TTT 120....en we gaan maar door

Dat had ik al verwacht, maar… liever 10 keer te vaak dan 1 keer telaat naar de HA met dat soort bobbels :kus:

Cyn lekker verder pitten op het werk.

Beps dat is toch die grill/hete lucht pan, voor 1 kilo patat 1 lepel olie??

Bloem dat was even een onaangename verrassing dus…volgende week maar 3 dagen werken…

ja zo is dat, je kan er idd maar even beter naar kijken, alleen kwam het voor haar allemaal tegelijk, naar de dokter…haar man (mijn zoon) met een rotgang terug uit garderen, en dan ook nog opa die op sterven lag, had zo’n medelijden met haar.

Ja alleen bij verse patat, bij diepvries(is voorgebakken) dan zonder olie…
Had verleden week krieltjes courgetten paprika ui knoflook champions en vlees… ZALIGGG

jammie klinkt lekker, alleen de courgette die mag je houden…brrrr

Het lijkt me een makkelijk ding, gewoon de hele bubs erin timer instellen, en na zoveel tijd
bon a petit…

Viva,gecondoleerd.En fijn voor je schoondochter dat het alleen een opgezette klier is.

Smsje van Raak:hallo echt onvoorstelbaar hier.Zo prachtig we zijn echt aan het genieten.Doe iedereen de groeten vaan mij.doei doei

Helemaal waar… alleen als je met piepers groente en vlees werkt moet er soms 5 min tussen een en ander zitten.
Verleden week had Tevalles 20% korting op veel…dus ach toen ging het wel(PFFF hihi, toen ik m voor t eerst zag wastie 250…nu nog ‘maar’ 120…:tssk:)

@Viva: Oh, gelukkig viel het al met al nog mee, maar inderdaad liever voor niks dan te laat en nu kan ze het ook even in de gaten houden.

@Beps: Ja, lijkt me ook best handig. Mijn schoonzusje hier uit de straat heeft er ook een en dweept er ook mee. Ik had ze ook op de ZM gezien.

@Cynthia: Nou, jij ook een tevreden weekend achter de rug. Mooi zo. Beetje voor me moeder en een beetje … voor mezelf. Ha, ha.

@Bloem: Oh, wat fijn he en vooral als het dan ook nog als verrassing komt, al die vrije dagen. Hoe kom je ze door??? Hi, hi. Wij moeten gewoon de vrijdag werken, maar ik heb wel vrij gevraagd, weet alleen nog niet of ik het ook krijg, maar denk het wel.

Zo, van Raak al gehoord dat ze het goed hebben en nu nog op berichten van Toos wachten. :vak02:

Ik zo schapjes halen. :dag:

Roanna: jaaa was echt gaaf! Zou zo weer gaan!!! :smiley:

Oh meiden gewoon nog 4 weken en dan heb ik al vakantie… HAHAHAHAHA
Trouwens… vakantie GAAN WE NOG???(hihi)

waarheen? >>>

ik weet het niet GAAN WE??? Ik moet eerst nog naar portugal hoor…

tis meer een verrassing dat ik wel zin heb om ff weg te gaan, maar ja… zo druk overal…

@ cyn lekker weekend gehad
@ viva, toch een beetje goed nieuws vandaag
@ beps aan de friet… klinkt idd op de reclamlar een beetje te mooi om waar te zijn!
@ roanna, vind het raar dat we vrij zijn, alleen wij en duitsland zijn vrij, de rest van europa werkt gewoon op do en vrij… maar goed… t zal wel…

:vak01:>>>:zon02::vak02:>>>:was::vak01:>>>:zon02::kus::vak02:>>> een heel programma nog hoor.

over friet gesproken ik krijg er spontaan trek in, heb ik al weet ik hoelang niet gegeten.

Frietjes… Ik zaterdag nog… en zaterdagavond nog naar de wok geweest… mjammie!!! Kan ik zeker aanraden als jullie een keer in rotterdam zijn :smiley: Die was echt top!!! :smiley:

Cyn wokken vind ik wel lekker, maar niet bij het wokrestaurant…daar wordt namelijk eerst alles in kokend water gedropt.

Ja maar dat is wel logisch… Anders duurt het veel te lang en is de helft nog niet gaar…

@beps: ik heb die pan ook. en ik vind alles super heerlijk! Vooral dat chinese recept van matthijs en sperziebonen met kip en ananas. Lekker hoor.
En de verse patatjes hmmmmmmmm.
Veel plezier met de pan!

@fijn dat Raak zo geniet.

@Viva: fijn dat het zo meeviel met je schoondochter.

@ over 4 weken vakantiegangers: ja jullie gingen toch ergens in Turkije?? hoe heette dat hotel ook alweer?!?!?!?! iets met aegean volgens mij.
Nou ja het schiet op in ieder geval!

Groet