TTT Deel 128

kijk weer een expert voor vraag en antwoord…het lijkt hier wel 10 voor 12 hahahahaha, nee hoor geintje handig toch…Tlr…voor wonen…Beps voor uwvzaken (je heb er tenslotte niet voor niets zoveel voor moeten leren…en met vlag en wimpel geslaagd).

en nu voetbal op tv, gadverdegadver…

Bloem waar zit in Gumbet een flappentap??? Of zit er daar geen een.

@Viva: Als ik je daar even antwoord op mag geven.
Practisch in het straatje naast jullie hotel staan ze keurig op een rij van verschillende banken.

kijk dat is makkelijk…ja jij zat natuurlijk in Serhan Roanna, en dat is volgens mijn buurvrouw tegenover, of naast magnific

@Marion: Tja, wel een beetje moeilijk geval dan zo he? Mijn dochter heeft het toen ook tijdelijk na haar scheiding gedaan, maar heeft wel verhuiskosten gehad naar haar andere flat, terwijl het dus ook eigenlijk gesloopt zou worden, maar er hebben na haar alsnog mensen ingewoont en nu is echt alles tegen de grond. Als de woningbouw je inderdaad hoe dan ook, een handje helpt… misschien dan toch even doen, als is het dan maar tijdelijk.

@Bloem: Inderdaad wat een vreemde brief. Zeg heel eerlijk dat ik hier verder weinig verstand van heb, want ben eigenlijk nog nooit in de ZW geweest, dan toen na mijn hartproblemen, maar dat ging toen niet via het UVV. Toch morgen er maar even achteraan bellen dan.

Zo hebben wij nu weer van ons werk een brief gekregen dat we een bewijs van goed gedrag bij de gemeente moeten halen, omdat we eigenlijk als gast in een Achme* gebouw lopen. Had ik vorig jaar ook al moeten doen en nu weer en nu weten ze zelf niet, of het nu jaarlijks moet of eenmalig. Ook zo lekker vaag. :mad:

@Viva: Juist! Als je dus dat straatje uitloopt, ietsje naar boven heb je aan de linkerkant de barstreet en de rechterkant beginnen de winkeltjes en daar staan van die losse kiosken met pinautomaten van verschillende banken. Wel zo’n 3 of 4 op een rij. Zo te vinden. Echt waar.

@Viva: Als je van het stadje afkomt en je loppt je straatje weer in, heb je aan de linkerkant gelijk Magnefic en en dan moet je een stukje door lopen in dat straatje en dan aan de rechterkant dus Serhan. Kan niet missen.

O dank je wel Roanna, ik krijg er nu echt zin in hoor…kan eigenlijk niet meer wachten…nog 2 nachtjes slapen hier, want van vrijdag op zaterdag zie ik mijn bedje niet meer…
En vrijdagochtend heel vroeg op. Of donderdagavond/nacht heel laat naar bed, om in te checken…wil toch weer proberen om op de laatste rij te komen in het vliegtuig.

Ja jij bent er al geweest, ben zo benieuwd hoe Gumbet eruit ziet, en hoe het daar is…

Volgens mijn buurvrouwtje die in mei naar Magnific is geweest, is de koffie bij Serhan zo lekker.
Zit daar dan een terras voor of hoe moet ik me dat voorstellen.

@Viva: Oh, als ik er nu zo over praat kan ik wel janken. :wub: Heb het daar zo naar mijn zin gehad. Echt waar. Zul je geen spijt van hebben, dan alleen misschien het lawaai van die open bar bij jullie aan de overkant. Ha. ha. Ach, wen je wel aan.

Roanna waarom heb je dan niet in oktober daarvoor geboekt???

@ viva ja voor serhan zit een soort terras. eigenlijk zie je ook niet echt dat het een hotel is, gewoon gezellig terras en daarachter ‘receptie’, zwembad en hotel. natuurlijk niet te vergelijken met adr ofzo

denk dat je het wel naar je zin zult hebben, lekker levendig, gezellig…
vergeet niet ff langs leo’s bar te gaan… daar tegenover heb ik gewerkt, tis maar even dat je het weet :wink:
owh en niet de souveniershop tegenover jullie hotel overslaan :wink: hahahahah

Bloemmie nee dat vergeet ik niet, poezen he…stuk of 20…

O meiden ik krijg helemaal de kriebels, dat heb ik de hele week nog niet gehad.

En ja ik ga ook naar leo’s bar hoor, moet flo natuurlijk even meenemen…ik kan me er geen voorstelling van maken. Loopt het daar ook zo stijl omhoog of valt dat wel mee.

Bloem wat voor werk deed je daar eigenlijk…

Zo meiden ff de foto’s!!
Eerst de dader bij de plaats delict…(kijkt ze niet schuldig…)

En dan een foto van onze kleine smurf

En samen met haar broertje

Zo en nu ff niets, vroeg naar bed
Morgen krijgen we visite, mn vriendin en de nieuwe kleine jongen
En dan in de avond wandelen met Aiji haar shiba vrienden…

Ben ff op niet meelees stand, maar ben het vast overal mee eens haha

ongelofelijk Beps dat Aiji door zo’n piepklein gaatje is gekropen…

en wat een poppie zeg…jou kleine andere meisje.

@Viva: Ja je moet bedenken dat we dat plankje rechts al erop gezet hebben omdat ze er dan niet door kon. Tevens loopt het ‘gangetje’ waar het gat opuit komt meteen haaks(90%) de hoek om, om daar eruit te komen…
Houdini noemen we haar hier nu…

@Beps: :lol: Natuurlijk ben je het er mee eens!!! :dag:

Wat een cutie foto’s weer. Echt leuk.

@Viva: Omdat ik zoiets eigenlijk wel een keer voor tussendoor zou willen doen, want ADR is toch wat comfortabeler zeg maar, maar Gumbet is zo leuk.

Ja bij Serhan kan je zo leuk ff aan de straatkant op het terras zitten .Zal ff zien of ik nog foto’s heb. :wereld: