Zelfs een btje verbrand…:tssk:
Beps hier hetzelfde alleen dan mijn schenen en knieen…voor de rest valt het wel mee.
Zelfs een btje verbrand…:tssk:
Beps hier hetzelfde alleen dan mijn schenen en knieen…voor de rest valt het wel mee.
Viva,geen lekker begin dus zo op de maandag.
Bloem,heb van het weekend niet geklust hoor,alleen de vrijdagochtend.Ze zijn zaterdag overgegaan.
Goedemorgen all.
Iedereen weer lekkker verwent dus het weekend en ook nog (lekker) verbrand. Naja…vast een voorproefje voor Juni. :zon02:
Ik was gisteravond een beetje laat thuis door hier en daar nog te blijven hangen. Maar meiden… niet alleeen omdat het geschreven was door mijn zoon, want er hebben heel veel mensen vrijwillig aan meegewerkt, maar wat een succes gisteravond en wat een verhaal. Er kwamen zelfs een heel ziekenhuisbed en doodskist bij kijken, maargoed, daar moet je het script ook voor kennen.
Wat ik er ook mee wou zeggen, menig persoon liet een traantje gister, terwijl het toch ook een vrolijke hiphopmusical was, met veel dans en zang. Geweldig!!!. Ze kregen na afloop een staande ovatie. (Zaal uitverkocht)
Oh ja, alleen al 3 rijen gereserveerd voor onze familie. Ha, ha.
@Viva: Wel heftige berichten dan zo op de vroege ochtend. Vooral dat van je schoondochter. Hopenlijk is ze er bijtijds bij en hoeft het natuurlijk ook niet meteen het ergste te zijn, maar toch liever zo snel mogelijk naar laten kijken en dat doe ze. Nou, jullie ook weer sterkte dan. :kus:
Kreeg trouwens gisteravond daar ook nog te horen, dat een nicht van ons (20 jaar getrouwd) gaat scheiden. Haar man is ook beroeps en regelmatig uitgezonden geweest en schijnt daar toch iets van over te hebben gehouden, wat hij zo nu en dan thuis botvierde en het dus uit de hand liep en zij er niet meer tegen kon. Het speelde al een tijdje en nu hebben ze de knoop doorgehakt. Pffff… ook heftig hoor, maar ook verdrietig voor beiden.
Zo, ik had weer heel wat te vertellen, maar heb ook inenen zoveel indrukken weer meegekregen. Ik ga nu ff showeren en me weer gereed maken voor de klus hier.
:dag:
Roanna lekker trots zijn hoor, ik vind het een hele prestatie.
Pff na 20 jaar scheiden, nou moeilijk allemaal hoor.
O ja over beroeps gesproken, volgend jaar april wordt mijn zoon weer uitgezonden nu naar Bosnie…
bosnie… is daar nog steeds een missie? of is dat Kosovo?
@ roanna, troste mams… lekker genoten van de creativiteit van zoonlief… mooi hoor!! hoevaak spelen ze nu nog? of was het 1-malig?
@ MK awahh wat ma-de-lief!! hahahaha
@ viva, sterkte
@ trl lekker geklust??
daar is nog steeds een missie…wederopbouw.
**Voortzetting Nederlandse missie in Bosnië-Herzegovina **
29 april 2009, 17.21 uur
De ministerraad heeft op voorstel van minister Verhagen van Buitenlandse Zaken, minister Van Middelkoop van Defensie en minister Koenders voor Ontwikkelingssamenwerking besloten de Nederlandse militaire bijdrage aan de missie European Union Forces (EUFOR) in Bosnië-Herzegovina voort te zetten tot juni 2010.
De Nederlandse bijdrage bestaat uit 85 militairen die vooral werken in Liaison and Observer Teams. Deze teams vergaren informatie over de veiligheidssituatie en over de sociale, politieke en economische ontwikkelingen in Bosnië-Herzegovina.
**Steun aan Balkan
**Stabiliteit op de westelijke Balkan is van belang voor Nederland. De regering steunt de aanwezigheid van EUFOR in Bosnië-Herzegovina en vindt het wenselijk dat Nederland een militaire bijdrage aan deze EU-missie levert. Nederland geeft tot 2011 ontwikkelingssteun aan het land, voor:
[ul]
[li]bevordering van goed bestuur;[/li][li]mensenrechten;[/li][li]economische ontwikkeling;[/li][li]vluchtelingenterugkeer;[/li][li]projecten in verband met Srebrenica (psychosociale zorg aan nabestaanden).[/li][/ul]
Bron: Ministerie van Defensie
Dit is nog het doel .
