TTT 120....en we gaan maar door

Jac, sterkte!!!

Nou ik ben ook weg… Tot maandag!!! :dag:

@Cynthia: Fijn weekend. :dag: :dag:

Dankje! Jij ook! :dag:

Nou en dan nog zeggen dat jullie me lief vinden :crybaby:

Net een uurtje geslapen, zo het eten maken en dan…dan onder de zonnebank :zon02:

Beps: La je nie op de kop zitten door die jongelui. Hi, hi.

Oke, ik ga.

Laterssssssssssssss :dag: :dag:

Sterkte Roanna, hopelijk vind je er een stukje rust door :kus:

:redface: :ninja: :redface: :ninja: :redface: :ninja: :redface: :ninja:

Gewoon meeklepen Miertje Gewoon meekleppen

Jaja, maar ik heb jullie weer erg verwaarloosd.:frowning:
Laten we het maar op druk houden. Met mij gaat het goed, maar, (schaam, schaam) ik weet niet hoe het met jullie gaat…
Cyn, hoe was je vakantie??? Beppie, hoe is het met lijnen, Aiji? Hubs? werk??? Bloem, hoe ist met de liefde??, TRL, hoe ist met de kleine???
Toos???Marion, ook vakantie gehad??? Roanna, collega??? en alle anderen??? Ik ga straks ff een stukje terug lezen.
Heb net tussen het appeltaart bakken voor moederdag door naar de herdenking gekeken…wat een drama is/blijft/was het. Kan er nog niet over uit. Ik was zelf koninginnedag aan t werk, kreeg er op de dag niet zoveel van mee, pas toen ik 's avonds thuis was, en het zag op tv drong het goed tot me door. En mijn ouders, die zitten in Amerika, snappen het nog steeds niet, geloof ik.
Verder gaat het met mij goed, behalve druk dan.
Met m’n kleindochter gaat het goed, huilt ook wel regelmatig, hoor TRL, en is ook soms moeilijk stil te krijgen. Maar ze kan ook erg lief en leuk zijn. Alweer 8 weken.
De liefde gaat ook erg goed,al 10,5 maand samen, het jaarjubileum komt in zicht. Nou, ik ga weer verder met de appeltaart…
:kus:

Raak,een hele fijne vakantie,heel veel plezier.

Beps,nat geregend,balen zeg,hier maar een paar spatjes gevallen.

Miere,met de kleine man gaat het goed,lacht bijna naar iedereen.En hoe gaat het omaschap jouw af?

Zo, het kreng zit in de oven, gaat het straks lekker ruiken hier. Heb even dit deel terug gelezen, het gaat wel goed geloof ik met iedereen.
Even Raak gedag zeggen, als je hier nog langskomt: Fijne reis!!!
Ik heb er ook naar zitten kijken…had de rondreis Istanbul-Cappadocie van 19 april geboekt, bij C******, alles bijna rond, vrij geregeld op werk, wat denk je?? Terugvlucht volgeboekt! Dus het hele feest ging niet door. Kon wel op een andere manier, maar dan werd het wel heel duur voor 5 dagen. En ik had dus ook nog naar deze rondreis gekeken, die Raak nu gaat doen, maar toch maar niet gedaan. Dus nu maar een weekje vakantie thuis doorgebracht, ook wel lekker eigenlijk. Maar goed, alweer teveel over mij:*
Raak: FIJNE VAKANTIE!!!

hahaha we vinden je wel lief hoor… hahahaha

@ miertje, heeeeyyy hoestie??!?! wanneer ga je cker weer op vakantie?!!

ik barst echt van de hoofdpijn. mn nek doet pijn, gonst door mn hoofd en elk geluid is te veel… nee lekker… typen gaat ookal zo geweldig…

ik duik er gauw in
kleertjes zijn binnen… maar ga morgen toch ff de stad in… t moet niet heel veel warmer worden want dan heb ik echt nix 0.0 om aan te trekken…
zucht…

