TTT Deel 128

oke weet ik dat ook weer thanx

@Viva
Ja hoor, je mag weer bijna. Koffers klaar, al ingecheckt en zelfs de keukenkastjes zijn weer gesopt en de meubels in de was. Ben jaloers op je discipline.
Vanaf morgen geen sopje en geen poetsdoek. Dan wordt het allemaal voor je gedaan. Dus … ik heb je bedje al klaar gezet! Ga lekker liggen en geniet er van, samen met je hubs.

Veel plezier

in Gumbet!

Goede middag meiden…
Nog even snel voor ik weer aan het werk moet. Ik had even geen puf, woensdag een rotavond en gister een rordag. Maar we zijn er weer.
De stichting had gisteren troujwens weer 2 brieven gestuurd. Weer 2 opties en ik weet het gewoon niet. Eentje weer tijdelijk en de ander gaat niet plat maar … een buurt waar je niet echt wil wonen, 2 huizen in het blok zijn netjes en bij de anderen hebben een vuilstortplaats van de achtertuin gemaakt. Maar eens goed denken dus.
Maar nu aan de slag, tot vanavond!!

PS … sorry voor mijn egoberichtje

Marion geeft niet hoor egoberichtjes…hebben we allemaal wel eens…

tja ik weet niet hoeveel kans je maakt op andere woningen…en wat de conditie’s zijn als je een huisje neemt wat plat gaat…pfff moeilijke beslissingen, maar een buurt waar je niet wilt wonen is ook niet alles.

Ik weet ook niet of je schopstoel erg actief is.

tja marion… verhuizen is gewoon niet leuk, dus doe het zo min mogelijk…
mijn ervaring was, je krijgt nu eerst de crap woning, allicht over 1 a 2 mnd krijg je jouw paleisje aangeboden en tja… 2 mnd is wel lang, maar aan de andere kant… 2 mnd extra voor een droomhuis… je moet je strax wel ‘thuis’ voelen he?

Viva en natuurlijk H. heel veel plezier in Gümbet!

http://www.bodrum-turkije.com/Images/Gumbet%20baai.JPG

@marion
Moeilijk hoor, je wilt gewoon een leuk huisje in een leuke buurt. Maar zo eenvoudig ligt het meestal niet helaas. Achteraf weet je altijd pas of je de juiste beslissing hebt genomen. :kus:

@toos
Het blijft ook een raar zootje daar bij jou op het werk!

Goedenmiddag.

Na al deze mooie plaatjes kan ik niet achterblijven he!

Dus Viva en Hubs… een hele fijne en toffe vakantie gewenst in het mooie Gumbet en omgeving. Geniet er maar weer lekker van en een hele goede reis ook. :vak01: :vak01: :kus:

http://www.annasanimaties.com/zwemmen1.gif

Goedenmiddag nogmaals.

Zo, daar is ze weer. Had vandaag weinig tijd om hier te komen. Kwam steeds wat tussen, maar nu even een rustig moment,

@Viva: Mijn kokkie zit juist ook altijd graag zover mogelijk daar achter en de laatste keren is ons dat ook redelijk goed gelukt. Dat je vlakbij de toiletten zit, dat komt juist voor kokkie goed uit, want die moet nog weleens en hoeft hij niet het hele gangpad door. Enne… de stoel achterover? Doen wij ook nooit, eerlijk gezegd. Vind het alleen maar lastig voor de mensen achter ons. Heb er gelukkig zelf ook nooit geen last mee gehad dat mensen het voor ons deden eigenlijk. Maar uiteindelijk maakt het mij ook niet zoveel uit waar ik zit, als ik er maar kom. :o

@Toos: Toch nog niet helemaal heppy de peppy zeg maar. Het is ook nog zo kort geleden he!!! En inderdaad… wat een rare instelling van je werk, Je moet zelf maar even bellen hoe het gegaan is…:tssk: Laten ze de hik krijgen. Lekker lang uitzieken hoor!!!

Viva weer goeie tips van Bloem gekregen, dus dat gaat helemaal goed komen daar bij het visumkantoor. Lekker snel wegwezen weer.

Beps fijn naar de camping. Echt weer voor.:zon02:

Marion ook even haar dagje niet gister. Dat kan…maar gelukkig heb jij ook al gauw vakantie en kan je ff je zorgen opzij zetten. :kus:

@MK: De kermis al klaar voor de deur?

@Bloem: Heel veel plezier bij je ouders zo met je broer en aanhang.

Cynthia al een tijdje niet meer hier gespot. Mag dat niet meer op het nieuwe kantoor, of heb je andere prioriteiten momenteel? :wub:

Wat een rust hier he!!! :paranoid: Maargoed…ik ga nu even naar de achterhoek…dus nog rustiger!!!

