toos
Slecht geslapen, maar wel een heerlijk vooruitzicht komend weekend, superlief hoor!
@wendy
Welkom bij ons kletsclupje!
Leuk hoor een surpise voor paps en mams.
@roanna
Lekker bbq vanavond, het is er mooi weer voor.
@marion
Spannende tijden met de huurhuizen, al weer nieuwe post gekregen?
@cyn
Weer uit het dipje vandaan.
@beps
Motor verkocht, dat is snel gegaan. Nu die van hubbie nog en dan gaan jullie samen scooteren.
@damber
Een zielig hondje met een heel lief baasje dat je voor haar op de grond gaat slapen.
Neee ik wil toch wel mee!!! Heb zin in zon/zee/zwembad en feesten… ![]()
Ik ben op het werk, weer een ochtend en vanmiddag lekker vrij. M. is weer helemaal versteld en geniet weer volop van kermis en G. uiteraard ook. Vandaag alweer de laatste kermisdag en morgen gaat het schoolleven beginnen.
Gisteren zelf nog naar het café geweest om een borrel te halen. Laat naar bed en vroeg eruit, dus nu wel een beetje duf. En die drank is ook helemaal niet goed voor mijn lichaam, kan daar helemaal niet goed tegen. Darmen van slag en een gevoelige maag, maar ja het gaat wel weer over.