@Beps: Zou leuk zijn he. Nee hoor, over 6.5 week jamaica, kijk daar erg naar uit. Slaap lekker, werk ze morgen en de groetjes aan rubbie
@Toos: Vind ik ook. Je kunt beter weer gaan als je de pols weer goed kunt gebruiken, anders sta je zo droog.
Enneh… Wendy heeft dan ook eigenlijk vakantie en er moet toch iemand zijn die de drankjes haalt. Moi dus! :biggrin:
Maargoed ladies… ik ga de toko ook sluiten. Wens jullie allen weer een goede nachtrust. Beps… werkse morgenochtend vroeg alweer.
Weltrusten all. :dag: :slapen:
@Roanna: Jij gaat al:finger::lol:, ik ga trouwens ook mn mandje opzoeken. Welterusten en tot morgen:kus::dag:
@ toos slaap lekker
@ roanna slaap lekker
@ beps slaap lekker
ikke ga ook zo afsluiten… heb het wel gehad voor vandaag…
@Bloem: Truste:dag:
een weekendje bruinisse, 10 min rijden vanaf huis, mocht het niet bevallen kan je zo weer terug…!
mogguh
ach toos zit al op zo’n vakantieplek…
hahah of ze ruilt met al die duitsers die nu bij jullie zitten ![]()
een nieuwe dag…
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side![]()
Toos:22 augustus weekendje weg
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
Zo ook ik weer op het werk!!!
Lekker geslapen, morgen met een collega naar ehhhhh weet ik veel(maassluis geloof ik). Ze zoekt zo een 45km overdekte brommer… en daar isttie best goedkoop!! Dus… maar HONDERD euro met de trein voor 2 pers…dus voor 25 euro rijd ik ze wel op en neer haha…ben ik er ook even uit!!!
Vandaag geen bijz… zo mn huisje doen, rubbie verzorgen, eten en overleven…:lol:
ja da is nog nie zo makkelijk… pfff ben me toch een partij brak…
Goede morgen meisjes … zei ze best wel vrolijk.
Kopje koffie, boterhammetje. Dan de douche in en aan het werk.
@Wendy
Leuk dat je ook even bij de klepsekte binnenwipt! Helemaal top van jullie, die verrassing voor jullie paps en mams.
@Toos
Wat een kanjers he, die dochters van jullie. Mag je trots op zijn!! En … geniet van je weekend.
@Beps
Al weer druk bezig. En morgen een dagje uit.
@Bloem
Ook een goede morgen. Een beetje wakkerder inmiddels?
Thuis…tijd voor mij tot 10 uur, dan aan t werk…
Goedemorgen dames,
Toos; wat oneerlijk he als je niet kunt raden waar je heen gaat. Je boft maar met zulke meiden… ik zou zeggen, laat je lekker verwennen en geniet ![]()
Wendy; wel erg spannend hoor
Beps; hoe lang duurde het bij Aiji voor ze weer ging eten?
Roanna; in de gis fase
ik had ook gezien bij eigenschappen dat het t schild was van Drente… toen meteen Wendy gemaild dat dat zo zichtbaar zou zijn… en daarna zag ik jouw reactie… dus toch niet helemaal drenthe ![]()
Marion; ook alweer te werk
Bloem; netjes op tijd uit bed
Jes heeft een goede nacht gehad, ik wat minder want heb op de grond geslapen… Was bang dat Jes anders bij mij in bed probeerde te springen… nu kon ze dus zonder pijn te hebben wel naast me liggen alleen m’n lijf vindt dit minder prettig hihi ach, gaat wel weer over.
Ook mogge luitjes.
Ik heb al de sate in de knoflook marinade gezet, kan dan ff intrekken en de rest voor de bbq heb ik kant en klaar gekocht. Zo, dus dat ook weer klaar.
Nou, vind Bruinisse in Drenthe ook best een goede optie hoor. Toos en hubs kunnen er bij wijze van spreken wel op de fiets naar toe. Heel origineel hoor Wendy. Hebben jullie weer goed versierd.
Lekker een weekendje weg!! Lief van je!!!
Beps ook lekker een dagje uit op zoek naar een overdekte scooter voor vrienden.
Bloem… weer brak, omdat niet goed hebben kunnen slapen. Misschien kan je op je werk nog even een tukje doen!!! Denk het ook niet he? :tssk:
Marion ook weer snel aan het werk voor een paar dagen nog. Des te eerder mag je weg!!!
@Damber wel weer wakker, maar ook niet goed geslapen, omdat ze toch een beetje Jessy in de gaten heeft moeten houden. Tja… is wat he!!!
Ik ga nu ff mijn 1e bakkie leegmaken en dan ook maar eens even hier aan de slag.
Fijne dag allen. :dag: Ik zoen even niet meer zoveel hoor!!! (mexicaanse griep he!!!) :dag:
@Damber: PB!!
Zo meteen weer eens aan de slag…
hiero ook mex. griep op het werk…
tis echt afwachten tot het echt toeslaat… we gaan het zien
normaal zitten we met 12 man, nu met 4… lang leve de vakantie
dus ik ga weer verder
@ roanna hoe laat moet ik bij jullie zijn voor de BBQ? klinkt cok jammie
Goeiemorgen,
Niet zo goed geslapen, weer halve nacht met kussens liggen stoeien. Komt vanzelf goed over een week of wat. Vandaag genieten van het mooie weer, vanmiddag een K…klus voor wendy, ze laat haar hamster inslapen. T beestje is broodmager en is net een pittbul
Hmmmm lekker BBQ. Wij komen ook wel even langs Roanna. Mocht je vlees tekort komen, ik neem wel wat mee;)
@Damber: Op de grond geslapen, je moet er wel wat voor over hebben he. Had het trouwens ook gedaan denk ik
@Bloem: Werk ze. Bij jullie ook de mex. griep, hebben er al een hoop vakantie, krijgt de rest griep
ja zoiets…
nou ja, tis iemand ergens in het bedrijf, ken die persoon niet, maar je weet het nooit…
we wachten het af… voel me toch zelf al 1.5 week belabbert, dus dat kan er ook nog wel bij
enneuhmm broodmagere pitbull hamster? tandjes te ver doorgegroeid?
sterkte voor W. je gaat je toch aan zo’n beessie wennen