@ beps dus toch dubbele gevoelens
vond al dat je er zo rustig onder bleefā¦
:kus:
@ toos ja erg he? mn paps heeft ookal 20 solliās de deur uit en 15 afwijzigingen terugā¦
@ beps dus toch dubbele gevoelens
vond al dat je er zo rustig onder bleefā¦
@ toos ja erg he? mn paps heeft ookal 20 solliās de deur uit en 15 afwijzigingen terugā¦
@Bloem: Het zal voor je vader helemaal niet meevallen, hij is niet meer de jongste en relatief duur. R. is jong en een goedkope kracht en ook dan blijkt het moeilijk te zijn
@Beps:Soms maak je een keuze die niet helemaal meevalt, maar je krijgt er wel wat moois voor terug:kus:
@Bloem: Tuurlijk gemengde gevoelens⦠Allebei heeft mn hart :)! Maar dat houd niet in dat ik met mn hoofd weet dat het goed is, mn hart moet het er nog even mee eens zijn :lol:
@Toos: Heel moois⦠ben ook zo blij met het mupjeā¦En heb de combi op foto gezien voor de reu⦠WAUW⦠2 plaatjes⦠dus⦠ach ja⦠het komt wel goed, eerst die mensen maar eens hier, en wat ze ervan vinden, en ervoor biedenā¦
Ik ga er vandoor, haar in de verf en straks even boodschappen doen, dus tot laterssss:dag:
zo motor verkocht. zo naar t bosā¦
goed beps, das weer een puppie!
is ie meteen ook weg??
hiero happy⦠collega naar marokko geweest en 2 soorten mapcards voor me meegenomen ![]()
@Bloem: Mooi hoor lekker weer kaartenā¦
Nee motor is TWEE puppies hahaā¦
Beps,dat is lekker zo snel verkocht,hebben ze hem gelijk meegenomen?
Bloem,alweer kaarten erbij,leuk dat ze aan je denken dan.
ja op speciaal verzoek ![]()
@ beps, kijk⦠en wat doe je dan met de motor van hubbie? is die voor puppie 4 en puppie 5 :unibrow:
sorry druk!!! ![]()
me too
@ll: Hubbies motor gaat nu op MP⦠Die levert hopelijk VEEL meer op, anders gaan we m inruilen op een motorscooter(die er zowieso voor terugkomt)
Nu even nietsenā¦
Goedemiddag ladies.
Oh, allemaal blije mensen vandaag zo te lezen.
Goed Beps⦠weer wat ruimte en centjes extra, al gaat het soms wel aan je hart⦠Maar dit is ook leuk toch en nu van hubs nog en dan gaan jullie ook ( motor)scoteren dus. Gaaf!!! ![]()
@Bloem: Oh, jij ook al zoān bofkont vandaag. Mooie kaarten weer gehad. Ook super!!! Best jammer voor je vader nog zeg!!! Zal zeker niet meevallen, maar ook daar weer voor duimen.
@Cynthia: Beter zo toch? :dag: :dag:
@Toos: Heerlijk toch dat je toch bezigheidstherapie hebt. Jij hoeft je in ieder geval niet te vervelen. Ook voor jou dochter jammer dat ze nog steeds niets heeft.
Roanna:
Komt goed!!! ![]()
Beps: zo dat is snel!!! ![]()
Sorry maar moet weer verder!! :dag: :kus:
@Cynthia: Oh, maar daar twijfel ik ook niet aan, :redface: ik bedoelde met beter toch⦠dat je het druk hebt. Beter dan de hele dag niets te doen hebben.
Precies ![]()
@Roanna: alles goed gegaan?? Was het druk??? En hoe is het met jou??? :kus:
ja roanna, hoe was het? nog een beetje ondersteboven denk ik??
Oh meiden⦠hier alles goed hoor. Thank you all. :kus:
Zal even een klein verslag doen.
Moesten een kwartier van de voren aanwezig zijn en kregen toen nog even de gelegenheid om afscheid te nemen, (was de afgelopen dagen geen gelegenheid voor geweest) dus dat vonden we wel fijn. Ze lag er heel mooi en vredig bij.
Begon met de Rose van Bette Middler.
Eerst een toespaak van de begrafenisondernemer, namens de familie. Een korte levensbeschouwing.
Toen het liedje, Stay with me till de morning van Vicky Brown. ( was ik fan van)
Toespraak hoofd facelitaire zaken van Achem*. Heel mooi overzicht van de jaren dat zij er gewerkt heeft ( 33 jaar ) met goede en minder goede eigenschappen van haar nog even aangehaald met hier en daar zelfs grappige momenten.
Tot slot het liedje van⦠je raad het al⦠Marco met afscheid nemen bestaat niet.
Tot zover hield ik me goed en droog, maar als laatste moest je langs de inmiddels gesloten kist lopen met een achtergrond muziekje en toen⦠had ik het even niet meer. Gelukkig was ik niet de enige. Daarna koffie met cake en de familie (7 personen) condoleren en toen buiten nog ff napraten en dat was het. Het heeft inderdaad best indruk op me gemaakt, maar ben dan ook wel weer zo nuchter⦠dat het beter was zo en het voor ons weer verder gaat. Al met al⦠ik was heel blij, dat ik erbij was en zo toch nog afscheid heb mogen/kunnen nemen.
Ach hoe mooi⦠En je hebt in ieder geval kunnen afsluiten!!!