TTT Deel 128

Stresskippie… tuurlijk gaat het weer goed… geef haar VOORAL geen knuff van mij ;)!!!
(:kus: voor jullie beiden)

@ damber, goed om te horen
en ik kan ook maar amper de energie opbrengen om te gaan… tis dat mn mams ook gaat en dan zit te wachten op me…

@ cyn de commentaren op Fb bij je foto’s??

Oooh… ik dacht dat je Seni-sev website bedoelde… Tsja… :wink:

Goedenavond. :dag:

@Cynthia: Ik heb ze vanmiddag wel ff bekeken en vind ze ook mooi :thumbsup:, maar IK heb er niets bijgezet hoor! By the way… je krijgt de groeten terug van R. :dag:

@Bloem: Oh, nou je had nog makkelijk ook je mams mee kunnen nemen. Zoveel vlees en nu nog over. Pfff… :lol:

@Damber: Gelukkig alles weer in orde met je kleine meissie. Mooi zo. :thumbsup:

@Beps: Och jee… dat is schrikken dan. Zie het helemaal voor me. Nou, gelukkig heb je nog garantie. Verder geen troep ervan overgehouden, of bleef de deksel wel op?

Hoe is het met Wendy 87 en het monstertje gegaan?

Hey meiden, jullie zijn even niet bij te houden voor mij. Sorry. Geen kapper vasndaag. Ik moest een uur wachten en zou dan om 19.15 zo ongeveer klaar zijn. Niet dus, ik ga morgen voor de herkansing, kantoordag dus dan ben ik vroeger afgewerkt. En dan 's avonds in de verwenstoel van mijn tante. Dan hebben we de hele riedel gehad.

@Damber
De groeten terug aan je ouders. Gelukkig, Jessy eet weer. Hoorde net trouwens dat het met de hond van broer niet goed gaat. Zijn hart is heel slecht.

@Bloem
Gesport vandaag. Ik neem mijn petje voor je af.

@Cyn
Nog steeds druk :smiley:

@Roanna
En … buikje strak?

:kus: ik ga naar bed!!! Doeg!

Trouwens … wanneer komt Raak terug?

truste Cyn … sweet dreams :kus:

@ cyn truste

@ marion raak is toch pas NET weg… zo voelt het igg… dacht een weekje…
en jij lekker morgen de hele dag tutten en teuten, lekker hoor, helemaal als nieuw…
@ roanna lekker ge BBQ? veel over? morgen alles roerbakken?

Zo ouders weg…iedereen de groetjes…

En ook ik maar naar bedje…(morgen weer die vroege dienst…)

@ Roanna, met het monstertje is het gedaan, ze is vredig heen gegaan. Beter voor haar en ik hoef ook niet meer met werkhandschoenen het hok te betreden.

@ Roanna, Toos komt zaterdag gezellig bij je een bakkie drinken.

@Bloem
Nou beetje nieuw dan :unibrow:

@Beps
Truste meis :kus:

@Wendy
Monstertje heeft rust nu. Ook een :kus: voor jou.

@Wendy: Oh, best wel siewig dan, maarja… als het beter is zo. Jij ook sterkte ermee. :wink:

De rest allemaal al naar bed? Nou, weltrusten ladies en tot morgen weer.

@Marion: Buikje strak? Wie… ikke? Nou… zowiezo al niet. :wink: Maar heb wel gezellig ff weer een keertje ge bbqt en bijgebept.

Toch nog niet naar de kapper geweest? Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen dan maar. Nog niks verders over of van huisjes gehoord?

Raak is de 13e weggegaan als ik me goed herinner, dus zal ze overmorgen wel weer thuis komen.

@ wendy vredig heengegaan… heb je de kindertjes nog wel?
@ beps groetjes terug

slaap lekker voor zij die gaan slapen
ik hang hier nog ff-kes rond…

want tis bijna weer zover…

alvast het lijstje erbij

roanna is weer es pleite…

doe ik het eens een keer alleen
waarom niet he?

moet toch de boel op slot gooien dus kan net zo goed zelf de sleutel vast pakken :stuck_out_tongue:

129 is een feit

:dag: