TTT Deel 128

Roanna,een rondreisje Nederland gehad ach is eens wat anders he…

Cyn,dus toch maar niet die van je ouders? Ik wist het ook wel,zou voor de Suzuki gaan.

@ marion ja hoor kunnen best 2 koffer is! cker en vast :smiley:

@ cyn en hoe is het op msn?

@ roanna wel een leuke dag gehad dan?? lekker een stukkie treinen…

@Bloem: Inderdaad. Het was me de reis wel, maar ach… ook wel relaxed, als je nergens aan gebonden bent , zeg maar. :slywink:

@Cynthia: Tja, uiterlijk vind ik die Fi*t 500 hardstikke leuk, maar qua ruimte en centjes… zou ik ook net als TRL, voor de Swift gaan. Maargoed… het is aan jou dus. Ben benieuwd!!

@Roanna
Rondje veluwe gehad vandaag.

@Cyn
Gave autootjes

@TRL
Hoe was jou dag vandaag, nog iets leuks gedaan?

@Bloem
Mooi, gaat ie dat worden voor mij denk ik. Al een beetje uitgerust?

jahoor… vandaag een uurtje in het bos gelopen en doggies vermoeider dan ik…
had alleen ff bij mn ouders zitten lezen in een interessant boek ( de mooiste treinreizen ter wereld :smiley: ) en werd een beetje moe en oogjes een beetje zwaar…

ga wel zo lekker naar bed denk ik, morgen toch ECHT late dienst :smiley:

Ik ga er ook op tijd in. Heb geen eens een boek gelezen, maar wel getreint vandaag :biggrin: en daar krijg je ook best zware oogjes van.

Tot morgen allen weer. Oh ja, morgen heb ik dus om een uur die crematie en zie er als een berg tegenop, maargoed… ik moet wel gaan. Gelukkig niet alleen, maar met z’n vieren en er komen ook nog veel kantoormensen die haar ook goed gekend hebben dus… niet alles te vreemd, zeg maar.

Weltrusten allen. :slapen:

:kus: :dag:

@ roanna ja het laatste afscheid, logisch dat je ertegenop ziet, maar je moet maar zo onthouden: zakdoekjes mee, huilen mag :kus: sterkte

@Bloem
Ik niet gelezen en niet getreind. Ik lijk wel gek maar ik heb gewerkt, weliswaar met grote pauzes. Maar het kan maar gebeurd zijn vooral als ik er aan denk dat het de komende dagen erg warm gaat worden.

@Roanna
Afscheid nemen is moeilijk meis, vooral het laatste afscheid. En zoals Bloem al zei, huilen mag. Sterkte voor morgen :kus:!

:turkey:Marion: 21 augustus t/m 6 september Side:turkey:
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

Roanna,Sterkte vandaag.

Marion,eindelijk bovenaan nog een paar daagjes en dan mag je eindelijk…

Beps,hoe was het kroelen?

Toos,hoe gaat het??

Cyn,:kus:

Bloem,laat beginnen dus uitslapen vandaag.

Zussie,hoe maakt Viva het?

Mk,hoe was de verjaardag?

Fijne dag allemaal

Môge meiden

Ik ben al weer op t werk…
Gister was heerlijk, lekker gekroeld, ze waren giga gegroeid, foto’s volgen

@Roanna: Sterkte vandaag…Huilen mag, want daarvoor is afscheid nemen ook, met elkaar jullie gevoel van verlies delen. :kus:

Hey … look who is on number 1!!!

Goede morgen meiden.

@TRL
:kus: voor jou.

@Beps
Al druk aan de slag. En … we zijn benieuwd naar de foto’s, is ze al veel gegroeid?

Goede morgen.

@roanna
Veel sterkte vandaag!

Wij gisteren een leuk feestje gehad alleen een kleine domper op de feestvreugde, het feestvarken was ziekjes. Steeds overgeven en af en toe een tijdje naar bed, pas om een uur of 8 knapte ze een beetje op.
Nu een ochtendje werken en vanmiddag lekker vrij, kijken of ze vandaag weer wat beter is.

mogguh

he MK wat vervelend, misschien toch alle opwinding endergelijken?
@ marion ja je staat op nr 1!! woopdiedoooopp

@roanna :kus:
@ TRL: :kus:

Goedemorgen all. :dag:

Bedankt voor jullie medeleven en het zal vast goed gaan… toch!!! Zo dadelijk even showeren en dan even zien of ik een bietje gepaste kleding heb. Bloemen willen ze niet, maar gifte voor het hospice, dat voornamelijk op vrijwilligers draaid, dus geef daar graag wat voor. Die mensen doen zo’n onnoemelijk goed, maar (geesterlijk) zwaar werk, maar doen het met liefde, vertelde die ene dame mij.

@MK: Oh, wel jammer dan dat M. niet helemaal in orde was. Hopenlijk vandaag wat beter. Misschien toch ook een beetje last van de spanningen van de verjaardag en miss over de bso? Dat hoor je wel vaker met de kids, tegen de tijd dat de school weer begint.

@Marion: Look who’s first??? :vak02: Yehhhhhhhhhh >>>

Bloem, Beps, Marion TRL :kus: en de rest… werkse allemaal. :dag:

Eerst even MK en M een hart onder de riem. Wat rot voor haar. Hopelijk gaat het nu beter.
Dikke :kus:

En dan nu mn wijffie en ikke…haha

Het is een giga kroel, wilde meteen kussen, maar ja had ook honger…haha
Vooral de 1ste kijkt ze zooo lief…
Heb er ook nog 1 waarop ze een droeppie is:

Zo nu op naar mn huis, straks komt iemand om de motor…ben benieuwd, als zij verkocht is, dan gaat die van Rubbie op MP!

@Beps: Oh, wat een droppie. :wub: Zo te zien, voelt ze zich echt wel goed bij jou. Leuke foto’s weer!!!

Succes met de verkoop van de motor.

:wub: wat een droppie awhhhh en zo nieuwsgierig… awhhh :wub: :wub:

Lekker ding is ze he… Gewoon nog geen 2 weken, en ze wil al lopen ed… (normaal kruipen ze, deze dame probeert al gewoon dr pootjes onder dr neer te zetten…) Ja daar krijgen we nog wat mee te stellen :retard:

Beps,zeker een lekker ding… En al zo vlug.