TTT 126 we zijn weer compleet

eerst ff op facebook zoeken… dan even msn regelen… haha…

En hij verklaard me nu al de liefde… hahaha :wink: Dus wie komt er op de bruiloft… :wink: pfff turken hahahaha

jjjjaaa jjaaaa wist ie je naam nog??
trouwens, FB heeft ook gewoon een chat functie hoor… veel makkelijker (vind ik)

Bloem: haha geen idee joh… Vind het wel gewoon grappig ff met hem te praten… En ja die chat gebruikten we eerst… maar liep steeds vast… :wink:

Goedenmiddag.

@Bloem: Ja, dat zie ik ook weleens. Zag gister jou nog daar, alleen weet niet eens hoe dat werkt, maargoed. Aanklikken denk ik?

@Beps: Je hebt mij toch zo nu en dan op je MSN. Of je daar blij mee moet zijn, is wat anders. :wink:

@Viva: Tssss… wat een toestanden. Sluit me verder ook aan bij wat de anderen ook al zeiden. Laat 'm en denk eens aan jezelf, maar we hebben makkelijk praten. Ik denk, dat ik het ook zo zou doen als jou. Enneh… zeuren??? Dat kan en mag hier ook en dat moet je nu toch wel weten he. Hoe vaak doe ik dat hier wel niet? :so:

@Cynthia: Leuk, zo’n reizend kind. >>>

@Toos: Ik kijk altijd uit hoor en voor jou nu weer… werkse. :dag:

@ roanna, jup gewoon aanklikken en typen, al woon ik zo’;n beetje op FB, die staat altijd open dus of ik er ook echt ben… :stuck_out_tongue:

@Bloem: Oke. Ik breng er alleen zo nu en dan even een bezoekje, dus ga het gewoon een keer uitproberen.

Ik ga nu even 3 restaurants op de subtopic zetten. :idea:

mooi!

je kunt ook ff op FB reageren op ons meeting verzoekje… op de groep :wink:
ikke ga sporten ciaooooo

Of ik… :wink: altijd maar zeuren om die turken… pffff… maar ben er klaar mee… :chin: (mijn hoofd dan)

nu het hart nog :wink:

zow ikke weer hard gezweet… een berg post binnen, koken, beessies doen, ik ga ff overal bijlezen en updaten en dan ben ik weer weg

@Cyn
En … ben ik een geldwolf ;)?

@Viva
Jij zeuren? Helemaal niet!!! Het IS gewoon een lastige situatie. En als je gebeld wordt dat het niet goed gaat ga je, dat zou ik in jou plaats ook gedaan hebben :kus:

Viva,je zeurt niet!!! Je kan hier juist je ei kwijt en je hart luchten.

Beps,lekker aan her kroelen nu.

Bloem,je in het zweet gesport en veel en leuke post ontvangen.

Marion,Hoe gaat tie daar?

Fijne avond allemaal

Meiden dank jullie wel…ik ben momenteel even uitgeblust…meld me wel weer.

@ Viva :kus: rustig aan meis!

@ trl hoe istie bij jou dan? zijn je vrienden al onderweg naar kroatie? misschien zelf nog zicht op een weekje relaxen

wilde dit al een uur geleden plaatsen, maar zulk dik vet onweer dat de verbinding eruit lag

Hier gaat het nu vreselijk te keer. Wel nog steeds verbinding maar heb de stekker er maar uit getrokken. Nu maar hopen dat het geen uren gaat duren.

Goedenavond.

Hier ook al aardedonker en regen en onweer. Bah, niks aan. Lijkt net al winter zo vroeg donker. Verbinding ligt er hier gelukkig nooit uit ( nok, nok ) uit. Zal maar niet te hard roepen.

Zo, had in de vooravond eerst weer koffiedrinkers en ben daarnet een tijdje met mijn haar bezig geweest. Alles weer lekker in de verf gezet en nu helemaal klaar en zit nu al in de doll. smkiek

@Viva: Kalm an he!!! :kus: Wat had je nu voor je hubs gekocht dan, of mag je dat hier niet vertellen. Lezen ze mee? :lol:

Hi allemaal, heb bijgelezen en sluit me even aan bij de updates.
Viva : jij verdient toch nog een extra :kus: na alles van vandaag weer. En natuurlijk mag je hier altijd “zeuren”. Waar zouden we het anders de hele dag over moeten hebben ???:D:D
:storm: nu weggetrokken, was echt heftig. Had vandaag kleinzoon van 7 en ben lekker gaan zwemmen. Hij is nu met hubs op de kermis:frown: Zullen wel in een restaurantje zitten denk ik zomaar. Vandaag is feestdag in Belgie dus vandaar gisteren en vandaag nog thuis. Dakkapel is nu ook geverfd.Dus achterkant en zijkant van het huis af en nu alleen de voorkant nog maar heb het weerbericht gezien voor de rest van de week:frown::frown:

@Raak
Ik heb ook eens gekeken en word er ook niet vrolijk van. We hebben van alles georganiseerd voor de schoolverlaters uit de groep van J. Zie ons geen 1.5 uur fietsen in de regen.

Bloem,vrienden vertrekken vrijdag begin van de avond naar Kroatie.Ga niet meer,wordt denk eind september of oktober nog een weekje Turkije voor mij.

Raak,ze hebben nogal wat feestdagen daar zeg in Belgie volgens mij.

Hier wel donker en wat gerommel af en toe een lichtflits maar meer ook (nog) niet

Trl : vandaag herdenken ze : weten ze zelf niet hahaha maar belgie heeft veel meer feestdagen, volgende maand 15 aug. maria hemelvaart en moederdag, 1 nov. allerzielen (of allerheiligen) ik haal ze altijd door elkaar;) 11 november dan herdenken ze geloof ik de 1e wereldoorlog en dan nog 1 mei dag van de arbeid. dan hebben ze ook nog een aantal alleen voor vlaanderen, alleen voor wallonie en zelfs alleen voor de Kempen.
Marion : in het zwembad waren ook veel klasjes met leerkrachten ter afsluiting

sow dames… ikke ga slapen :dag:

@ marion succes morgen!!
@ trl toch nie meer naar kroatie? ja beter gewoon lekker weer naar turkije gaan :stuck_out_tongue:
@ raak lekker weer een extra daggie vrij. in NL is pinksteren het laatste tot aan kerst… das echt veeeeeels te lang!
@ roanna haartjes weer strak?

pfff… kreeg weer een lekker bericht :retard: adem in adem uit… ladiedeeladiedaaa
truste!