@Bloem: Deze musical was eenmalig, (ruim half jaar mee bezig geweest) maar ze gaan wel weer verder bezien, wat ze nog weer willen gaan. Dit zijn van die projecten, om de jeugd van de straat te houden zeg maar en velen van hen hebben toch wel een doel en die kunnen ze daar dan kwijt. Tevens was er een goed doel aan verbonden, n.l. stichting Kleef en een meldpunt van Loverboys.
Voor de belangstellenden: www.hiphopmusical.nl dan lees je een beetje waar het over gaat.
@Viva: Tja, ik was ook zeer verrast toen ze het mij vertelde en ik denk vele van de familie, want het was een heel leuk stel Gelukkig al grote jongens van 19 en 17, die het begrijpen. Maargoed, ik zeg ook maar, als het om wat voor reden echt niet meer gaat, liever zo. Ieder zijn/haar eigen kant op.
Zo, ga nu echt even wat doen.
![]()
@ viva… wow dat wis ik niet. Ik zou zo een vakantie boeken daarnaartoe… terwijl er dus nog een vredesmissie is… verwarrend…
@ roanna, owh op die manier. toch zonde van al dat werk en die tijd en energie en dan is het maar eenmalig (en uitverkocht) dan denk je toch… nog 3 shows ofzo… maar goed, als het op deze manier gaat is het ook goed toch?
Tja, heel veel mensen weten het hiet Bloem, alleen Afghanistan en Darfur wordt genoemd, maar er zijn nog veel meer missies…
Ik moet vandaag ook nog
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_shopping.gif
mijn koffiezetapparaat had kortsluiting, heb net zaterdag een nieuwe strijkdinges gekocht, nu weer dat…ach ja geld moet rollen he, anders was het niet rond gemaakt.
Roanna ik heb even gekeken, lijkt me inderdaad een heftig verhaal in de musical.
Net telefoontje…opa van mijn schoondochter overleden…pffff…het arme kind had gewoon een dejavu…ging precies hetzelfde als bij mijn moeder en dat is vandaag 51 weken geleden.
Mijn zoon net op tijd terug, veel te hard gereden natuurlijk, maar gelukkig is hij heel overgekomen…
Wilde net gaan afsluiten, om me klaar te maken voor het werk.
@Viva: Nou, gecondoleerd en ik wens jullie en de familie heel veel sterkte. Poeh hee…is me wel weer wat dan hoor! :kus:
Laterssssssssssss all .
Jemig Viva, arme schoondochter en collega, sterkte voor ze!
dank jullie wel.
Zo terug van de Makro…te veel gekocht, maar dat mag de pret niet drukken…
Oh ja verleden week nog een actifry gekocht(kan je 1-pans maaltijden of gebakken frietjes/aardappeltjes in maken…zoo lekker)
@Viva is snel gegaan… En je schoondochter en de HA??
En ik ben zo benieuwd hoe Raak het heeft…
ik ben ook giga benieuwd…
kom er ineens achter dat ik volgende week 4 dg weekend heb… hahaha das schrikken! hahah
Viva: sterkte!!
Zooooooo wat was dat concert gaaaaaaf!! Die 2 kunnen zo goed live zingen! Echt top!! Weekendje was gezellig… Maar slaap altijd zo slecht de eerste nacht… dus was gister echt weer kapot!! ![]()
Nu weer aan het werk!!
Schoondochter bij de ha geweest, waarschijnlijk een klier die is opgezet, ze moet haar maandelijkse periode even afwachten en dan moet hij weer weg zijn!!!
Hahaha…volgende week… ja klopt hemelvaart, vrijdag erachter hebben er veel vrij…alleen plannen voor de zaterdag
en donderdag en vrijdag en zondag werken (hihi zaterdag ook, alleen een klein uurtje in de ochtend!)
@Cyn: Mooi dat het een ‘geslaagd kado’ was, waar jezelf ook veel lol van had haha