TTT Deel 128

Roanne kan ik me ook nog wel herinneren, Ik kwam toen met mijn vriend mijn ouwe lui ophalen.
Zelf ben ik ook meerdere jaren met hun mee gegaan naar Turkije, en afgelopen zomer in Tunesie op vakantie geweest.

België is het ook niet, was niet haalbaar in dit termijn. Ze blijven in NL.

La, la, la, la, la… ik weet het,… la, la, la

zeg et maar…

@Wendy: Dan is het geen suprise meer als ik het zeg… Het begint met een D. :wink:

@roanna: Jij zegt ook niks zeker:finger::evil:

het is wel het wapen van Dr. maar daar gaat ze niet heen.

@Toos: Nou, we worden nu misleid, want kijk maar op eigenschappen van het wapen, daar staat het antwoord al, maarja… daar ga je dus NIET heen. :biggrin: Ra, ra, ra.

Was dus het wapen van drente

ik ga naar m’n mandje, suc6 met gissen zaterdag weten ze het, vaders weet namelijk ook niks!

Weltrusten Wendy en leuk je hier ook een keer gezien te hebben. :dag:

Dan ga je denk ik naar de Apenheul hier. :vak02:

Ze houdt het spannend, nou ja weet van het weekend meer. Ben heel benieuwd. Vannacht proberen of ze in haar slaap praat:biggrin:

Zo daar is het verloren schaap weer…
Niets bijzonders vanmiddag met Aiji in t bos wezen wandelen, en vanavond bij een kennis met de compie geklunst(tenminst Rubbie, ikke heb gekletst…ben ik beter in ;)!!!)

@TOOSSSSS(en Wendy haha) Gaaf…lieve meiden hoor…;)!!!

Ik zal eens googlen… wapen van…

Wie weet, apenheul is ook leuk. Ze zegt dat dat het niet is en ook niet bij jou in de richting. Jammer hoor anders kwam ik een bakkie bij je halen

Had je al gemist Beps. Lekker gewandeld?

Ja ik kan niet anders zeggen dat ik het heb getroffen met de meiden

@Toos: Inderdaad jammer. Er is dus niet over nagedacht, zeg maar. :biggrin:

@Beps: :dag:Had je ook al gemist.

@ toos, jouw werk he? goed werk verricht, pluk je nu de vruchten van :wink:
zaterdag maar ff sms-en met ons :unibrow:
zooo nieuwsgierig…

@Beps: Het is het wapen van Drente, maar daar gaan ze dus niet heen. Leuk he!!! :wink:

Heb vandaag nog zitten kijken naar een weekje ADR, hub vond het geen punt als ik samen met wendy zou gaan. Maar zie het zelf niet zitten nu ik vleugellam ben. Dus dat komt wel weer eens. Vind dit ook leuk en ben heel benieuwd

Oh Toos, anders ga ik wel mee, help ik je vleugels tillen…:)!!!

Heerlijk gewandeld. Nu naar mn bedje :slapen: morgen weer vroege dienst…(woensdag trouwens ook…)