@Miere: Ben blij dat het goed met je gaat en jammer dat de rondreis toch niet door is gegaan. Toch een weekje vrij geweest, ook lekker toch
@Bloem: Was het niks van bonny?
Ik ben vandaag nog even wezen shoppen. Spijkerbroek was een bietje te groot, dus vandaag nieuwe gekocht, 2 vesten ,een shirtje en topje. Goed geslaagd dus. Toko is inmiddels spic en span en vanmiddag alles nog even doorgesproken voor het feestje en het wordt zoooo leuk. Heb er zin an.
Vanavond naar de herdenking gekeken, vond het indrukwekkend. Vind dat er ook wel bij de ouders van de dader stil hadden mogen staan, zij kunnen hier niets aan doen en hebben net zo goed verdriet.

owh dat heb ik helemaal gemist. zat bij mn paps en mams…

@ roanna, gaat het een beetje :kus: (en de rest natuurlijk ook)

owh dames ik trek dit niet meer… ik ga gauw ff molletjes nemen en richting bed…

@Bloem::kus:, morgen misschien weer betere dag. Slaap lekker voor straks:slapen::dag:

Goedenavond.

Hier ben ik ook nog even.

Ben zo blij en opgelucht dat we even geweest zijn. Wat mooi en wat indrukwekkend. Kippevelmomenten. Maar inderdaad… het geeft rust nu. In ieder geval bij mij, al had ik er direkt niets mee van doen, maar heb het toch net als velen van ons live op tv gezien en het is in jou stad en deed me wel wat. Maargoed, we kunnen weer.

@Bloem: Meid toch. Ga maar lekker zo naar bed.
Truste :kus:

@Toos: Ook zo laat nog op? Hoe was het met je collega?

Miere nog even langs geweest en zo te lezen gaat het daar ook goed.

Beps al op een oor denk ik. Moe van het zonnebanken. Wat zal ik dan afsteken bij jullie in Juni. Ben nog zo bleek. :mad:

@Roanna: Kan me voorstellen dat het je wat gedaan heeft. Ik kreeg kippevel van de speech van die dochter, knap hoor dat ze er stond. Met mn collega gaat het naar omstandigheden goed.

@ TRL…Oma zijn is wel leuk, maar ik herken het “Oma” gevoel nog niet, wat is dat??? Ik ben wel ontzettend trots op m’n zoon, hoe hij het doet met de kleine, dat vind ik fantastisch om te zien. En ik heb al 1 keertje op mogen passen, toen ze samen uit eten gingen, voor de eerste x weg bij de kleine…
@ Bloem, vakantie?? Turkije?? Ik zou zoooooooooo graag gaan, maar de centjes, he. Daarom was die rondreis Istanbul-Cappadocie bij C******* zo leuk, was maar 5 dagen maar kostte ook maar iets van 230 euries. Maar ik wil wel heel graag nog gaan dit jaar, maar het liefste samen met Askim naar Adana. Maar ja, het wachten is op groen licht vanuit T. Heeft iets met mil. dienst en een paspoort te maken. :slywink: Maar lukt dat niet dit jaar, dan ga ik waarschijnlijk wel alleen, een jaar niet naar Turkije??? Dan word ik gek!*

Maargoed dames. Babbelen jullie nog even lekker door, want deze dame gaat naar boven. Nee, nog niet:slapen:, maar nog even tv kijken.

Het was trouwens behoorlijk koud vanvond op dat marktplein. Kokkie is meteen naar bed gegaan. Die was koud tot op zijn rug zei hij. Je kent ze er ook niet bij hebben he!!!

@Miere: Zo’n oma was ik ook. Vond het leuk om op ze te passen als ze eens een avond of dagje weg wilden, maar dat was het dan ook wel. Maarja, ik moest ook zelf werken, dus kon ik er zowiezo overdag niet op passen. Maar dit was en is ook leuk hoor. Geniet ervan.

Weltrusten all. :kus:

Ik ga mn mandje opzoeken, morgen vroeg op en het wordt vast een lange daghttp://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/ballonnen/9.gif