@TLR
Ik heb geaccepteerd maar er zijn er weer een heleboel aangeschreven. Ik zal straks meer vertellen maar moet eerst aan het werk, en daarna Sarah spelen voor een vriendin die 50 wordt vandaag.
Ik ben er ook weer. Schapjes gedaan en straks werken(12-20.30 hopelijk kan ik eerder weg…)
@TRL: Jill komt en gaat. Net hoe haar gezondheid de dingen toelaat.
Ze was er in juni nog he…(mei/juni toen wij weggingen, volgens mij was jij toen op vakantie!)
@Marion: Spannend, ben benieuwd hoe en wat. Werkze en speel ze…
@Bloemmie: hihi… Paps E haha. Weer een heel andere rol voor Bro niet waar. Hoe vonden je ouders het. Zomaar kindjes is ook wat!
Zo gaaf voor iedereen…
@Beps: Zo, jij hebt de boel al vroeg voor elkaar… maarja, het zal nodig zijn als je vanmiddag moet werken he!! Tja… de pot he!!! Moet toch weer gevuld worden en anders gevuld blijven.
@Raak: Zo, laat naar bed en alweer zo vroeg uit de veren. Knap hoor en dat in je vakantie. Nou meid… lekker nog even genieten hoor. En tja… als je maar 3 bedjes nodig heb bij het zwembad, zal het ook wat makkelijker zijn dan zo’n 20 bedjes en dan ook nog het liefst op een rij. :unibrow:
Ik heb net het bed afgehaald en de hoezen zitten al de :was: en gaan zo lekker naar buiten en dan vanmiddag gaan ze er zo weer lekker op…:redface:
@Marion: Dus er zijn wat ik begrijp nog meer gegadigden voor die oude woningen? Hmmm… tja, moeilijk dan.
@TRL: Nee, we horen eigenlijk niet meer van Jill, maar wie weet vlak voor vertrek nog even. Voor jou…:kus:
Nou, iedereen verder nog een fijne dag. :dag: Het wordt tegen de 30 graden aan, dus mensen… geniet ervan. Als het kan natuurlijk he Beps… :redface: Hoe is het met rupsje… kan hij het wel alleen aan vanmidag? Hoe gaat het nu met hem?
Rubbie gaat heel rustig aan goed. Loopt langzaam maar wel afstanden…(bijna 1000 mtr per keer) en dat gaat goed, niet snel maar wel goed. Geen pijn(of bijna geen)
Maar hij wordt ongeduldig…wil dingen gaan doen. Trof m van de week in het motorhok, omdat hij de motoren te koop gezet heeft(keuzes keuzes…) en de km-stand moest weten…
En ik kom even gauw kijken… Beps, werk ze, ik mag vanmiddag om 5 uur weer. En dan daarna nog verjaardag van neefje, die wordt van de week 18, en morgen turkse barbecue met 11 mensen, hier voor de deur. Druk, druk… ga zo boodschappen doen, maar eerst wachten tot de was klaar is, :was:dan kan die lekker naar buiten, en als ik terug kom van de schapjes zo weer de kast in en het bed op, hè Roanna??:slywink: Reisverhaal niks meer aangedaan, geen tijd, kijk volgende week wel even hoe ik het ga doen. Fijn weekend allemaal, ik ga aan de slag,:kus:
ja sorry ladies
jullie missen natuurlijk mijn sprankelende aanwezigheid…!!
pfew…
@ raak welk hotel zit je dan??
@ beps ja dus toch… keuzes…
@ roanna 30 graden?? ben nog nie buiten geweest maar zo warm is het in huis niet en volgens mij waait het behoorlijk…? nou ja, zal zo wel ff naar buiten moeten denk ik… wil ff naar het centrum en moet nog boodschappen doen…
@ miertje leuke plannen!
@ marion geaccepteerd, nou dan gaan we weer duimen!!
@ trl hoe is ie daaro? wordt er nog gevoetbalt?? ga je kijken?
voor paps en mams was het raar… die bleven maar zeggen: als er een baby komt, dan groei je erin maar nu zijn ze al ‘9’
was wel grappig. ik had disney dvd’s meegenomen, dus die mannen hebben er twee gekeken.
ik ging naar de wc en dacht, oeps, ze hebben al twee glazen drinken op en ze zijn nog niet geweest. dus ik zeg tegen ze: als jullie moeten plassen, hier is de wc ( de ‘durfden’ het niet te vragen)
brood stond op tafel, bij de pasta, en ik zag ze al elke keer kijken, dus ook weer aangegeven, als jullie brood willen pak maar hoor…
lepels waren iets te groot voor de mannekes maar ja, helaas geen kleinere lepels…
etc…
ach ja, tis wennen he, voor iedereen. ik was even iets eerder gegaan zodat ik mn ouders nog even voor mij ‘alleen’ had…
JAAAA morgen ga ik even kijken bij mn pupsel…
Ze heeft gewoon haar oogjes open!!!
