@toos
Nu dus al handig het laptopje!
We zitten al 2 avonden samen aan tafel, gisteren alles knippen en vandaag alles plakken.
Maar ze zijn wel heel leuk geworden.
@Roanna: Fijn dat je naar de crematie mag maandag. Je was toch best betrokken bij haar ziekbed
@roanna
Het zou jammer zijn geweest als je niet naar de crematie had gemogen.
Je kunt de lunch niet overslaan, een kantoor kun nog wel een paar uurtjes sluiten.
Ik ga mn mandje opzoeken, heb het gehad voor vandaag. Slaap lekker en tot morgen:kus::dag:
@MK en Toos: Ja, dat is wel zo. Ben ook blij dat ik ook uit gekozen ben zeg maar. Miss dat er ook nog een condoleance is, maar dat weet ik nu nog niet, want dan zouden de anderen daar naar toe kunnen. Als het goed is, krijgt de zaak morgen een kaart en komt het vrijdag in de Stent*r.
Maargoed ladies… vond het fijn Toos, dat je er weer heelhuids bij was vanavond en MK ook na een tijdje drukte even weer lekker aanwezig was hier. Gezellig hoor!!!
Ik ga nu afsluiten en wens iedereen die er nog zijn, of eventueel nog komen… weltrusten en tot morgen.
:kus: :slapen:
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet![]()
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
en wie staat er op nr1!!
viev, je mag bijna! na alle plaatjes van gisteren nog meer in de stemming?
@ toos, gelukkig je bent er weer… nu ff de narcose helemaal uit je lichaam en herstellen… veel polsbewegingen maken
@ roanna gelukkig, jij ‘mag’ gaan. zou toch een rare afsluiter van de periode zijn geweest als je daar met die toetsjes in de weer bent om de klanten te helpen terwijl ondertussen…
@ MK long time no see… lekker bezig geweest met de familie en de verjaardagen en dan M’
s verjaardag nog EN de kermis… loopt ze weer net zo te stuiteren??
hier nog duf… nog een beetje wakker worden, komt wel… gaapppp
goedemorgen meiden.
Yeahhhh Bloemmie ik sta 2x op nummer 1…over 48 uur ben ik bijna geland … heb er zin in.
jij vandaag bellen naar het uwv.
Roanna ik vind het niet meer dan biddelijk dat jij naar de crematie gaat, je bent er namelijk ook vaak genoeg geweest om haar bij te staan. eerlijk is eerlijk nietwaar.
Mk. kermis voor de deur, en koekkiemonsters gemaakt…en dan zondag groot feest. Alvast gefeliciteerd hoor met M.
Ik veel te vroeg wakker, maar goed dan ben ik ook vroeg klaar…denk ik.
werkse allemaal.
Ikke wakker, Rubbie ligt in bad… Hij ging het wel redden zei hij, dus ik zit hier te wachten tot ik moet inspringen…
Meld me straks…(niets nieuws…oh ja…oepssss)
@MK: Bijna M haar verjaardag, traktaties gemaakt, en kermis in de buurt… Je hebt wat over voor die meid, dat je de kermis voor haar verjaardag ingehuurd hebt…;)!!!
rustig hier, ben onder het poetsen hier op meeleesstand, maar er valt weinig te lezen…
Bloemmie uwv al gebeld??
Ook ik aan de semi-poets(was/stofzuigen/vaatwasser ed)
Zo visite dus…
Goedemorgen jongelui. :dag:
Hier ben ik dan ook even. Heb net even een:was: aangezet die ik dan nog net kan ophangen voor ik weg ga.
Heb al geshowerd en Beps… je steekt me aan… ik moet ook nog het een en ander ff doen hier. Pffff…
@Viva: Trouwens nog gefeliciteerd met je 12000e post hier. Geweldig!!!
@Bloem: Neem aan ff achter die “rare” brief aan!!! Nou, misschien weet je dan vandaag wat meer.
Zo kattenbakken: Check, Stofzuigen: Check, Vaatwasser: Check, Wasmachine aan: Check…
Zooo genoeg voor vandaag haha
@Beps: :unibrow: :unibrow: :unibrow:
@ beps sleutels zitten in het zijvakje van mn tas… je mag bij mij ook wel ff lang :unibrow:
@ uwv ja gebeld… sorry beps, no offence, maar had 2 giga mutsen aan de telefoon.
maar zoals je al zei, nix aan de hand, was op 18 dec 2007 ziekgemeld. niet bij de bank destijds maar het baantje ertussenin…whatever. hoefde verder nix te doen…
pfppff heb geen zin… is het nog geen vrijdag? heb echt het gevoel dat dit een werkweek van 10 dg is
:finger:
No offence at all… is werknemers he,… haha… ja dat zijn ook dozen…
Als ze het niet wisten lieten ze de mensen gerust naar werkgevers telefoon bellen… Heel ander ‘volk’ die gasten in Assen en Eindhoven…HAHA
Beps kijk aan al een dagtaak achter de rug…
Hier ook bijna klaar hoor, moet nog stofzuigen en dweilen, maar voor de rest is alles gedaan…
meubels in de was,
keukenkasten uitgesopt.
ramen gezeemd.
deuren gepoetst
toilet schoon
nog een half uurtje en dan ben ik helemaal klaar, ga dan ff schapjes halen…en dan is het goed…laatste wasje erin voor vandaag, en dan morgen even met de franse slag erdoor heen, of anders gezegd gewoon ff strak trekken…
Bloem kijk aan omdat de werkgever zijn werk niet goed doet, mag jij er weer achteraan, maar het is storm in de glas water dus.
@Viva: haha als jij klaar bent met poetsen MOET je op vakantie…jemmig man… echt niet… t is ‘’ maar ‘’ vakantie…;)!!!
Zo visite weer weg, lekker kereltje maar hij had het niet naar zn zin…dus janken. Moet je neit bij mij mee aankomen, word ik stik nerveus van…haha…