TTT 120....en we gaan maar door

Moggel.

@Raak: Mocht je nog komen lezen hier… een hele fijne rondreis en geniet ervan met je lieve vrienden. :vak01:

@Toos: Nou, dat is mooi om te horen. Kun je weer lekker (buik) dansen, tot in de late uurtjes in ADR. Cocktailtje erbij… wie doet me wat he!!! Mmmmm… :dope:

@Beps: Dan zo maar even lekker een paar uurtjes de dopjes dicht. Je moet wel fris zijn voor de vakantie hoor! Wanneer gaan jullie ook alweer?

@Viva: Jij je schema al klaar voor vanochtend? Ik nog niet, maar doe alles morgenochtend wel, als kokkie weer naar de boer is.

@Bloem: Ook weer op het werk en jij gelukkig wel een keer goed geslapen.

@Cynthia: Ook al weer druk (ahum) aan het werk. Dergelijke cursussen hebben wij ook weleens gehad. Moet je je verplaatsen in de klant. Pfff… :finger:

@Viva: Die kilo’s komen ook goed, mn gewicht wordt in de gaten gehouden en en en … sinds vorige week gelijk gebleven. Is voor mij heel wat want er ging alleen maar af.

Tuurlijk komt het goed meissie…neem wat van mij hihihihi…

Zo ik weer verder!!!

Is goed, een kilootje of 5 erbij. Gaan we samen naar shoemacher

Ik ga er ook vantussen. Ga op ziekenbezoek bij een collega die een paar weken geleden een flink hartinfarct heeft gehad en omleidingen heeft gekregen. Was flink schrikken voor iedereen, ze is net begin 40. Dusss tot laterssss

Roanna: inderdaad verplaatsen in de klant… maar niet denken voor de klant… pfff

Hoezo Toos? Wat moet er bij jou verbouwd worden dan? Het zit toch allemaal al goed op z’n plaats?

>>>

Nou geen mama-dag-plant gevonden, dus ffies naar het volgende dorp zo. Meteen ffies de telefoon verlengen…heeft hubbie weer een leuke foon…

Nou dan…gewicht…er mag bij mij ook nog 15 kilo af hoor, dus brul maar wie t hebben wil :lol:

Zo ik ben klaar met de toko, nu even badderen, strijken en boodschapjes o ja en de auto even door de wasstraat, die ziet er ook niet uit…dus nog genoeg te doen.

goeiemiddag !

RAAK : indien je nog mocht binnenspringen : Een hele fijne reis hoor ! Geniet ervan meid !

Raak, heel van plezier samen met de turkse vrienden!

http://gfx.fox.nl/images/imagebase/tr_cpa_cappadocie2_f.jpg

@cyn
Cursus gehad, wij hebben ook zo’n cursus. 3x van 15.30 tot 20.00 uur, volgende week de laatste keer.

@toos
Heerlijk joh dat de spuiten aanslaan, bloedwaardes weer ophoog en het belangrijkste, je voelt je stukken beter!

@beps
Een mooie nieuwe bril. Valt niet mee hè om een foto van jezelf te maken.
Nu nog op zoek naar een mooie plant. Pff ik moet ook nog wat kopen, meestal geef ik een tuinplant, maar de tuin is al helemaal klaar. Nu maar iets anders zoeken.

@roanna
Nog steeds een beetje ondaan van alle ellende in A’doorn :kus:

mams had een folder van de ice parijs genomen, aangekruisd wat ze eventueel wel zou willen hebben, ik broer gechartert wat ie erbij zou doen en off me goes…

Zo ikke weer terug, boodschappen in huis, auto schoon, nog 1 wasje strijken…en finito

pffff ik slaap nog net niet… hahahaha :smiley:

Nou het is een tegoedbon geworden van een tuincentrum…kan ze zelf kopen. Heeft me een soort genoemd: NIET TE KRIJGEN!!!

Lopen we buiten, brief posten, begint het te GIETEN…tot in mn BH drijfnat…
Nu maar een bakkie en opdrogen…

hihi… sorry… misschien een keer vaker douchen… t was een signaal van boven dat 1x per jaar nie genoeg was… :smiley: :wink:

LOL… hahahaha sorry! :ninja:

hallo

wou even zeggen dat ik 28 mei een maagonderzoek krijg. want ik blijf misselijk als ik gegeten heb.
en dat vind de internist niet normaal. Maar goed daar was ik ook achter.
Mijn HB is ook aan het zakken vandaar die moeheid.

Verder ben ik een beetje jaloers vrienden van mij gaan morgen al naar ADR!!!
Vervelend he!
ik heb gevraagd of ze willen vragen of ze klaar zijn voor de WWinfasie in juni!!!

Groetjes en een fijne avond

@Jac: Hoezo dan Jac? Wie gaan er allemaal in Juni dan? Zijn het er zoveel dan? :vak02:

Nouja Jac, beter even goed na laten kijken, want dit is natuurlijk niet normaal, zolang zo misselijk. Moet toch een oorzaak hebben.