TTT Deel 128

Je moet er toch niet aan denken dat ze 'vast’was komen te zitten, met dat grote lijf zo door een gangetje te persen…brrrr…
Jaaaaah houdini…magie…je ziet het maar, je verwacht nooit dat ze er door kon komen…maar ja dat heb je met kinderen ook die steken hun hoofd door spijlen van stoelen en balkons ze kunnen er wel in maar nooit meer uit…

Dit is Serhan met het terras aan de rechterkant.

moeten ze die kinderen bevrijden met vaseline, olijfolie en zagen…

Jaaaaaaaaaaaa Roanna ik ben heeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig…

Hopelijk is Toos thuis, en valt de pijn mee.

Man van vriendin kreeg vandaag de uitslag van een scan, van zijn longen en limpfeknopen, hij was geopereerd aan zaadbalkank.r…en had uitzaaiingen tussen zijn longen en in zijn middenrif, nu 4 chemokuren later, vandaag de uitslag en die is GOED…gelukkkig maar 33 jaar is geen leeftijd he om dat te krijgen…helaas is dan nu juist de groep mannen die het krijgen.

O wat ziet dat er gezellig uit Roanna…nou ik denk dat we daar heel wat bakkies koffie gaan halen, en misschien ook nog wel een keertje een hapje eten…of hebben jullie daar nog andere suggesties voor…Bloem??? jij kan me vast vertellen waar ze lekkere donner hebben in gumbet…We hebben wel halfpension, maar volgens de berichten is het eten nu niet echt je van het, dus we zullen heus wel eens ergens anders neerploffen…enne we zijn nederlanders he dus niet te duur.

:thumbsup: helemaal goed, de gewone 2010 Turkije Kalender Kaarten mag ook!! ik betaal alles terug!!

ennnuhmm waarom ben je nu ineens zo kriebelig dan?? tis niet je 1e keer… ? wel grappig hoor

en nee, gumbet loopt niet stijl omhoog, je hebt enkele stoepjes die belachelijk omhoog lopen, maar dat doe je 1x en daarna neem je een andere weg hahahahha
vanuit je hotel rol je zo het strand op (vlak) als je aan de voorkant eruit gaat, loop je rechtdoor, ga je rechtaf (langs alle barretjes en ‘mijn’ straat- waar ik excursies verkocht) en dan met de bocht mee… daar is ff een klein beetje stijler maar tis echt geen berg… en dan ben je boven bij de molen

@ beps hahaha houdini, ja echt wel! snap t echt niet! wat een wilskracht

Nou ik post hem maar even hoor…

post nummer

12000:slywink::slywink::slywink::D:D:D:so:

eten: seray ocak basi!!! mmmmhhh (tegenover serhan)
allerleerste maaltijd: sigara kofte (gehakt van de grill) 9 hele lira’s! ** lira’s!** de rest van de gerechten is zo 14 a 18 lira maar dan zit je lekker vol.

als je de route neemt die ik net noemde, kom je ook langs corner bar (links) erg goed eten
rechts zit in de bocht een klein zaakje- geel/oranje- daar kocht ik altijd mn broodjes kippendoner, 4.5 lira
bovenop, bij de molen zit een FANTASTISCH indiaans restaurant. 2 personen incl 2 flessen wijn waren we 40 euro kwijt geloof ik.
als je van chinees houdt, red dragon is erg goed, als die er nog is.

in 'bar’street zit ook een goede donershop.
you name it, you got it!

Bloem ik heb echt geen idee…waarom het nu kriebelt…heb er de hele week nog geen last van gehad, zo van het gevoel ik ga op vakantie, maar nu ineens slaat het toe…En geen idee turkije is turkije, maar in ben ooit 6 jaar geleden met de bus door gumbet gekomen…op naar een of andere hamam in mijn verbeelding boven op een bergje, een hotel met een hele mooie hamam, maar voor de rest ben ik nog nooit in gumbet geweest…

Trouwens molen, welke molen…

Wil ik het allemaal weten… eten is bij mij momenteel vooral het verse vlees voor de muppets… en een makkelijke maaltijd omdat Rubbie dat op bed moet kunnen eten…
Volgende week weer aan tafel

Köfte… :finger: (hihi ZOOO lekker)

Bloem dank je wel!!! Ik ga het helemaal zien…en proeven natuurlijk…

deze

overigens zie je een beetje naar links de bombay zitten, mhmhh daar wil ik nog wel een keer gaan eten (indian)

@Bloem: Dat klopt. Daar bij die molen hebben we Toos en hubs toen weer op de bus geezet om terug tegaan naar ADR. Inderdaad… je moet het niet te vaak lopen, wat dan krijg je wel last met je kuiten. Ha. ha.

Maar onderweg naar die molen heb je een apotheek en dat vergeet ik nooit, omdat mijn zwager daar Via*** heeft gekocht in ik dubbel lag daar.

Oh memories.:wub:

@Bloem: Moet ik ook nog wat voor je meenemen uit Turkijke, of heb je alles al?

hahahahha…ik zie jou al helemaal dubbel liggen Roanna., hetzelfde als in ADR met dat been…helemaal de slappe (viagr.) lach.

Bloem dat ziet er gaaf uit, nooit geweten dat er molen in gumbet was…

@ roanna das erg lief van je…
heb bij viva een bestelling gedaan van een bepaald soort kaart die ik in het winkeltje tegenover haar hotel heb gekocht, ben zo stom geweest om er veel te weinig mee te nemen

maaruehmm aangezien jij niet naar dat specifieke winkeltje gaat
mag je het volgende voor me meenemen

• meneer
  • > 26 jr, < 35 jr
  • donker, lang, breed geschouderd, goed gespierd
  • perfect engels
  • charme en twinkeling in de ogen
  • bezit van rijbewijs B
  • dienstplicht voldoen
  • ongetrouwd
  • niet wonend bij zijn moeder
  • > 1.80 m

Ik breng iedereen geloof ik hier in de turkije blues…

@ viev weet je wel waar je naartoe gaat?
dit is zo’n beetje het symbool van gumbet

http://images.travelpod.com/users/chickensafloat/thumbnail.large.carribean_tour.1187343300.mikonos_windmills.jpg

http://4.bp.blogspot.com/_lsFYrjgXPks/Sjz7t0M2xiI/AAAAAAAADBE/usYtNcU1zRc/s400/DSCN5185.jpg

http://cache.virtualtourist.com/3134004-Windmills_on_hill_from_Gumbet-Bodrum.jpg

hahhahahahahahhaah Bloem, nou Roanna dat wordt sjouwen, want hij moet wel in de koffer anders kan je hem niet meenemen…hahahahaha

:redface::redface::redface:

:redface::redface::redface: cultuurbarbaar he…dat heb je dan weer…

owh

• hij moet zo galant zijn om roanna’s koffers te dragen
  • genoeg geld hebben voor zn eigen ticket en visa

overigens, raak is gepakt en bezakt, ze kan weer niet inloggen, ze bedankt iedereen voor de goede wensen en tot over een tijdje weer

Heb ik dus echt nooit geweten hoor, ook nooit op gelet eigenlijk…en die molen zorgen die voor electra, of water of meel wat???