TTT Deel 128

@Toos
Nee, niets meer gehoord. Ik verwacht morgen weer een paar brieven met de post.
Ze zijn zo aktief de laatste paar dagen, vermoed dat ze nog even doorgaan.

@Cyn
Wat ben je vrolijk vandaag :smiley:

@Damber
Viva en paps hebben het goed naar de zin, mooi zo!
He toch, wat een dag voor jou, dan duurt het wachten lang he. Gelukkig een fijne dierenarts en mocht je eerder komen om haar af te halen

@Bloem: Daar hoef je ook helemaal nog niet over na te denken. Zijn veel leukere dingen om over na te denken.

@Damber: Oh, wat een sieuwig verhaal. Waar is ze aan geholpen dan als ik vragen mag? Aan haar vrouwelijkheid of een andere ziekte. Tja, je merkt het wel… weet hier helemaal niets van of over. Heb nooit doggies gehad, maar weet het wel ( sterelisatie) van het poesje van onze zoon.

Fijn zeg, dat Viva en hubs het zo naar hun zin hebben. Had eerlijk gezegt, ook niet anders verwacht.

@Cynthia: Nu toch de carr van Paps? Scheelt natuurlijk wel een paar centjes dan. Trouwens… mooie foto weer van jezelf. Knap gedaan hoor! :lol:

@Marion: Hij gaat lekker, hij gaat fijn en nog even en dan mogen julie. >>>

@Toos: Mijn ouders zijn gewoon op het veldje uitgestrooid geworden. Tja, die waren nooit verder geweest dan Limburg, dus dat was niet zo moeilijk.

@Roanna: Het was ook in een andere tijd denk ik. Jaren geleden werd niet anders gedaan. Mijn ouders wilden dat zo omdat hun hart in noorwegen lag. En officieel hadden we dit ook niet mogen doen

@Marion; Blijf voor je http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/duimen/150-duimen.gif

Marion: jaaaa heeeeel vrolijk!!! :biggrin:
Roanna: dankje!! Staan ook nieuwe op mijn facebook :wink:

ellowww
@ damber, wat een stress allemaal… voor jou dan :stuck_out_tongue: jessy heeft lekker geslapen

@ cyn, ehm… sorry… mag ik ff heel hard en bot doen?

je durft met je auto de snelweg niet op of flinke afstanden te rijden. je hebt je auto dus om naar het werk te gaan, en een keer in de omgeving rond te cruisen…
ja toch…?

voor de helft van 11.000 pleuries kun je HEEEEEEL VEEEEEL GIGANTISCH LEUKE DINGEN DOEN!! sodeknetter man! heb je wel eens uitgerekend hoeveel je voor dat geld hebt moeten werken…? tis een auto… als je de auto van je ouders voor een mooi prijssie kunt kopen, waarom zou je dan het dubbele uitgeven voor een andere auto…? waarmee je hooguit 50 km per dag rijdt…

anyways…

@ marion brieven regen? is de rest wel iets beter?

@Cynthia: Oh, dan ga ik straks nog wel ff kieke daar. Zet er zelf niets meer op, maar kieke mag wel ff.

@Toos: Dat denk ik ook. Ik praat over het jaar 1991. Dan erbij, mijn ouders waren hele nuchtere mensen. Voor hen hoefde al die poespas niet en zo ben ik ook eigenlijk wel, maarja, ieder moet hierbij in zijn/haar waarde gelaten worden. Toch? De een wil het zus en de ander wil het zo. Heb ik respect voor.

By the way… waar is Beps toch? Heb ik iets gemist?

@Roanna; Dat vind ik ook, je moet iemands wil respecteren en als je er zelf een goed gevoel over hebt is er ook niks mis mee

Bloem: ik durf de snelweg niet op?? Jawel hoor… :wink: En ja daarom denk ik ook dat ik echt wel ga kiezen voor die van mijn ouders :wink:

@Toos: Precies. :kus:

@Bloem: Ben je miss in de war met mij? Ik durf de snelweg niet op. Oke, soms moet het wel, maar liever niet. Snap ook eigenlijk niet waarom wij een auto hebben!!! :evil: Tja, omdat ie soms toch wel makkelijk is.

Hier de dochter van Toos,

Toos gaat dit weekend een weekendje weg, maar waarheen is een surprise…! :wereld:

Groetjes Wendy

Wendy: welkom!! :dag:
Ohhh wat spannend!!! :smiley:

okidoki, volgende meeting kom je met de auto :wink:

overigens: zie ik je dit weekend… my place… helaas komt hier geen bus of trein

@ roanna hahaha jij hebt een auto omdat het zo makkelijk en fijn is als kokkie je weg kan brengen als het regent/ waait/ je de stad in moet

@ wendy!! whoop woopppp goed zo :thumbsup: dat heeft ons toastje wel verdiend… lief hoor

Bloem: haha grapjas… :wink: Nee trein is voor mij goedkoper dan de auto :wink:

Ik ga weer offline… :wub: is gone… en ik ben slaperig… :smiley: Dus tot morgen!! Ben morgen vrij dus dan hebben jullie veel last van me!!

:kus: :dag:

Is lief he, ze heeft het met hub bekokstooft en die rotmeid zegt dus niks. Krijg alleen een plaatje van een wapen

Iemand enig idee waar dit wapen van is

http://co110w.col110.mail.live.com/att/GetAttachment.aspx?tnail=0&messageId=94db7754-6c00-4514-959d-515c14d261df&Aux=4|0|8CBED8CB142B530|

mmhmhh… spannend!!

Tja… het is echt leuk… ze krijgen vrijdag avond een tomtom die al klaar staat voor vertrek naar plaats van bestemming

@Toos: Geweldig!!! Volgens mij het kruisje van…Amsterdam. :dope:

Hoe dan ook Toos… suprise en Wendy… welkom. :wereld: