Goeiemorgen,
@Roanna: Sterkte vandaag:kus:
@Marion: Op numero Uno:thumbsup: en ga heel hard voor je duimen dat je het eerste huisje gaat krijgen
@Mk; Misschien een beetje de spanning, maar wel sneu hoor. Nog gefeliciteerd trouwens en een verlate kaart voor de jarige
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/j/jarig/15.gif
@Beps: wat een lieffie:wub: , staat een mooi koppie op hoor
@Cyn: Aan het kijken voor een nieuw autootje. Tja zou gaan voor de 500.
Qua ruimte valt hij alles mee en wat hub belangrijk vond was de veiligheid die de 500 biedt
@Toos: :dag: I like you too. :lol:
Hoest nu? Nog piijn enzo? Kun je er wat wat mee?
@Roanna::biggrin:. Het gaat wel met de pijn, is goed te doen. Alleen 's nachts is het een ramp, wordt wakker als ik omdraai en de sling is ook niet comfortabel. Lig met kussentjes in bed om mn arm op te leggen, is lekker warm. Kan nog weinig, mag ook niet. Kan mn arm tot 90 graden optillen, vind het heel wat want na de vorige keer kon dat pas na een week of 3
Oh Toos⦠klinkt of je naast mij ligt elke nacht ;)!!!
Rubbie klaagt daar ook overā¦
Mooi dat het bewegen goed gaat, hopelijk staks het slapen ook⦠Stap voor stap tenslotte ![]()
@Toos :Oh, best goed dan al he? Op die nachtelijke taferelen na dan.
@Beps; Zou mooi zijn als je bike verkocht zou zijn he. Inderdaad stap voor stap, hou me aan alle regels. Is wel frustrerend, zal rubbie ook wel hebben. Gister ging hub aan de poets, R. kwam even langs en hebben samen de vloer gedweilt. Zit me dan te verbijten omdat ik niks kan
@Roanna: Ja, het is maar simpel, maar ben er blij mee. Voor mn gevoel is dit de minst zware operatie geweest. Maar moet nog gaan revalideren, dan zal blijken of dat echt zo was
@Toos: dat herken ik in Rubs⦠Hij ligt dan op bedje, ik aan de poets(en mn lijf begint aan te geven dat het genoeg isā¦) Dus zaterdag kwam ik uit mn werk, heeft hij op de bureaustoel de keuken gedaan, kamer lopende boel(zoek ff de eettafel uit, daar heb ik het opgegooid)ā¦
Ook natuurlijk de motor gepoetst(op die stoel) Gister stuk van de pijnā¦kon hij niet naar de pupsels(moest naar boven) omdat hij zo een pijn hadā¦
Daar waak ik dus voor om geen dingen te doen die eigenlijk niet kunnen. Na de vorige keer moesten er dozen ingepakt worden omdat we gingen verhuizen. Heb dat toen staan doen, niet slim dus. Sneu dat rub niet meekon naar de pupsels omdat hij teveel had gedaan
@Toos: Ja, dan zal het moeten blijken of het geholpen heeft, maar daar gaan we maar van uit toch!
@Beps: Oh, oh, oh, wat een eigenwies he!!! Hij bedoelt het natuurlijk goed, maar zo komt hij er wel achter, wat hij kan en nog niet kan.
Nou, beide heel veel beterschap weer en inderdaad⦠allen⦠stap voor stap hoor.
Ik ga, want wordt zo opgepikt hier door een collega.
Tot laters meiden. :dag:
Maar snap rubbie wel hoor,je voelt je toch behoorlijk gehandicapt. Ben nu bijna een week verder en ben blij dat het een beetje lekker weer is, zou anders zo in de vouwgordijnen vliegen. En dat W. toch nog even thuis blijft, af en toe mn slipketting om, wordt ik even uitgelaten
@Roanna: Nogmaals sterkte vandaag:kus:
@Roanna: Sterkte meis :kus:
@Toos: Slipkettingā¦:unibrow: Fotoās???
@ Toos wanneer gaat je dochter nu uit huis? wel lekker dat je veel aanloop hebtā¦
@ beps ja dat zal het moeilijkste zijn voor rubbie⦠stilzitten en nix doenā¦
@Beps: Zou je wel willen he:biggrin::evil:
Hubbie zit op bed, laptop op de vensterbank⦠geen IDEEE wat hij doet :lol:
@Bloem: Heb geen idee, over een paar weken. Ze wil hier graag helpen en het is op haar werk erg stil, zou ze ook maar alleen thuis zitten.
heeft ze al uitzichten op een baan? sollicitaties lopen�
Pfff stress slaat toe⦠motormensen komen tussen 12-13 uurā¦
Ohhh dubbele gevoelens⦠Bewust gekozen voor de hondekontjes⦠maar ohhh mn bikeā¦
Het komt goedā¦
W. werkt in de kinderopvang, daar is het rustig. Vakantietijd he. R. solliciteert zich een slag in de rondte maar nog steeds niks