TTT Deel 128

Ik ga ook…
Tot morgen :dag:

Scheen aardig alert te reageren, maar weet weinig. Hub liet smsje van Roanna lezen, wist nog wel van een smsje, maar meer ook niet

Ook ik nok af, Toos meissie doe heel rustig aan en lekker slapen vannacht in je eigen bedje…

voor de rest iedereen welterusten…

@Viva; zo is het. Ben blij dat ik het gehad heb

om half 9 kreeg ik er een van jou…

meiden welterusten ik ga er een eind aan breien…meld me morgen tussen de werkzaamheden door…

Hey toosje, je bent alweer online.
Duf, olifantjes, morfine… maar je hebt het wel mooi gehad!
Voorlopig niets doen en je lekker laten verwennen en het zal vast iedere dag weer wat beter gaan. :kus:

@beps
Wat een heerlijk, lief, klein, zalig, zacht, snoezig en schitterend puppie!!!
En wat een boef die Aiji…

Voor wie gaat slapen, welterusten. Enne Viva het gaat al lekker opschieten. Ohhh lekkere gedachte hoor

@viva
Wat een toestanden daar bij jullie in de buurt, vreselijk je zal maar duiker wezen…
Helemaal in de vakantiestemming, nog 1x het huis grondig onder handen nemen en dan kan het feest beginnen. Je weet inmiddels precies waar je moet zijn :wink:

@marion
Een huisje, maar wel tijdelijk en een grote bende.
Ik hoop dat het er van binnen beter uitziet.

@trl
Wat is C. toch een heerlijk mannetje, die van mijn zus kan nog niet zitten hoor.

@raak
Nog steeds problemen met inloggen, wat balen. Maar nu eerst lekker op vakantie.

@miere
Weer terug van weggeweest en heerlijk gehad met de familie. Ik heb je foto’s bekeken, leuk hoor!

@roanna
Collega overleden, verdrietig hoor!

@toos
Je heb nog 1 maand, 2 weken en 5 dagen om te herstellen lees ik net :wink:

@cyn
Druk met FB en MSN met de turkjes :smiley:

@Toos: Ik heb de verhalen net gelezen. Gelukkig ben je er van af en nu de rest nog. We gaan ook voor jou weer duimen dat alles goed komt. En och dat duffe… je was al een beetje gewent hoe Zopy’s werkten… zo dus alleen nu iets erger, alleen mag je straks weer helderder gaan denken, zonder die stuf!:wink: :kus:

@MK: :dag: Alles goed daar in het noorden? Leuk gehad in de apenheul?

Meisjes wie er allemaal gaan slapen… weltrusten en tot morgen weer. :dag:

Ja het was heel leuk in de Apenheul, het was helemaal niet druk. Ik denk dat iedereen op het strand lag, het was natuurlijk 30 graden. Wij hebben geen last gehad van de warmte. Alle kinderen genoten, ze spreken geen nederlands. Als je elkaar niet kunt verstaan is het leuker om gewoon iets te gaan doen.

Het feest van mijn moeder was ook heel leuk, de ballonnenman had schitterende figuren gemaakt en het eten was goed en het was heel gezellig met elkaar. Een geslaagd feestje dus!

@Roanna; Het voelt goed, ben ervan overtuigt. Verdrietig dat je collega is overleden, zal voor haar een zegen zijn.
@Marion: Een huisje, als ik het goed begrijp moet veel aan gebeuren. Het is in ieder geval wat
@Mk: handig zo’n update, alles goed bij jullie? Enne het is morgen 7 weken voordat we naar jamaica gaan.Heb dus nog even

Nu maken we ons weer op voor de volgende festiviteiten.
Het wordt al druk hier voor het huis, ze beginnen de kermis op te bouwen. Het valt ook niet mee om een grote vrachtwagen met daarachter een attractie achteruit door de smalle ingang van de parkeerplaats te krijgen. Ik hoorde ze hier in huis vloeken…
M. was vanmorgen een ochtendje wennen op de BSO. Vrijdag haar laatste dagje op het KDV en dan wordt ook haar verjaardag gevierd. Dus dat betekende… tractaties in elkaar flansen. Nee, niet flansen er staan 14 schitterende koekiemonsters klaar met daarin een koekje en een gummetje.

@MK: Oh ja, dat had ik ook nog willen vragen over dat feestje. Maarja, ik had al zo’n beetje het idee dat je het erg druk hebt en dacht er ineens weer aan. Mooi zo zeg!!!:slywink:

@Toos: Inderdaad voor haar zeker een zegen. Maandag wordt ze gecremeerd en ben net gebelt van het werk wie er mogen/kunnen gaan, want het is net onder lunchtijd ( 13.00 uur ), dus niet allemaal kunnen aanwezig zijn. Ik mag er in ieder geval wel naar toe met de kok en nog 2 anderen.

Nou Toos, doe nu nog maar even rustig aan. Heb je geen last nu met het typen dan?

@toos
Gaat vast lukken hoor in 7 weken!

Zondag de echte verjaardag van M. en ze heeft er toch zin in, echt zo leuk!
Maar ook nog de nodige drukte vooraf, cadeautjes inpakken, huis versieren, boodschappen halen, soep en broodjes enz voor iedereen. Kan iedereen gezellig blijven eten en met de kermis voor het huis zitten we midden in de gezelligheid.

@Roanna: typ met rechts en op mn miniklepdoos, dus ook een minitoetsenbord;)
@MK:Leuk idee hoor voor M haar verjaardag

Oh ja, ik wist dat ik nog iemand vergeten was.

@bloem
Wat een rare brief… morgen meteen maar over bellen, er zit duidelijk iets niet goed.

@MK: Nou wat een feest gaat het worden. Je hebt je weer van je creabea kant laten zien. Geweldig hoor. Is ze zondag jarig? Hmmm… even onthouden om een plaatje hier te zetten.

@Toos: Waar zo’n doosje dan toch al niet goed voor is he?