TTT Deel 128

@Bloem: Oh, ik ga voor je kijken. Ik heb nu een nieuwe bril, dus moet het lukken. Ik hou ze gewoon allemaal aan, die hieraan voldoen. Ook niet afhankelijk van ouders toch? :smiley:

@Viva: Oh, schei uit over dat kunstbeen. Pfffff… ik krijg het er nu weer warm van.

@Beps: Hebbie muppets dan?

@ roanna ja uiteraard, volledig zelfstandig en zelfvoorzienend

@ viva ze zijn oud… heel oud… werden vast vroeger wel ergens voor gebruikt…
je kunt ze ook vanuit bodrum zien, ze staan op de heuvel tussen bodrum en gumbet

owh wat heb ik een zin in Indian. In gran canaria hadden we ook zulke goeie indians… typisch engels… waarom hebben we dat in NL toch niet…?

zaterdagochtend rond een uurtje om half 11 ga ik opletten of ik ze op de heuvel zie staan.

@Bloem: Oke, dat bedoel ik maar. :slight_smile:

@TOOS: Hoestie? :dag: :dag:

@ viva is goed!! foto’s!!

@ roanna okidoki

zucht dames… ik ga maar weer eens richting bed… ben zo moe… zoveel gaande…

ga maar eens kijken of dit een goede nacht wordt… truste…

Bloem truste…

Toos meissie hoe gaat het…is het een beetje te doen met je schouder…en weer lekker thuis.

Weltrusten Bloem en ook Beps dacht ik ging vroeg naar de markt…ehhhh ik bedoel… naar bed. Weltrusten ladies en tot morgen weer. :kus:

ik wacht nog ff op toos…
hopelijk kan ze typen met die schouder…

Ik zit ook te wachten op haar

@TOOS :dag:!!!

Beps,jee hoe heeft Aiji het voor elkaar gekregen zeg…En wat een lief klein ding jullie nieuwe aanwinst.

Viva,bij die molen zat toendertijd ook een restaurant,maar wij vonden het niet lekker daar en nog prijzig ook,maar dat is ook alweer een aantal jaar geleden.Weet niet of mascotte er nog zit daar hebben wij vaak gegeten.

Goeieavond,
Kom heel even binnenwippen. Allereerst bedankt voor de lieve smsjes en berichten:kus::kus:. Heeft me echt goedgedaan, zag er vreselijk tegenop. Mocht vanmiddag om 1 uur naar huis. Tot nu toe is het met pijnstillers en koelen wel te doen, ben alleen nog gammel van de narcose. Hub en de meiden dachten dat ik goed bij was gisteravond, weet er weinig meer van, is een groot zwart gat. Operatie is goed gegaan, was vooral bang voor de plaatselijke verdoving. Dan spuiten ze verdoving in een zenuw in je nek, kreeg van te voren een slaapmiddel, dus weinig van meegekregen. Enige dat als ze met de naald bewogen ging mn arm klapwieken. Maar goed schouder weer gerenoveerd en op naar herstel

@Toos meis: Rustig aan… stap voor stap (of arm voor arm ;)!!!
Blij dat je er weer bent…:kus:

:dag::dag::kus:

Mag ook niks, 2 weken sling, dag en nacht, 7 september op controle en mag dan gaan revalideren

he toastje…
gelukkig je bent er weer, al klinkt het vrij pijnlijk allemaal…
bbrbrr van die spuiten…

heb je nu nog veel pijn of heb je van die zalige roze pilletjes gekregen? :smiley:
nou ja, doe vooral nix, goed laten rusten en kalm’an

nu kan ik gaan slapen
:dag:
truste!

Toos,:kus: klinkt best wel heftig allemaal nu op naar een voorspoedig herstel

Bloem,weltrusten

Toos rustig aan, en pijn hoef je niet te lijden hoor, gewoon pijnstillers nemen…hahaha en hubbie dacht dus dat je wakker was…je gaf waarschijnlijk wel goed antwoord overal op, maar je hebt het geestelijk niet opgeslagen…fijn he die narcose, maar goed je hebt het weer gehad, en idd op naar het herstel…pijn was je al gewent, wat zal het een zaligheid zijn als dat wegvalt.

@Bloemmie: Nee geen roze pillekes gekregen. Vannacht iets van morfine gehad. brrr zag echt roze olifantjes en spinnen op de muur. Slaap lekker voor straks:kus:

Bloem lekker slapen, …Beps jij ook welterusten.

Toos ach alles beter dan pijn nietwaar, die roze olifantjes heb je toch wel eens eerder gezien…na heel veel polstraining of niet.