Slaap lekker:kus::slapen::dag:
goedemorgen meiden.
Cyn fijn weekend samen met mams in Rotterdam.
Raak is niet meer langs geweest, veel te druk natuurlijk…maar als het goed is …dan staat ze nu op Antalya.
Toos heel veel plezier vandaag met het caribeanfeest, lekker de limbo dansen, ga lekker los.
Herdenking gisteren ja,indrukwekkend…wat je al zegt Toos ook de ouders van die Karst T, hadden ze wel erbij mogen betrekken, maar ik weet niet of dat in goede aarde was gevallen bij al die familieleden van de slachtoffers…
Vandaag eigenlijk niets op het programma.
Hoorde gisteren dat volgend jaar april mijn zoon weer uitgezonden gaat worden, dit keer voor 6 maanden naar Bosnie…Ben blij dat het niet weer Afghanistan wordt.
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praia da Rocha Portugal:PORTUGAL:
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
Ja wie staat er nu op nummer 1
Toos,heel veel plezier vandaag.Hoop dat de zon er ook door gaat komen hier nog iet het geval.
Viva,bovenaan,mijn taak was dus al volbracht
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif
Fijne dag allemaal
Cyn,heel veel plezier in rotjeknor.
Goedenmiddag inmiddels dames.
Iedereen druk denk ik, want het is zo lekker rustig hier.
Ik verder ook niet veel te melden. :was: Gedraaid en die hangt heerlijk in het zonnetje te wapperen. Wel fris hier.
Iedereen een hele fijne dag nog en tot laters vast wel weer. Ik ga zo even lunchen, op kokkie wachten en dan even de schapjes in huis halen.
Laterzzzzzzzzzzz :dag:
goedenmorgen dames!!
@ viva kijk eens aan… lekker bovenaan!! whihee
@ miere, ik denk dat het oma gevoel wel komt als de kids je ‘oma’ gaan noemen enzo… of misschien is het ook wel anders omdat je zelf nog helemaal geen oma bent of oma activiteiten doet…
mijn oma… ik kan me goed herinneren dat we haar 60e verjaardag vierden, toen was ik 14 ofzo… maar voor die tijd vond ik haar al een heel oud vrouwtje… maar zo gedroeg ze zich ook.
@ roanna, weer wat rust in het hoofd? fijn dat je gegaan bent als was een winterjas beter geweest
@ toos, wiehihhee veel plezier met de reggea/carribean party! FOTO’S!!
@ trl plannen dit weekend? owh ja, klussen he?
@ beps, waar ben je? werken…?
ikke op, moest me echt dwingen om op te staan. moet nog ff het mama-dag kado omruilen en wilde zelf nog even de stad in in B. dus 2 verschillende stadten op 1 dag… :retard: en ook nog boodschappen doen… zucht… maar het moet MOET MOET dus dan gaan we maar… strax dan,… eerst ff mn koffie opdrinken ![]()
Bloemmie, sterkte ermee
Toos, veel plezier vandaag
Cyn in Rotterdam, misschien kom je ene H tegen???
Viva lekker bovenaan in het lijstje, ik wil er ook in!!! Maar ja, als ik ga wordt het wel heel erg last minute, dus maar kort in t lijstje.
Verder iedereen een goed (moederdag) weekend, ik ga gewoon maar weer 2 avonden werken. Word er wel een beetje moe van, maar ja, levert weer wat centjes op. De jongens komen morgen allemaal vroeg in de middag, want moeders moet om half 5 weer aan t werk. En dan maandag weer, dinsdag…zucht.
Ga nu ff hondenvoer halen…
@Bloem: Ja hoor. Alles weer op orde in het hoofd, maar nogmaals…ben heel blij dat ik gegaan ben. Net even alle foto’s in de krant bekeken. Mooi!!!
Ik weet niet of ik morgen nog wat voor moederdag krijg. Iedereen is morgen druk met de voorbereidingen voor de Musical in Orpheus, dus wacht het wel af. Ha, ha.
