TTT 126 we zijn weer compleet

Zussie,druk op het werk.

Viva,hoest daar,beetje aan het genieten van je vakantie?

Beps,vandaag kroelen,veel plezier.

Roanna,:kus:

Mk,zustertje gespeeld in het weekend,nu weer druk op kantoor.

Cyn,heb de update gelezen van Cutie,die vermaakt zich wel he…

Ik helemaal geen zin,wil niet,kan niet, bah…zin om weg te gaan…

Zo ik ben ook wakker, het gaat allemaal wel weer, heb alleen de hele nacht gespookt. Ik heb weer een maagwandontsteking, goed pijn, maar niets wat ik niet onderdrukken kan.
Nu zo naar mn vriendin(met de kleine baby) want het gaat er hardstikke goed, alleen niet met haarzelf. Ze kan haar draai niet vinden, en dan heeft ze me even nodig… dus ik ga lekker met haar even de stad in…

Goedemorgen, zo te zien gaat het idd niet lekker met de meeste van ons.Allemaal nu last van de Turkije-blues???:kus::kus::kus:

Goeiemorgen,
Voor iedereen bij wie het even niet meezit een dikke :kus: en voor de anderen ook:kus:

Hallo ladies :dag:

Hier alles onder controle hoor.

@Beps: He, wat vervelend weer dan van je maag en dan ook de zorgen voor je vriendin erbij. Fijn dat je haar toch wilt/kunt bijstaan. Jij ook weer een dikke :kus:Doe je hubs ff weer de groeten van mij en zeg, dat ik aan hem denk hoor!

Trouwens jullie allemaal hoor! :kus: Ach ja, soms zit het mee, soms zit het tegen.

@Bloem: Ik ga er vanavond even voor zitten, om wat op de nieuwe topic te plaatsen. Ik weet er nog wel wat hier in A’doorn hoor!

@ roanna :thumbsup: super!!

@ beps :kus: :kus: :kus:

@ trl: :kus: :kus: :kus: :kus: :kus: :kus:

en de rest, vooruit :wink: :kus: :kus: :kus: :kus: :kus: :kus: :kus: :kus: :kus: :kus: :kus: :kus:

He, ben helemaal nat geworden van al die kusjes.

:kus: :kus: :kus: :kus: :kus: :kus: :kus: :kus: :kus: :kus: :kus::kus::kus:

Zo, nu heb ik ook iedereen wel gehad, dacht ik.

Ga mijn scoot klaar zetten voor de reis naar het werk. Jullie allemaal nog een fijne dag, werkse nog en tot laters weer. :dag:

@Roanna: Voorzichtig op de scoot en werk ze vandaag

:dag:

Nou dan doe ik ook maar mee…

:kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus:

Ik weer thuis, hubs ook, die is nu dus klaar met werken voor de komende 2/3 maanden…

Ik ga eten klaar maken, en dan mn haarjtes kliederen dus…
Vanaaf naar het pupseltjue en dan is het weer morgen
:dag:

Viva: haha je berichtje bij Flo!!! :smiley:

Stuur haar donderdag naar je toe ok??? Wel veel foto’s maken enzo dan he :wink: :tongue:

:kus: thanks again… Vind het echt grappig!

wat een geknuffel hier vandaag zeg.

Beps beterschap met het maagje…doe kallum aan.
Roanna weer van gedachten gewisseld
en toen een zwart gat…heb wel bijgelezen maar ben net weer binnen…:thumbsdown:
Vanochten om 7.30 uur uit mijn bed gebeld door de zorg, die hadden paps gevonden op de keukenvloer met een hypo (1.4 suikerwaarde), drijvend van het zweet en helemaal de weg en de controle kwijt. Ik dus daar naar toe, werd ondertussen nog een keer gebeld door de verpleegkundige dat ze hem suiker had gegevn 2 boterhammen met jam, en een gevulde koek, en 2 glazen cola…toen ze wegging was de waarde 4.3 nog niet al te hoog, maar ze moest verder, ik ernaar toe, kom ik binnen een bedompte toestand, ramen potdicht, paps kleddernat van het zweet, een aceton/zweetlucht van heb ik jou daar pfffff…moest hem van de zorg nog wat geven, zij had zijn alarm weer om zijn pols gedaan. Afijn hij zat dus aan de keukentafel te slapen met zijn hoofd op zijn armen. Ik heb hem gewassen, schone kleren aan gedaan, hij zijn alarm weer af pfffffffffffffff grrrrrrrrrrrrrrr hij wilde niets nemen, maar vroeg wel of ik zijn vriendin wilde zien…NOT…lekker eigenwijs.
Hij ging vanmiddag met haar naar scheveningen…dus ik de boel rechtgetrokken en nu net weer thuis…heb daardoor hubs zijn kadootje gemist…maar goed die komen ze morgen weer aanbieden…ik krijg er het klaplazerus van…(zo ff ego, en ik weet het, had niet moeten gaan, de zorg het op moeten laten knappen ect…ik weet het ik weet het ik weet het, maar helaas ik kan het niet en jullie worden zo ondertussen ook gestoord van mijn gezeur denk ik).

graag gedaan!!!:wub:

Viva: Jeetje wat een gedoe weer met paps… En ik begrijp je wel hoor… Het blijft namelijk wel je vader!!! :kus:

@ viva nee hoor… ik word er (nog niet :stuck_out_tongue: ) gek van maar ik vind het zo vervelend voor jou!! je maakt je zooooo druk! en ik weet, dat is het aard van het beestje en je wilt hem ook niet laten verpieteren maar wat doet ieder ander in zo’n geval? de zorginstantie’s het over laten nemen… er moet gewoon iets drastisch gebeuren eer je vader inziet dat hij elders beter af is…

maar ja… je kunt t niet loslaten, dat vind ik zo sneu voor jouzelf…

@ cyn gaat goed met de toys he? zou haast jaloers op ze worden :stuck_out_tongue:

Bloem: ja gaat heel goed!! Vind het ook echt super super super leuk!! Na viva gaat Flo naar Beijing… en Cutie gaat einde van de maand naar Duitsland…

En als het goed is… krijg ik deze week ook de eerste te logeren :tongue: haha

@Viva: ik ben het met Bloem eens… gek niet, maar wel gestoord(hihi) van het idee dat jij zo van hot naar her rent…en paps maar feest viert…
Idd jammer dat je niet loslaten kan, want dat zou nu echt het beste zijn, en dan nemen ze hem op, niet goedschiks dan kwaadschiks…(hij wordt een gevaar voor zichzelf en daardoor ook al snel voor de omgeving)
:kus: meis…

Aaaah… heb het mega-schatje van de bar in het restaurant in ADR online… :smiley:

hahahahaha krijg net een kaart van Cutie uit Las Vegas binnen… cool!! :wink:

Jullie hebben ook altijd van alles en iedereen msn-adressen hahaha