weeeer de wekker niet gehoord⦠tis toch echt te gek aan t wordenā¦
zuchtā¦
de kids zijn 9jaar en ik weet t zo net niet⦠āvroegahā nam ik nooit vriendjes en vriendinnetje mee naar huis, want ons huis was niet echt een 'speelāhuis en ik āspeeldeā ook nooit echt. ik zat rustig te lezen of te kleuren of lekker met mn barbies te spelen⦠later⦠toen ik en mn vrinedjes en vriendinnetjes wat ouder waren, was het tof in ons huis, want ze wilden allemaal bij mn ouders aan de grote tafel zitten en met hen kletsenā¦
maar ja⦠9 jaarā¦
och whateverā¦
eindelijk vrijdagā¦
@ viva, hou je het nog een beetje uit daaro? of ben je maar alvast richting shiphol gegaan? hoe laat vlieg je?
gaaaaapā¦ik lag dus om 5 uur in mijn bedje, ingecheckt en welā¦als je op de laatste rij wil zitten moet je nu eenmaal 24 uur van te voren incheckkenā¦dat dus gedaan, moest ik een nieuwe acrobad reader installeren, dat gedaan, kon ik hem niet opslaanā¦ik dus om half 5 op de nieuwe klepdoos dat ding installeren, en ook nog de printerā¦stom natuurlijk had gewoon mijn oude klepdoos moeten gebruikenā¦maar goed de boardingpassen zijn geprint en zitten in mijn tas⦠⦠en toen kon ik niet meer slapenā¦er in er uit er in er uit, dus maar een slaappil genomen, nu dus wel uit bed maar niet echt wakker.
Bloemmie ik vlieg om 4.30 uurā¦
Maar hoef vandaag helemaal niks te doen, ja vanmiddag om 4 uur de auto naar de spuiter brengen, voor de schade die het buurjongetje had gemaaktā¦damber haalt hem dan weer opā¦moest het wel zo doen, want hij wordt natuurlijk de maandag na de vakantie ingeruild.
Goeiemorgen,
Kom even aanwippen. Het gaat goed, pijn is redelijk te doen met pijnstillers en voel me goed vandaag. gister een sh*tdag, weet niet waarom, denk dat alle stress eruit kwam en naweeen van de narcose. @Viva: Het is bijna zover, huis is spic en span, koffers staan klaar en ook al ingechecked (toch?). Wens jou en je hub een hele fijne vakantie, ga er lekker van genieten en kom uitgerust weer terug
Nee, helemaal niks, noppes, nada. Maar wist ik van te voren, ik moest zelf bellen hoe t gegaan was. Nou echt niet, ben daar star in, vind dat ze zelf ook een beetje belangstelling kunnen tonen toch
@ viva howly cow!! waarom ga je in hemelsnaam laaste rij zitten?
mensen voor je zetten de stoelen naar achter, jijzelf kunt de stoel niet naar achter zetten, je zit dichtbij de plee⦠enige voordeel is dat je snel buiten bent, maar ook dan moet je nog op de koffers wachten maar voor de rokers is dat wel fijnā¦
Ik heb een werkgever die niet bepaald goed bekend staat, je bent een nummer en meer ook niet. Het werd niet gewaardeerd dat ik dit midden in het vakantieseizoen liet doen, maar soms heb je geen keus he. De ortho vond het knap dat ik er nog mee werkte. Ach het zal me verder een worst zijn, kan er niet mee zitten. Ik heb het gehad en het kan alleen maar beter gaan
Bloemmie dat valt wel mee hoorā¦de stoel doe ik toch nooit naar achteren, en bij sommige vliegtuigen kan hij wel naar achterā¦ik heb er een hekel aan als je kinderen achter je hebt, en die trappen en duwen tegen je stoel aanā¦of mensen die steeds tafeltje op en neer doenā¦
Bovendien heb je achterin de meeste ruimte, op rij 1 en nooduitgang daargelaten. En in bodrum komt de trap ertegen aanā¦dus je bent het eerste buitenā¦en we hebben nu mazzel hoeven denk ik niet in de lange rij voor het visum wat dat heb ik al, en als ik goed heb opgelet, moet ik dus binnen de rechterhokjes hebben, daar kan je doorlopen zonder visum, krijg je alleen een stempel.
Toos fijn dat ze meedenken met de gezondheid van hun personeelā¦zomervakantie/kerst/ wanneer moet je het dan laten doenā¦als pasen en pinksteren op een dag valt. wat een onzinā¦Je kunt ook zeggen, wees blij dat ik het zo snel laat doen, anders had ik ook niet kunnen werken en had het pas in november laten doenā¦ben ik dus bijna 9 maanden uit de running.
Ik zou als ik jou was, dan ook niet een minuut eerder weer beginnen, als het helemaal over is, dus niet half bakken weer beginnen, van ik ga het wel proberen, en met de mededeling van de werkgever, dan hoef je niet te sjouwenā¦nee eerste helemaal opknappen. Al moet het een jaar duren.
juist helemaal mee eensā¦
ach de werkgever komt het nooit uit
@ viva, ja in bodrum zitten die mannetjes van de stickers eerst, je loopt die gewoon voorbij en gaat in bij de hokjes daarachter staan (niet rechts of links, echt erachter)
en als je erdoor bent, lach je om de mensen die je gevolgd zijn omdat ze denken dat het zo hoort en die moesten wel een visum kopen en weer terug in die rij hahahah