Ikke werken, giga druk…
Vanavond eten met de collega’s en een aantal monteurs,…
Meld me mrogen, er slapen ook nog 2 monteurs bij mij vannacht(gelukkig is hubbie thuis!!!)
@Beps: Klinkt gezelli Beps met zoveel mannen om je heen.
:lol:.
Werkse nog hoor! :dag:
Beps logees en vanavond lekker uit,
ik al verwend hoor, mooie bloemen, en een lekker luchtje met bodylotion…het weer is hier ook niet zo geweldig…maar lekker rustig aan heerlijk…
Iedereen een fijne dag.
@Viva: Ik ook vanmiddag. Een hele moie bos bloemen met rood hartje erin van kokkie, toen hij van de boer af kwam en ik ben niet eens zijn moeder. Hi, hi. Maar wel lief hoor!
Hier was het best nog lekker weer. Heb zeker vanmiddag nog wel een uurtje in het :zon02: kunnen zitten, maar nu is die weg en een beetje harde koude wind weer.
@Roanna: je weet wel de DDDers komen weer richting turgutreis!!
mijn vrienden hebben hun favo kamer gekregen! Enne als ze een beetje gezeteld zijn dan gaan ze vragen of ze voorbereid zijn!! hahaha…
Ik persoonlijk ben erg benieuwd!
Groetjes en een fijn weekend allemaal!!!
hallo ladies
ik ben ook weer boven water… weinig gemist eigenlijk.
ff naar de stad geweest, een shirt, een 3/4 broek en een spijkerrok en roze shirtje gekocht. en mezelf op een heerlijk ijsje getrakteerd…
kwam de accountant nog tegen. zn vriendin had 2 tickets gewonnen voor een reis om de wereld. ze vertrekken over 4 wk… echt zo jammer… hij wil niet meer afspreken ivm vriendin, terwijl het gewoon een aardige lieve jongen is. niet voor de verliefd, maar meer voor de vriendschap dan… :tssk: ach ja, zo gaat dat…
en nog naar O. geweest. geurtje voor mams omgeruild. gelukkig deden ze niet moeilijk. kreeg nog 20ct terug. kado verpakking met 50ml is net zo duur als 100ml… van de zotten!!
en toen boodschappies gedaan en toen was ik MOE, dus op bed gecrasht…
hallo…!!! hahahaha
nou truste dan dames! :dag:
:idea:
Jemmig jullie zijn gewoon niet geweest…
Nou het was gezellig, ik vertel het ooit nog wel, maar het komt erop neer dat we om 22 uur nog naar kantoor moesten omdat er eea niet goed ging en er tig mensen in de wacht stonden
Mn collega in de nacht is al om 20 uur begonnen gister, dus vandaag maar eerder naar kantoor zodat zij naar bed kan
Nu even werken, en dan naar de camping voor mn ouders
Doeggie
Oh ja allen die mama zijn een fijne Mama-dag…
Anderen gewoon een fijne: JE BEN EEN MOORDWIJF-Dag…(kussss)
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praia da Rocha Portugal:PORTUGAL:
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
Goedemorgen all.
Tja, we waren zelf even op bezoek gisteravond en later was hier niemand meer te bekennen, dus…
Maargoed dames , ook weer op deze :zon02: dag wil ik jullie, alle moeders en ook de niet moeders, een hele fijne dag wensen. Voor de meesten onder ons waarschijnlijk een familiedag, ( hier niet hoor, heb alles al binnen hi, hi) dus lekker genieten allemaal.
mogguh ladies…
jajaja… voor 12-en! op een zondag!
ik ga zo ff de hondjes uitlaten want paps en mams zijn samen werken en dan ga ik… jajaja… nog even naar de sportschool… jajajaja… applaus! hahaha
Ik heb ook allemaal zin om van alles in huis te doen dus ik hoop dat ik nog wat energie over heb als ik eenmaal terug bent…
@ mama’s: fijne moederdag!
en voor de rest, t zonnetje schijnt,… heerlijk genieten dus
wanneer komt Marion weer terug? vandaag of dinsdag pas…