TTT deel 101

ZEG!!! ik ben niet van de borduurlapen hoor… doe mij maar een toetsenbord, of de Wii hahahaha

ach toe nou beps… clubje waar ik bij zit hebben een hele leuke website click hier

:unibrow::evil::unibrow::evil::drool:

Mannnn die DDD’s zijn nog niet weg, of de rust is al ingevallen!!!

Zo, kinders weer naar huus en wij een stukje meegereden om ff de kaartjes uit de automaat te halen. Alles nu voor mekaar en nu maar hopen dat mijn zwager zich niet verslaapt. Hi, hi. Denk het niet hoor. Hij is gelukkig wel iemand van de tijd.

Ik zeg heel eerlijk, dat ik heel niet precies weet, waar dat nomineren over gaat. Kijk, ik hoef ook niet nog meer in de belangstelling te staan. Vind DIT net leuk zo! Ik zou er eigenlijk even wat meer van willen/moeten weten, om ja of nee te zeggen.

Meiden… wat een nostalgie over die kastanjes. Herken het helemaal en dit gaat er ook nooit uit he! Het blijft leuk, om er iets van te maken en dan die spinnewebben.

@Hans: Mooi liedje ook nu weer. Bedankt! Ook nostalgie en het blijft een mooi lied.

@Raak: Nou, dit was weer echt even raak hoor. Helemaal bijgepraat, alleen zit Jac al een tijdje niet meer in ADR. Zou ze wel willen!! :lol:

@ roanna en anders bel je zwager gewoon meteen op als jullie opstaan!!

JA das slim denkt me

wat zeg jij, se?

@Bloem: Is ook een optie, maar ik denk niet dat me schoonzus daar blij mee is, dat er zo vroeg al gebelt wordt. En ja geloof het of niet… ze hebben beide een mobiel, maar die staan zelden aan. :drugged: Nee, ik kan wel op hem bouwen gelukkig.

Zou Toos al op 1 oor liggen? :slapen: :lol:

GnaGnaGna

Oh heb zo een lol vanaaf, weet niet waar t door komt…
Begon de avond eigenlijk een btje bud, onrustig van binnen, of er iets ergs gebeuren ging…maar gaat nu best goed hier

Toos gaat over 2,5 uur weg, die zit nu met een wijntje op de bank

@ beps begrijp precies wat je bedoelt, soms heb je dat ff nodig he?!

He gatsie toch. Nee he? :hihi:

Nouja er is ook wel iets erg gebeurd. De Fort** staat op instorten en je zal je geld maar daar hebben. :unibrow:

Hey meiden en heer …
Terug van de verjaardag en natuurlijk meteen weer achter de doos he. Moet wel een beetje bij blijven.

@kastanjes
Jeugdsentiment … beestjes en spinnewebben.

@Hans
Dat is toevallig, John Denver, heb hem pas op m’n i-pod gezet en het is van mijn favorieten van het moment.

Nee gebeurt nu niets. hooguit morgen :lol:
Nou goed… ikke ga zo maar eens naar bed(of zei ik dat 1 uur geleden ook al)

wie…? :paranoid: wat…? :paranoid: waar…? :paranoid: welk…?:paranoid:

nooit van gehoord

ja bah… moet je t allemaal vanonder al dat puin vandaan halen enzo… wordt t zo vies van enzo…

owh wacht eens even… Ik heb helemaal geen geld!! :delete:

nou die toestand met F*rtis… ik zit bij die andere *BN-mro… verleden jaar al die ellende… en wat denk je… nu dus de moedermij… tuurlijk…
met dat kleine btje wat ik er heb staan… nee daar kan ik me niet zo heel druk over maken… EN laat die A
N maar gaan dan, dan is mn hypo ook meteen over haha

Nee niet met een wijntje, maar met een bakkie koffie:D