@Cynthia: Oh hooooo… tegen mij zei je nog, dat je wel met ons mee wou naar ADR in Oktober.
@Raak: Problemen met deze site?
Ja, het is inderdaad beter zo voor mijn collega. Ik weet het. Maar toch, zo dubbel alles. Zo jong nog ( 52 althans vind ik ) en ze was zo positief altijd. Echt waar, we zeiden dan tegen elkaar… natuurlijk, we laten ons niet kisten en dan lag ze dubbel, vooral als ik dat zei. Maargoed, het zij zo.
@Bloem: Meid toch!!! Ik weet ongeveer wat het voor je betekent dus… gaaf, super zeg!!! Doing, doing, doing!!!
Hoi allemaal, @ Toos, hoop dat je gauw weer opknapt en een beetje terug bent hier. Zal wel even moeilijk gaan, in het begin. @ Beps, haha, die Aiji, slim hondje, hoor @ TRL, gaat het weer een beetje? @ Bloem, leuke hobby, hoor. Jammer dat ik niks kon vinden daar, rare stad, hoor, geen ansichtkaart te bekennen. @ Raak problemen met WW, raar hoor, ikke nergens last van @ Roanna, gecondoleerd met je, en ook een beetje mijn collega, zal wel een stukje in het personeelsblad komen, denk ik. Maar beter dat het afgelopen is, voor haar. @ Viva aan de kust, hier ook nog zonnetje, maar niet warm meer, helaas en @ Cyn, die gaat niet meer naar ADR, askim weg…Nou ja, als je hem maar weer weet te vinden.
** Ik ben aan m’n reisblog bezig, heb dag 1 al af…Ga nu ff verder. XXX
@Miere: Ik heb eigenlijk geen idee of ze in ons personeelsblad komt, want ze is/was een vaste Achme* medewerkster, die zoals meerderen overgenomen moesten worden door Sode**, maar in dienst bleven van de opdrachtgever, daar zij altijd zelf jaren lang de catering hebben gedaan.
@Cynthia: Oh zo ja!!! Ik zal toch naar :wub: uitkijken tegen die tijd hoor!
@Raak: Echt mooi tijden. Bij wie had je geboekt en met wie/wat vlieg je dan? Bij ons is er nu een collega naar Marmaris voor de zoveelste keer en een gaat over 2 weken naar Kusadasi. Ook al voor de zoveelste keer. Had gister pas geboekt. Wat een bofkonten allemaal he!!!
@Bloem: Ja toch? :lol::lol: Nou, als jij dat leuk vind… wie zijn wij!! Ik ga er nu juist naar kijken, ofdat ik ook niet wat bijzondere kaarten voor je vind.
@Cyn: Sorry hoor of je om zoiets wel of niet terug zou gaan… Ben t ff kwijt, wat een onzin…maar goed jouw feestje…
Ik ben doodmoe. Die nachten die je net teveel slaapt om nog naar bed te gaan, maar te weinig slaapt om goed uit te rusten… ze breken me nu op…
Zo maar eens lekker naar bed…
Roanna : kan weer ff posten:wacko:
geboekt bij Cor.ndon en vliegen tran.avia, is weer lief voor me geregeld daar:)
Miere : ben benieuwd naar je verhalen hoor, dus…doorschrijven aub
Nou, pffff, wat een werk, dag 1 en 2 staan er op, maar ik mag niet meer foto’s downloaden, dus begin ik maar aan een nieuwe. Dan kan ik weer meer foto’s erbij zetten, toch? Bloem?
ik ga ook eens proberen op tijd erin te gaan
gaaaap
@ beps lekker een nachtje doorslapen, zonder onderbreking van phoon of aiji maijies die erbij willen
ik moet eerlijk waar ook even bekennen dat ik niet weet waar miere het overheeft
een post mag een max. aantal tekens, smileys, en dan neem ik aan ook bijlagen bevatten.
je kunt ook even naar je eigen fotoalbum gaan, foto aanklikken, rechtermuisknop, eigenschappen, link kopieren die daar staat, en in je text plakken tussen