TTT deel 101

Jij ook!
Net de kofferbak leeggehaald, flinke lading kastanjes in een emmer, nu nog ff kijken wat we ermee gaan doen. Vandaag heeft mijn moeder er al dieren van gemaakt. Creatief met coctailprikkers zeg maar :smiley:

@mk: leuk he die kastanjes moet een dezer dagen nog kastanjes voor mams gaan halen

wij maakten altijd spinnewebben van de kastanjes!! leuk was dat, en simpel… en dan ophangen…

Ja idd spinnewebben en dieren… was zo leuk…
Ohhh haha, ja ooit vroegahhhh hahah

Toos en Roanna;speciaal voor jullie…

Beps…wanneer kan ik aanschuiven?

MK…je kan ze ook poffen…maar erg droog…

Bloem…ik bedoelde gisteravond het gehele forum qua nominatie;dus wereldwijzer…misverstand?

@hans
Ik denk niet dat ik de kinderen daar een plezier mee doe.
Waarschijnlijk maken nog een hele dierentuin en de rest in een schaal op tafel ofzo.

@mk: een hele dierentuin kun je zeker maken jullie hebben er genoeg haha

Cyn : welkom terug, maar of jij er zo blij mee bent ??:confused:
Toos : zit waarschijnlijk al in de aanslag om te vertrekken : nogmaals have fun and enjoy !!
Roanna : nu visite en daarna vroeg naar bed, zal je wel kunnen slapen meisje want volgens mij moet jij morgen ook ergens heen, oder ??:lol:
MK : druk bezig met de kidz en kastanjes, najaar komt echt he
Linda : leuke meeting gehad met MK en familie
Bloemmie : weer eerste dag gewerkt, maar echt nog niet toppie he,
rustig aan hoor
Beps : is de laatste tijd op de Hollandse kooktoer, komt ook door het weer denk ik
Filiz : moest vandaag aan de poets maar kon haar draai ook niet vinden, lekker nog genieten van het zonnetje jij hoor
Marion : heeft nog wat leuke dingen gescoord voor de vakantie enne ik probeer weer meer mee te l.llen hoor
Hans : is vandaag druk geweest met lieve dingetjes zoeken voor Roanna en Toos, lief hoor
Jac : vanuit een zonnig Turkije ook nog ff op de thee geweest, wil nog niet terug zo te lezen
Miere : zie ik alleen 's avond laat voorbij komen, is een echt nachtmens he, blij te horen dat het met je nieuwe vlam en jou zo goed gaat
Trl : meissie weet zeker dat jij een mooie naam voor je mooie kindje gaat kiezen, probeer je maar niet te druk te maken he. Ben er altijd voor je:kus:
Viva : zit al lekker met Damber aan de coctail op een terrasje, eindelijk rust en genieten, doen hoor !!

Sorry als ik iemand vergeten ben, voor iedereen een dikke :kus:

Oef,Raak…wat een update;ben ik ook weer helemaal bij…

Zooo zelfs ik ben weer bij :hihi:

Meiden ik ga op tijd naar bed. Morgen rond 13 uur mn ouders van schiphol halen, dus … Wil ook nog het huis doen(jaja moet ook eea doen nu ik de avonden werk…) dus…

Spreek jullie snel, en zij die vertrekken

ENJOY!!

Roanna…peper het maar ff lekker in…

Deā€™ā€˜clan’'gaat gewoon door hoor;ook zonder jullie komende week…missen zullen we jullie wel natuurlijk…

Hadi gorusuruz ve kendine bak…

(tot weerziens en pas op je zelf)

zeg hans, als je een probleem met mij hebt moet je dat maar gewoon hier neerzetten of naar mij toekomen ipv een beetje achter mn rug om te lopen bazelen

hahaha, ja giraffen enzo!! hihi… en dan knalden de kastanjes van de nek altijd met een boink op tafel omdat het arme beestje natuurlijk topzwaar was… hihi… leek t meer een struisvogel met zn hoofd ā€˜in’ de tafel… ahum… kindervermaak he?! :unibrow:

Origineel gepost door Hans http://www.wereldwijzer.nl/images/buttons/ww3/viewpost.gif
hmm…ben bezig icm de redactie om ons te nomineren voor forum van het jaar. 2009 landelijk…moet ff een en ander uitzoeken daarover

ik zit net terug te lezen… dit had ik gemist…

Ik ben het hier eigenlijk wel met Bloem eens… Ik weet ook niet hoever anderen dit begrijpen…
Hans wil je nu hier het Turkijeforum opwerpen voor forum van 2009, of alleen TTT?? Want laten we eerlijk zijn, wij op TTT gaan nogal het forum voor, met Turkse liefde als site-kick, en dan volgt er een flinke tijd niets…

Ik zit er persoonlijk ook niet zo op te wachten om ā€˜ons’ forum nog meer onder de aandacht te brengen… Als je google gebruikt met zoekopdrachten(en niet op mijn compie) dan kom ik overal ons tegen…echt overal

Ik weet dat we er zelf voor kiezen op deze manier ons prive leven publiek te maken, maar ik heb er TOTAAL GEEN behoefte aan om landelijk nog meer bekendheid te geven aan een Bloem/Beps/Toos/Roanna en wie dan nog meer(meiden kan jullie niet allemaal opnoemen…
Maar goed, laten we anders eerst eens inventariseren of de andere hoofdrolspelers er wel op zitten te wachten…

MEIDEN WILLEN WE DAT???
(ik dus iig niet)

@beps: nee ik ook eigenlijk niet

Ohhh en die krassen op je handen omdat je die verr*kte stokjes er niet inkreeg

nop zoals ik al eerder zie: me neither

hihih… op dat het dan eindelijk lukte en dan krack… stokkie afgebroken op de kastanje…
nee leuk dat spul :unibrow: :unibrow:

Dat bedoel ik haha

doe maar dan maar liever een rechtsomdraaiende kruissteek… veel minder risico en NET zo leuk
tegenwoordig heb je daar heule leuke patroontjes voor