TTT 120....en we gaan maar door

Goedemiddag meiden…

Beps werken en dan naar de camping.
Bloem kleding gescoord, en nu naar de sportschool en zin in rommelen in huis
Roanna de buit al binnen
Toos hoe was je feestje van hubs? en GEFELICITEERD met abraham 50 jaar is een mooie leeftijd nietwaar, geef hem maar een kus achter zijn oren van mij. Hopelijk is hij niet stram en stijf van het limbodansen.
Voor de rest ik helemaal verwent. Iedereen een fijne moederdag hoor.
Ik meld me weer.

zo… ik ben ook weer terug… hondjes allebei hardstikke sloom. de een is loops, de ander wordt echt oud… ik maak me daar echt zorgen over…, zucht… maar extra genieten nu ze er nog is.
daarna naar de sportschool. het was er drukker dan gemiddeld op di-do middag… hahaha
heb niet te gek gedaan, een klein uurtje, was er hardstikke warm.

ga zo ff de konijntjes doen, stofzuigen en dan met de kaarten aan de gang… denk ik…

Goedenmiddag.

@Bloem: Jij alweer druk in de weer geweest met de doggie’s en nu thuis even aan de gang. Ja, moet ook zo af en toe ff gebeuren he? :tssk:

Ik heb een tijdje buiten in de tuin gezeten en moet zeggen… lekker warm zeg. Af en toe ff naar binnen hoor. Kokkie ook op tijd thuis van de boer en gaat even een dutje doen nu, want straks na het eten ( beetje op tijd eten) dochter van het station halen en dan op naar de Muscical.

Oke dan, ik zie jullie vast later op de avond nog wel weer even. Ik ga nog maar even de tuin in. Krantje erbij…:zon02:heerlijk!!!

@ All: Fijne dag nog verder. :dag:

@ roanna mhh klinkt als een heerlijke zondag…
ik ga hier thuis ff de kaarten opruimen… het hele huis ligt vol met kaarten, allemaal stappeltjes… gek word ik ervan :smiley:

@Bloem: Ach ja, echt zo’n dagje van alles mag, niets moet, weet je wel!!

Zal wel een zooi zijn dan met al die kaarten he? Maarja, zo heb je even wat te doen en als alles weer mooi op orde ligt, heb je er ook weer plezier van.

Stil hier he? :lol:

ja tis lekker rustig… iedereen de hort op…
verbaas me er wel over dat het zo laat is…

@ roanna, veel plezier vanavond bij de musical!

Zo ook weer even boven water, heerlijk de hele dag in de tuin gebivakeerd, al gegeten, …een boek uitgelezen…en last van hooikoorts de niesbuien zijn weer gearriveerd samen met loopneus en traanoogjes…Maar gaat wel weer over hoor.

Zo ff lekker douchen even het luie zweet eraf spoelen.

Roanna veel plezier bij de musical
Bloem alle kaarten een plekje geven en een opgeruimd huis.

ja het was wel echt tuin weer he?!
ik ben nog nie klaar… :frowning: wat een werk zeg… heb er echt maanden nix aangedaan, alle kaarten gewoon opgestapelt… maar goed, nog ff doorbijten…

nu eerst ff eten…

Bloem eetse…
Ja en het was heerlijk in de tuin…ik op de laptop, Damber verdiept in een boek, en hubs zit startklaar voor mr. bean blehhhhh

@beps
Naar de camping.

@bloem
Met de hondjes gewandeld en gesport en verder aktief in huis bezig.

@roanna
Lekker in de tuin gezeten en nu naar de musical.

@viva
Ook lekker in de tuin gezeten en nu gedwonnen meekijken naar mister Bean…

@toos
Waarschijnlijk nog een beetje bijkomen van de big party van gisteren. Ben wel nieuwsgierig hoe het was hoor!

Wij vanmorgen naar mijn moeder en vanmiddag naar die van hubs en dan draait de dag alweer aardig. Kinderen nu op bed dus even tijd voor de pc.

@ MK en hadden de kinderen ook nog iets voor jou gemaakt/ gekocht?

Zo wij ook weer thuis van een wonderbaarlijk gezellige middag!!!

Nu een cappu, even nietsen en dan lekker naar bed(zooo k ben moeeee)

Iedereen lol gehad, bloem zich door de kaarten heen gebeten(je moet maar honger hebben :D)

ja joh…hou op schei uit… ik kan de tafel weer zien maar voor de rest houdt het dan ook wel op…

ff gauw afmaken en richting bed… moe!

kon helaas niet afdrogen want had alle vaatdoeken in de was gedaan :retard: lekker slim…

:idea:

Zo wat een ramp…5 uur en ikke klaar wakker…en ik kon UITSLAPEN!!!(Baal baal!)
Niets gepland voor de dag, dus maar eens puzzelen, want we zijn er nog steeds niet uit hoe we de verlenging van de telefoon gaan doen

:portugal:[COLOR=darkgreen]Viva: 1 juni t/m 15 juni Praia da Rocha Portugal:portugal:[/COLOR]

Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill

Beps,balen zeg zo vroeg wakker als je kan uitslapen.

rustig geweest hier van het weekend,allemaal genoten van de zon.

Fijne dag allemaal

Zelfs een btje verbrand…:tssk:

mogguh ladies

hier nog zo een… moe, uitgeput, niet te lang geslapen in de ochtend/middag maar denk je dat ik in slaap kon komen!!! pppff… geen rust… ook vanochtend al vroeg wakker maar met spookdromen… nee lekker…

@ beps heb met je te doen… het zit niet mee?! strax nog maar ff een tukkie doen dan?

@ trl hoe was je weekend? klaar met klussen of mag je nog een x langskomen :wink:

allemaal een fijne dag

Goedemorgen…bloody monday…

de dag begon hier al weer lekker maar niet heus…collega belde om 6.30 uur, zat in het ziekenhuis, schoonvader ligt op sterven, (is de opa van mijn schoondochter). Die leg ik neer gelijk weer telefoon schoondochter in paniek, heeft een knobbel in haar rechterborst, dus die gaat gelijk naar de dokter…afijn kon dus allemaal niet beter. Volgend jaar skip ik de maand mei.:so:

@viva
Lekker begin deze week… ik hoop dat het meevalt voor je schoondochter, goed dat ze er meteen naar laat kijken. :kus:

@beps
Vroegspook!

@bloem
Jazeker had ik ook iets gekregen. De kinderen hadden een vierkant plankje beschilderd en daarop een bloem geplakt ma-de-liefste. Echt heel leuk!!