Laterssssssssssssss :dag:

Viva en Hubs :vak01: :vak01: :vak01:

Meiden bedankt voor jullie wensen…en het gaat helemaal goed komen hoor…ik ga genieten…ben nu zo duf als een konijn, maar ga niet naar mijn bedje toe…probeer in de plain wel een oogje dicht te knijpen en anders morgen op een strandbedje ofzo.

Marion voor jou ook alvast een hele fijne vakantie in Side en maak er wat van.

Ik meld me weer over een week of 2 of zo…dikke kus voor jullie allemaal…

@VIVA!!!, ben weer te laat natuurlijk, geen mooie plaatjes, maar
FIJNE VAKANTIE!!! GENIET!!! ook voor H!!!

Wij weer thuis, de BBQ nog lekker aan gehad, en zelfs met De Vrienden nog een gezellige middag/avond gehad… Nu naar bed, morgen werken…
(sorry, niet bijgelezen!!!)

halloall, wil even proberen of ik hier dezelfde problemen heb.
Viva : heeeeeeel fijne vakantie, kom maar vlug, is hier zalig weertje hoor
zo ga nu ff bijlezen

ellow ladies, ik ook weer thuis

@ viva hele fijne vakantie!! geniet!! jaloersssss

cyn is ff nie zo happy, dus heeft ff niet zo’n zin in ww…

@ raak en hoe is het daar weer? heb je ‘schoonzoon’ al gezien?

hiero alles okey, 2 ontzettend lieve, verlegen jongentjes, maar dan in het quadraat, want tweeling. erg schattig, snap wel waarom mn broer ermee weg loopt. hij is ook helemaal geduldig en ‘vader’ achter met hen… ja… :smiley: ik zie het helemaal zitten…

ben alleen zoooo moe… niet normaal…

Bloem : logisch dat je zo moe bent, je bent nog zoooo laat op haha
Ja hoor, hij was vandaag jarig dus feestje gemaakt, morgen is ie ook de hele dag hier en zondag gaan we met de hele familie weg.Het was vandaag 41 graden dus dat gaat nogal.
Toos : hoop dat je een beetje door je dipje heen bent gekomen
Marion : moeilijke keuze hoor, maar als het niet goed voelt zou ik het niet doen
Roanna : naar de achterhoek geweest vanaaf
MK : voorbereidingen voor feestje as zondag aan het maken
Beps : lekkere bbq gehad vandaag, werkse weer morgen
Viva : de bijtjes hebben het hele huis gehad, inclusief de bijenwas
Ik ga nu ook maar ff slapen want hier is het tuurlijk nog een uurtje later he
Kom nog wel tussendoor langs als internet het doet.In de lobby nooit probleem, maar is vakantie he en ben ik te lui om de laptop helemaal met de lift mee naar beneden te sjouwen hahahaha
doei doei dikke :kus: en voor iedereen die nog wakker is :slapen: welterusten

@Raak: :dag: :kus:

Zo te lezen… lekker naar je zin daar he?

en jij roanna? jij ook in de achterhoek? nog haartjes geverft?

@ raak, snappen we helemaal, lekker relaxed aan de pool liggen, niet met klapdoos naar de lobbie…!

truste!

Hey Bloem: Toch ook nog wakker? :dag: Jij ook weer leuk gehad he vanavond!!! Zo, je bent meteen dus al een soort van tante N. :wink: Hi, hi. Leuk toch!!!

Ja, de hele avond in de achterhoek geweest, maar dit keer geen haartjes hoeven verven, maar naar andere schoonzus en zwager geweest die meegaan naar ADR.
Ik heb ze foto’s en plaatjes laten zien van ADR en ze hebben er ook echt zijn aan.

Maargoed, ik ga de tent dichtritsen. Het is al veel te laat voor mij doen.

Weltrusten all… die er nog zijn en tot morgen weer. :kus:

@Raak: Nog lekker ff genieten hoor! :dag:

Goedemorgen vanuit een zonovergoten Antalya.Hier volgens mij hele hotel nog in diepe rust…:hihi:hoef niet vroeg op voor handdoeken hoor, heb nog nooit zoveel bedden gezien.
Bloem : leuk zeg voor je broer dat het zo goed klikt met de kids,dat is toch heel belangrijk
Roanna : geen haren hoeven vrven, alleen maar foto’s van een stelletje ongeregeld laten zien:tongue: en ze willen toch nog nog ADR ?

Voor iedereen een fijn en zonnig weekend, ik hoor Viva al boven Turks grondgebied :zon02:

:turkey:Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya :turkey:

Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo