TTT Deel 128

En nu valt hier de verveling in…
Zo eerst maar even wat kleine boodschapjes…

bbrbrr ik heb het koud! brbrbrbr…

zo de boodschappen binnen…nu nog ff strijken…en finisht…

Beps ik weet het ik heb een afwijking…ga niet lekker weg als ik niet mijn schema heb afgewerkt zeg maar…

maar ff misschien een rare vraag maar alles in de boenwas? alle keukenkastjes uitgesopt? hoe vaak doe je dat dan in de periode dat je NIET op vakantie gaat…?

(ik ga NIET vertellen hoe vaak ik het NIET doe ok!!!;))

Zo schapjes gedaan, zo mn eten maken. Willen vroeg eten, en dan later op de avond als ik terug kom van wandelen met de shiba’s en vriendin(met 2 shiba’s) een snack…

Doeggie

keukenkastjes doe ik eigenlijk 1x in de maand uitsoppen dan he, de deurtjes iedere week, en de meubels in de boenwas 4x per jaar, en dan eigenlijk altijd voor de vakantie, …erg he, maar wat de was betreft ik zal wel moeten ik heb een antieke kast en die heeft heel erg te lijden van het warme weer, dus in de zomer meestal 2x en na de winter als de kachel aan heeft gestaan. En meestal na de kerst…

Ach jullie zijn niet de enige hoor die me voor gek verklaren, hier in huis lopen er ook een paar…maar het geeft wel voldoening hoor, het is altijd een hele klus maar als het dan gebeurd is kun je het echt wel zien…de kast leeft dan weer zeg maar…toen we hem kochten was hij helemaal grijs/grauw/uitgedroogd…nu krijgt hij steeds meer glans en kleur terug…laten we het er maar op houden dat er nog meer van die gekken in mijn familie zijn, 1 zus van mijn moeder is hetzelfde als ik…mijn moeder was ook netjes hoor maar niet zo gek als ik.

Beps voorlopig loop je al weken de benen uit je r**t, nu hubbie niets kan doen…dus volgens mij valt het met jou ook wel reuze mee…

nou ja viva als jij je er happy bij voelt :smiley:

Ja echt wel…ik voel me er prettig bij…en als ik het niet heb gedaan wordt ik onrustig, ga ik er tegenaan zitten hikken zeg maar…misschien hebben ze er wel therapie voor hihihihihi…maar ik heb geen smetvrees hoor zo erg is het nu ook weer niet, maar ben wel graag opgeruimd/schoon in huis…:biggrin:

@Viva: als je terugbent mag je met alle plezier hier komen soppen hoor…Kom niet aan mn ramen toe, en heb zo nog wel meer ''Kl*te klusjes " haha

:kus:

Zo, daar ben ik ook nog even onder etenstijd. smkiek

We waren even naar de stad geweest en heb alles nu orde gemaakt. Even mijn vleugeltjes van de bril laten veranderen, ( zat een bietje te strak) telefoonabonnement weer voor een jaar laten verlengen voor de halve prijs bij TM shop, meteen even naar het stadskantoor geweest om bewijs van goed gedrag aan te vragen en als laatste naar de ING. rek. van kokkie om laten zetten van plusrek, naar Topsparen. Is dat maar weer gedaan. Pffff…

Nou, ik had gisteravond voor dat ik hier kwam posten… ook even de keukenkastjes gedaan. Kokkie had voor mij de trap klaar gezet, en soppen maar. Niet verder vertellen hoor!!! Was ook echt weer een keer nodig! :lol: Maar dan kan je ook zien… dat het gedaan is. Hi, hi.

@Bloem: Oh, gelukkig loos alarm , maarja… als je dat niet weet, is het altijd even schrikken.

Zo, nu zo even een bordje nasi van kokkie eten en jullie een fijne avond en Beps… veel plezier met wandelen.

Latersssssss:dag:

Pfff ben niet vooruit te branden, gelukkig het weekend weer gewoon naar kantoor, en werken…

@Roanna: SOOWEHHH dat was een productief middagje…

Nou dames ik ga me omkleden en zo weg
:dag:

@ roanna cker productief… alles in 1x gedaan… gaat veel tijd inzitten he?

ik heb ook echt geeeen energie. net weer wezen sporten maar merk al, als ik van het ene toestel opsta om naar het andere te gaan, als ik dan ga ‘zwalken’ dan is de kracht weg en mot ik stoppen… wel aardig wat gedaan maar ben dan echt vrij snel leeg

ook zo druk op t werk, niet normaal…
maar goed, nog 1 dagje… nog 1-tje…

heb begrepen dat broer en vriendin en haar kinderen morgen ook bij het eten zijn (oh-oh) en dan: slaaappuhhhhh

dames… ga vroeg naar bed…
doeiii
:dag:

Gelijk heb je Bloem. Weltrusten en tot morgen weer. :dag:

@Bloemmie: Spannend, morgen vriendin met kids… Maar ook gezellig… Trusten…

Ik ben ook door… lekker gewandeld. Maar lekker moe…
Tot morgen denk ik…

Ikke doe heel zachtjes…iedereen slaapt al…truste…