TTT Deel 128

Rupsje is beneden, aan een tosti…
Nu even door het huis(pfff het wordt nog eens wat hier haha)

Beps je gaat er nog lol in krijgen…

Hier ook aan de gang, de laatste loodjes…

koffers ingpakt check
bedden verschoond en slaapkamers gedaan check
badkamer schoon check
paps zijn was schoon en gestreken check
kapper geweest en haren geverfd check
morgen beneden alles spic en span maken, en dan heeft Damber een schoon huis voor zich, zij heeft eigenlijk ook vakantie nietwaar.

@Viva: NEVER!!! Dit is van tijdelijke aard… en ik houd het zo goed bij, omdat ik geen ellende hier wil, maar anders…
Jemmig, nog 3 dgn… en nu je checklist al bijna klaar…(ik zou nu pas beginnen: Koffers naar de slaapkamer: check…als dat niet pas morgen ging worden haha)

hahahaha nee is niets voor mij, alles op het laatste moment, dan wordt ik een stresskip…maar idd Beps bijhouden is het beste, heb je het minste werk.

Wat een weer zeg, het plenst hier…en zo warm in huis blehhhhhhhh

ja juk
we hadden meeting aan de overkant… ben zeikesnat!!

Hier steeds nat/droog/nat/droog(Nu)
Ik ben onder de warme douche gesprongen… zo vergadering en dus…aankleden enzo

Wat een rust hier…

Raak, heel veel plezier met de kleinkinderen in Antalya!

http://www.turkije-vakantie-info.net/antalya/antalya04.jpg

De rest volgt nog :kus:

Raak,heel veel plezier in Antalya met je kleinkids,geniet ervan!!!

@RAAK: Dat wilde ik ook nog ff zeggen vandaag.

Een hele fijne vakantie met de kleinkids en geniet van alles wat je lief is. Ook een hele goede reis. >>>

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/vakantie/vacantiebuikdanseres1ss.gif

:vak01: :vak01: :vak01: :vak01: :kus:

Hallo all.

Nou, niet veul op om te reageren he!!! Tis erg rustig geweest hier. :o

Hier ook van die vieze motregen. Heb me vandaag lekker laten wegbrengen en ophalen en daarna nog weer ff bij iemand anders ( ouwere man) op ziekenbezoek geweest. Pfff… voel me soms net Florence Nightengale. Maargoed… zolang jezelf nog gezond bent he!!!

Verders alles goed hier?

Viva de koffers al bijna ingepakt.
Beps de hut schoon.
Bloem naar de meeting geweest en nat geworden.
MK even weer een prachtig plaatje voor Raak achtergelaten.
TRL ook nog even langs geweest.
Marion kantoordag vandaag en mag ook binnenkort weg, al weet ze zelf nog niet hoe en waar. :retard:
Raak nog HIER niet gespot, maar zal wel druk zijn met koffers pakken en alles organiseren, voor zover dat nog nodig is.
Toos hopenlijk weer pijnvrij thuis.

Hey meiden … wat een weer vandaag he!!
Een flinke regenbui toen ik afgewerkt was. Geen jas, geen paraplu en best een stukje trippelen naar de auto. Later bij de super hetzelfde verhaal.

En … toen ik thuis kwam lag daar een brief van de woningstichting. Of ik interesse had in een huis, tijdelijke huur, over even gaat het plat. Ik meteen weer de auto in. Eens kijken wat ze me aangeboden hebben. Op zich geen verkeerde straat maar ‘mijn’ huis was wel ff schrikken :retard:, begon al met een bult rotzooi in de tuin. En toen ik me een ik met kunst en vliegwerk bij de keukenraam aangekomen was om naar binnen te gluren daar zo ongeveer hetzelfde. Maar goed, gebeld met de klantenservice en ga nog geen nee zeggen. Wil wel binnen kijken of het met weinig kosten voor even leefbaar te maken is. Afwachten dus.

Ohhh Marion: Spannend… EN over hoeveel tijd gaat het plat dan?? En heb je dan ook recht op een andere woning??? Want dat is natuurlijk wel belangrijk dan

@ marion spannend!! allicht knappen zij het eerst voor je op, of vergoeden ze deels de kosten van het opknappen? woningbouwstichting moet het ‘leefbaar’ aan jou aanbieden natuurlijk

en tja… als het plat gaat met 6 mnd zou ik het niet doen maar bv over 2 jr… tja waarom niet toch???

hier echt giga druk… gewoon vandaag vergeten te pauzeren… heb wel ff getankt, maar moest eigenlijk ff naar de supermarkt, maar regende en dacht: ach, kom nog wel ff vooruit…

thuis lag een nieuwe toyvoyeger op me te wachten BineHH en stappeltje ansichtkaarten

en ook… een nogal verontrustende brief van het uvw:
ik quote:

Volgens onze informatie bent u al een tijd ziek en kunt u daardoor niet of maar gedeeltelijk werken. Als u twee jaar (104 weken) ziek bent, kunt u mogelijk een WIA uitkering krijgen

en daarna uitleg hoe/wat/waar ik dat moet aanvragen of meer informatie kan vinden…

ehm… ik ben toch helemaal niet ziek!! ik werk 40 uur per week!! dus meteen bellen, krijg je eerst 5 minuten zo’n bandje, kosten mobiele telefoon, voor meer informatie bezoek onze website, blablablab… uvw telefoon is bereikbaar, van maandag tot en met vrijdag, van 9 tot 5!
grrrrr iets voor 6-en dus…

dus… morgen nog meer eens bellen… want
a) ze hebben een fout gemaakt en denken dat ik ‘nog’ als ziek geregisteerd sta
b) of niet… en dan doelen ze op mn chronische ‘ziekte’
snap d’r geen sikkepit van… afwachten dus…

Marion, spannend dat is het zeker, maar voor 1 of 2 jaar moet het toch te doen zijn, met een pot witkalk en een kwast kun je heel veel bereiken…maar je moet wel uitzicht hebben op een andere woning als het plat gaat, meestal krijg je dan ook nog verhuiskosten.

Bloem, jeetje wat een rare brief, of ze hebben je ergens ziek gemeld en niet meer beter…

ja dat denk ik eigenlijk ook… maar dat kan toch niet zomaar?
in de afgelopen 2 jaar heb ik me ook wel weer ziek en beter gemeld, en heb ik ook betaald gekregen via het uwv voor die ziektedagen

erg vreemd,. de checklist laat zien, dat als ik een uitkering aan zou vragen, ik allerlei documenten moet opsturen zoals: plan van aanpak werkgever en mij op moment van ziek worden, tussentijdse opmaak na 1 jr…
ze denken dus echt dat ik al 2jr in de ziektenwet zit…
ik ga morgen om 9h METEEN bellen…

Marion,spannend…Ze zullen het vast wel leefbaar voor je maken,en als het tijdelijke huur is hou je in ieder geval je inschrijftijd dus hoef je daarmee niet opnieuw te beginnen.Ze moeten ruim van de voren aangeven wanneer het plat gaat,zodat je genoeg tijd heb om dan op weer wat anders te reageren.

Viva,verhuiskostenvergoeding is alleen voor de mensen die er al in wonen en die er dus uit moeten,omdat het plat gaat.Als je een tijdelijk huurcontract krijgt en dus weet dat het plat moet krijg je geen verhuiskosten vergoeding,dan willen ze alleen maar dat het bewoond is zodat het niet al die tijd leegstaat.

Bloem,zeker vreemde brief,is ergens vast iets fout gegaan.

Zou Toos al thuis zijn?

@Brief van Bloem: UWV ontvangt van een werkgever na 13 wkn ziekte een melding iemand langer dan 13 wkn ziek te hebben. Wat vergeten de meeste werkgevers: Deze persoon weer hersteld te melden.
UWV doet niets anders dan opslaan dat er iemand 13 wkn ziek is…een einddatum te stellen(ingangsdatum WIA) en 16 wkn van te voren(ong dan) een WIA aanvraag versturen.
Verder is het aan Werkgever en Werknemer…
Gewoon even bellen, herstelmelding versturen…(of niets doen, als er geen aanvraag wordt ingestuurd, gaat na 104 wkn de boel weer op slot, niets meer niets minder)

Ik ben even aan het zoeken welke ik zal doen,… maar ik heb nieuwe foto’s van de kleintjes…

Tlr, ja jij zit in dat wereldje van huren ect…makkelijk hoor we hebben de antwoorden dicht bij huis…is dat overal hetzelfde, ik weet dat er hier mensen in de randstad wel een tijdelijk wooncontract krijgen, maar die krijgen dan wel verhuiskosten. Heel veel jongelui reageren daar dan op. Ze betalen dan huur, het pand staat niet leeg dus minder verpaupering, maar soms krijg je dan geen voorrang bij sloop van dat pand, dus dat je dan zeg maar een soort van urgentieverklaring krijgt als je eruit moet. dat staat er dan wel weer bij.

Bloem 2 jaar geleden zat je toch bij de bank…misschien dat ze daar je ziek hebben gemeld op het moment dat je op reis ging ipv je ontslag te verlenen.