@Roanna: Wat fijn dat zij nu haar rust heeft. Het lijkt me dat je onbewust toch blijft vechten… dus… ja rust… :kus: voor jou… jullie hebben haar nog een paar mooie momenten gegeven. Mag je trots op zijn. Velen hebben de moed niet…
@ roanna :kus: dan toch het moment daar… tja het zat er natuurlijk al aan te komen, maar desalniettemin natuurlijk een groot verdriet voor een collega met wie je zo lang hebt samengewerkt.
gelukkig heb je haar nog bij kunnen staan tijdens haar laatste (rook) momentjes en dat zal zij en de familie waarderen. en je hebt je andere collega de mogelijkheid gegeven samen te gaan, anders was hij misschien niet gegaan
tis wel een verdrietige gebeurtenis maar wel beter zo voor haar :kus:
wanneer is de begrafenis/crematie? kunnen jij en je collega’s ernaartoe?
glim :biggrin: leuke reactie van 1 van onze klanten, eentje om in te lijsten
je koopt er niets voor maar tis wel leuk
Oh meiden… bedankt weer voor jullie medeleven hoor. :kus: Jullie zijn geweldig!!!
Weet je… ze had een broer zich normaal nooit liet zien en een zus waar ze nog weleens kontakt mee had en die waren er vanmorgen, met een echt oud collega ( die ik niet ken) die haar de laatste tijd ook veel verzorgde en die elkaar via internet terug hadden gevonden.
Maar inderdaad, wat jullie ook al zeggen… het is goed zo. Wie weet wat haar bespaard is gebleven.
@Bloem: Wat ik vernomen heb, komt er een advertentie in de krant met alle gegevens, want de broer weet toch niet de adressen van iedereen, dus dan horen/lezen we nog wanneer en hoe enzo.
Oke… tot zover maar weer. Voorlopig maar even genoeg hierover.
Roanna: :kus: nogmaals…
Pffff hier echt warm man!!!
Ladies… fijne avond!! Ben wellicht vanavond nog wel even online :wub:
:dag: :kus:
@Roanna
:kus:voor jou meis! Want al weet je dat het vrouwtje uit haar lijden verlost is, jullie moeten een lieve collega missen en dat grijpt je toch aan.
@Viva
Och arme, pijne voeten nu :kus:
En … hoe zou het met ons Toos zijn?
@Cynthia: :dag: Je hoeft dus nu niet meer bij ons in de koffer? ![]()
@Marion: Tja… daar zat ik ook steeds aan te denken… ![]()
Even de laatste stand van zaken omtrent Toos. Ik weet niet of nog meerderen een berichtje hebben gehad, maar ik kreeg net een smsje van JP, dat ze om 15.30 uur onder het mes is gegaan en net weer op de kamer was. Alles was goed gegaan. Het was volgens de chirurg geen al te grote ingreep geweest. Als alles goed blijft gaat, mag ze morgen na 13.00 uur weer naar huis. Aldus JP.
Dat heeft ze gelukkig weer gehad en nu maar hopen dat het helpt.
Nee geen sms gehad, maar blij te horen…
TOOS: :kus: en hopen dat het zo goed blijft gaan…
owh goed nieuws van toos, zal d’r zo even sms-en
echt mensen, wat een dag
![]()
ik had vandaag al een geweldige dag maar wat mn moeder vandaag voor me bij zich had !! ‘familie vriend’ reist nogal veel en was naar afrika geweest.
dus ik dacht, ik vraag het gewoon, nou vond hij het al vreemd en hij gaf me weinig hoop maar OMG OMG OMG!! ik sta echt te stuiteren over wat hij voor me mee terug had genomen
http://farm4.static.flickr.com/3518/3812006498_177de4546a.jpg
kan wel huilen van blijdschap, van verrassing van gewoon helemaal geweldig.
hier is de rest: http://www.flickr.com/photos/28365369@N03/sets/72157621886276605/
ja sorry, ik weet het, ben gek, maar jullie weten hoe erg ik met de kaarten bezig ben en dat ie zoiets mee kon brengen voor mij! wow!! van de meeste kaarten ter wereld weet ik wel of ze bestaan of niet (van andere mensen uit de collectie gezien) maar als je dan iets krijgt waar je het bestaan niet eens van wist en dan zo gaaaaaaffff whihheee
Bloem: wooooow!! Die is inderdaad wel heel erg gaaf!!!
:D:D:D
Roanna: zucht nee hoef niet in de koffer meer… Geen idee ook waar hij nu heen gaat…
![]()
@Bloemmie: GAAF!!!
Zo op naar de shoarma van vanavond
hja ikke ook honger grroowowwww
me so happy me so happy
test
Bizar !!! hij werkt weer
Roanna,:kus:,gecondoleerd,sterkte.
Bloem,aan het stuiteren mooie kaarten.
Beps,die Aiji,hoop voor jullie dat ze vanacht niet weer hetzelfde gaat doen.
Raak,koffer al aan het pakken?
Gelukkig operatie van Toos goed gegaan,hopelijk kan ze ook wat slapen vanacht
Toos weer terug naar zaal, operatie gelukkig goed gegaan…nu opknappen meis.
Bloemmie een verrassing, …die zal je koesteren denk ik.
Wij nog even buiten, maar het warme gaat nu weg…
Dat gaat haar niet lukken. Ze gedroeg zich steeds beter, dus hoefde niet meer in de bench in de nacht… nou vanaf vandaag wel dus …
:nod:
Bloem : wat er is gebeurd : geen idee maar alles werkt weer:biggrin: wat een mooie kaart, mijn dochter is daar ook geweest
Toos : hoop dat je niet teveel pijn hebt en misschien zelfs morgen al naar huis :kus:
Roanna : geen leuk bericht meisje maar voor haar echt wel het beste denk ik.Toch niet leuk dat het nu zo definitief is:kus:
Beps : vannacht visite gehad in de slaapkamer, wel grappig toch, hij dacht de aanhouder wint en nu mag ik vast blijven
Cyn : :wub: weg bij ADR, oh oh moet je volgende keer naar ander hotel:biggrin:
Viva : zere voeten en voor nix naar Paps geweest
Marion : jij hele week werken, maar gelukkig wel bijna vakantie
Trl : nee hoor, doe ik morgenavond wel, vlieg om 5.15 dus rij hier rond 01.00 weg:biggrin: en terugreis staat op 23.59 dus volle 100 % verlof, goed he
Raak: ja :wub: weg… maar goed… ik had waarschijnlijk zoiezo niet meer naar ADR gegaan… ![]()