Gaaf hoor, zo vroeg al…
Dus morgen even kijken!!! en meteen maar ff BBQen daar jammie
@ beps leuk!! ik ben morgen middag bij paps en mams de hondjes uitlaten… rond 3/4 uur…
als je t leuk vind om ff door te rijden en mee te gaan naar het bos ofzo???
anyways… ik moet echt weg… moet nog naar de stad dus…
Wij even wezen fietsen en bij ons heb je een heel lang kanaal dwars door het dorp lopen, en daar is in de zomermaanden iedere zaterdag “kofferbak” verkoop. Allemaal troep dus!!! Maarja, soms kun je er best heel voordelig leuke dingen weg halen. We kwamen een kennis tegen, die had 2 hele oude langspeelplaten gekocht van de Seekers enzo. Gaat hij dan op de pc helemaal als nieuw bewerken. Nou, voor een paar cent, was die man de koning te rijk en tja… die ander doet er toch niets meer mee. Wij niks gekocht, dan alleen een nieuwe schroevedraaier voor 50 eurocent.
@Bloem: Wel bescheiden en waarschijnlijk toch wel goed opgevoede kinderen dan. Misschien als jullie elkaar wat beter kennen, dat ze dan wel wat losser komen. Toch wel leuk zo hoor!
@Beps… lekker op het werk? :kus: Zal zeker rustig zijn, tot dat ze straks weer motten douchen en er achter komen dat het WW het niet doet. Blehhh!!!
@Miere: Ook al de:was: draaien en inmiddels al naar buiten? Hier al droog en ga het zo van de molen af halen en dan zo weer de kast in. Jij ook werkse straks en veel plezier morgen bij de BBQ.
Oh ja… wij morgen weer met de familie naar de ZM. Gratis treinkaart opmaken voor eind deze maand dus…:arrow:
Hey meiden, ik ben er even.
Een hoop te vertellen en weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen. Ik ben gisteren bij de woningstichting geweest met een aantal vragen over de huizen met een tijdelijke huur. Ik ga ze dus accepteren in de hoop dat het anderen afschrikt. Want de gemiddelde wachttijd voor een huis is 3-4 jaar volgens haar. TE lang voor mij dus. En nu regent het hier aanbiedingen, ik heb al 5 brieven gehad in 4 dagen dus sjees wat rond om de boel te bekijken. Op 21 september gaan ze over op een ander systeem en tot die tijd krijgen al degene die ingeschreven staan op een bepaalde wijk een brief als er een woning vrij komt. Sommige huizen vallen af omdat er geen verwarming in zit of omdat volgens de buurman de huizen ontzettend vochtig zijn. Maar we zien wel. Eentje is er wel heel erg leuk, in een heel gezellige buurt. Ik maak me maar niet te lekker want weet dat er mensen voor me zijn die er ook wel zin in hebben. But … you’ll never know he!!
En nu even over tot aktie, heb nog niets gedaan in de toko. En moet straks de laatste 2 nog gaan bekijken.
@Bloem
Kennis gemaakt met de ‘kinderen’ van broer. Leuk he!!
@ marion nou lekker dan, krijgt echt iedereen een brief??? hiero is het zo dat de 5 mensen met de meeste punten een brief krijgen, dan weet je tenminste waar je aan toe bent…
tis wat he?! we duimen verder…
ikke even naar het centrum gelopen, had geen zin om te fietsen of met de auto te gaan, zo gedoe. kermis al begonnen dus druk, en warm…
geloof zo dat het 30 graden was…
ben 1 uurtjes weggeweest, waarvan 2 winkels in en uitgelopen was om te halen wat ik moest hebben… heb 2uur nodig gehad om daarvan bij te komen, echt helemaal dood…pfew…
nu ff boodschappies gedaan maar echt geen puf. zo ff op de bankhangen. morgen de vaat maar bij ouders in de machien doen…
@ beps owh zo, jammer maar maakt niet uit…veel plezier!
@ roanna kijk soms vind je de gekste dingen met dat soort sales leuk hoor.
@ mk hoe is ie bij jou daar? wanneer was nou M’s laatste dag op het KDV? gisteren,…?