TTT Deel 128

Jemmig wat een rust hier… iedereen nog aan het :slapen:???

:dag:

Sorry voor de stilte… Ben momenteel gewoon niet echt in mijn beste humeur… voel me gewoon rot enzo…Maar goed… komt wel weer!!

Vergeet jullie echt niet hoor :wink:

:kus:

mogguh
ikke lag wel lekker lang te slapen…

@ cyn :kus:
@ TRL :kus:

@ roanna veel plezier op de ZM
@ MK gefeliciteerd met M.!! Leuke verjaardag!
@ jill, fijne tijd weer in Alanya!

@ marion en en en… voor jou begint het ookal op te schieten!! nog 5 daaggies werken???

hiero een beetje licht uitgevallen. had gisteren highlights verf gekocht (4.99 bij de etos) en gisterenavond erin gedaan. ik doe het altijd over heel mn haar, lichtjes, zodat de uitgroei niet zo opvalt… uitgroei is weg hoor… en civcivim blond is back… hhahaah erg licht…

Goede morgen allemaal!

Als 1e …

**M gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag! **
Ook Mk en hubs gefeliciteerd natuurlijk.

http://www.feestartikelen-groothandel.nl/images/ballonnen%20verjaardag%20-32605-l.jpg

Meiden ik ga lekker naar huis, kom straks misschien nog ff langs. Maar daarna naar mm meisje!!!
:dag:!!

@Jill
Ik weet niet of je nog even binnen wipt vandaag …
Je mag weer meis >>>, morgen weer op weg naar Turkije!

Ik wens jou en je hubs een mooie tijd toe, hoop dat je de batterij weer even op kan laden.

Veel plezier

http://www.alaturka.info/uploads/pics/alanya_2_01.jpg

in Alanya

En dan …

@Roanna
Veel plezier op de ZM

@Beps
Ook jij veel plezier bij je hummeltje vandaag. Is een schatje zeg.

@Bloem
Is weer helemaal blond.
Begint zeker op te schieten. Kriebelt al behoorlijk zo nu en dan. Vooral als ik denk aan wat er nog allemaal moet gebeuren. Maar dat gaat, net zoals anders, goed komen.

@Cyn@TRL
:kus::kus::kus: voor jullie!!

De laatste stand van zaken.
Gisteravond de 2 huizen bekeken. Eentje is gewoon helemaal perfect en een zee van ruimte vergeleken bij de andere! Niet tijdelijk dus zou ideaal zijn. Hier ook een speelveld voor J naast de deur.
Nummer 2 mag ik ook blijven maar twijfel. Zoveel nadelen. De kamer erg klein, kan geen eethoek in. Het keukenblok is niet om aan te zien en weet niet of er nog een nieuw in gaat komen. Ook geen plaats voor een keukentafel of ie moet voor de achterdeur staan. De douche is niet groter dan de douchebak en ik weet niet of ze in dit huis een slaapkamer verbouwd hebben tot douche. Zou ook niet weten waar men de wasmachine neer zet. Maar van de andere kant, er wonen nu ook mensen. Moet te doen zijn dus. Moet over deze nog heel goed nadenken.

dan gaan we gewoon duimen dat je in aanmerking komt voor die 1e … duimduimduimduimduim

@Marion:Ik ga gewoon duimen dat je overal als 1ste kiezen mag haha!!! Dan krijg je wat je hebben wilt!!
Zo de spullen pakken en naar mn meisje(en haar broer!)

Bloem: civcivim… :smiley:

Marion,ga heel hard duimen,dat je voor het eerste huis in aanmerking komt,klinkt goed.Maar duim zoiezo hoor.

Cyn,:kus:

Beps,dat is al een snelle reactie op de motor,niet te snel weg doen,misschienkomen er nog wel meer biedingen…

Bloem,al weer bij gekomen van de wandeling gisteren ?

Jill,mocht je hier nog langskomen een hele fijne tijd weer in Alanya

trl: :kus:

THANKS MEIDEN :kus:

Ik duim mee!!! :smiley:

zooo weer thuis
ff met de meisjes (en BineHH) naar het bos geweest
lekker warm zeg, pfew…

daarna ff de vaat gedaan bij mn ouders (lees, mijn vaat gedaan in de vaatwasser van mn ouders :p) en nu weer thuis, zou wel een tukkie kunnen doen maar daar moet ik maar niet aantoe geven… gaapp

Zo ik weer online… Oma kwam hier eten… en die net even naar huis gebonjourd… Nu even aan het kijken voor een nieuwe auto… En dan straks nog even op msn… :wub:

@Bloem
Krijg je slaap van he? Van zo’n wandeling. Maar beter nog ff wachten want anders slaap je vannacht niet meer.

@Cyn
Leuk een nieuwe auto! Wat wil je voor eentje? Ik vind een Peugat 206 zo leuk. Alleen moet nog ff kijken hoe het de bagageruimte is, moeten wel 2 koffers in kunnen he :smiley: … geintje.

@Goedenavond inmiddels.

Wij ook weer thuis van de ZM en een reis om de wereld. Gingen op de terugweg de treinen wegens werkzaamheden aan het spoor maar tot Amersfoort en reizigers voor de richting A’doorn werden verzocht via Zwolle, Deventer te reizen. Dus… heel wat gezien. Zijn over de hele Veluwe geweest, merendeels langs schietbanen van het leger. :so: Nouja, zo kom je nog eens ergens. Iets meer dan 3 uur over gedaan.

Niet veel bijzonders gekocht, dan alleen een broek voor mij en 2 MP 3 spelers voor onze kleinkids. Mijn zwager en schoonzus hadden zoals gewoonlijk weer (trek)tassen vol, met weet ik allemaal niet wat. Heel veel kleding en zelfs noten en tomaten. Pffff…

@Marion: Ik duim nog steeds en ga nu dubbel zo hard duimen voor dat 1e huisje. :kus:

@Cynthia en TRL: :kus: :dag:Cyn… toch een nieuwe auto? Een nieuwe, of een goede 2e handse? Leuk hoor!

@Bloem: De meisje uitgelaten en meteen even de vaat gedaan en nu uit aan het puffen op de bank.

@Beps: Oh, dat had je vast wel gezegt, dat je vanmorgen eerst moest werken… maar … ikke vergeet. :so: How stupid!!! Hopenlijk nu heerlijk aan het kroelen.

@Jill: Mocht je hier toevallig nog komen… een hele fijne vakantie weer en ga weer lekker genieten met je hubs en ook een goede reis. :vak01: :kus:

Marion & Roanna: wil een hele nieuwe… Fiat 500 of Suzuki Swift denk ik… :smiley:

@Cynthia: Oh, super de puper zeg. Ik wist het dan wel. :idea: