TTT Deel 128

nee, amsterdam is het niet.

Haha zie bij jou ook kruisjes Roanna

Toos,leuk en spannend zie alleen geen plaatje dus kan niet raden…

Cyn,nou zo goedkoop is treinen ook niet meer hoor.Maar als je idd niet vaak verre afstanden rijdt zou ik voor de auto van je ouders gaan.

Marion,wanneer mag je kijken nog voor je vakantie of lukt dat niet meer.

@Toos: Oh ja? Waar dan?

Nou, ik vind het een hele leuke suprise. Misschien wel op de Veluwe dan? Je ziet wel, ben even nieuwsgierig als jou. :slywink:

Toos is nogal nieuwschierig, en blijft ook gissen…! Maar helaas ik vertel niks.
Het is een leuk weekendje weg, maar waar naartoe weet ze zaterdag pas.

Welkom Wendy! Nice present :wink:

Toos, ik zie een rood kruisje, kan dus ook niet raden.
Cyn, keuze moet je zelf maken… maar als ik mocht kiezen zou ik ook voor die van je ouders gaan…
Roanna, jessy is inderdaad geholpen in de vorm van ‘steriliseren’ :frowning: arme meid…
anyway, ik ga m’n bed op zoeken.

(K)

:turkey:Marion: 21 augustus t/m 6 september Side:turkey:

Toos:22 augustus weekendje weg

Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

Sta ik zomaar op de 2de en 3de plek in het lijstje

@TRL::biggrin::biggrin::wereld:

@Wendy: Kan je het ons ook niet vertellen dan? Wij zeggen niks tegen Toos.

@Damber: Oke… weet ik dat ook weer en ben weer helemaal bij. Voor jou zo lekker slapen en als je A en H spreekt, doe je ff de groetjes! Voor jou weltrusten. :kus:

http://www.kinderpleinen.nl/public/images/links/19102UitlegwapenDrenthe.gif

nee, helaas Toos is hier te vaak om dat hier te vertellen. Ze zal het jullie zondagavond vertellen want dan is ze weer thuis.

Dat plaatje is de hint die ze kreeg.

Oh, het is in het zuiden. :biggrin:

@damber: Slaap lekker voor straks en als je viva en hub spreekt de groetjes aan hun

@Roanna: Jij bent nogal goed in plaatjes raden, enig idee???

owh owh
wat als we het nou raden?!
voor mij ziet het er belsch uit… hahahaha

Wendy is dus mijn jongste dochter, is 21 en werkt in de kinderopvang. Ze leest af en toe hier mee en heeft Roanna in levende lijve gezien. Zij heeft het dus over de turkse klepsekte:tongue:

@Toos: Ja zeker weet ik wie Wendy is. Heb kennis met haar en haar vriend gemaakt op Schiphol. Was ik nog niet vergeten.:unibrow:

Toos… ik google me eigen suf… maar herken nog niks. Het is dus een echte suprise.

@Bloem: Daar kon je wel een gelijk in hebben. Bels ja!!!

Heb al op belgie zitten googlen, maar kan het daar niet terug vinden. Heb van de week gezegd dat antwerpen wel leuk is, scheveningen of maastricht ook :confused:. Ze is trouwens wel origineel, ik wist niks voor mn verjaardag en heb kaarten gekregen voor derek ogilvie.

@Roanna: Precies, je hebt even een helder moment en ook op de vakantiebeurs trouwens

@Bloem: Oh… ik denk dat we er helemaal naast zitten. Ik denk dat ik de richting al weet, maar mag natuurlijk niks zeggen, anders is het geen suprise meer. Ha, ha. Behoorlijk endje van Zeeland weg. :slywink: