Iedereen al slapen? Oh ja, het is ook al donker he?.
Beps…inderdaad weer lekker extraatje voor de pot.
Viva… dan kan zo maar hoor. Heb ik ook weleens. Nou, hou de zakdoekjes maar bij de hand en anders je TL.
Nou, weltrusten all en tot morgen weer. :dag:
Hoelang nu nog? Pffff… >>>
:kus:
te lang :tssk:
@ roanna nou dat geeft toch nix? toont alleen maar aan dat je een mens van vlees en bloed bent en geeft om andere mensen… succes morgen dan bij de herdenking
@ beps ja lekker, nog een paar uurtjes erbij… waarom niet…
slaap lekker
@ viva, jij ook
ik ook… gaapp… oogies vallen bijna dicht…zzzz
:idea:
Nou goed ik ben naar bed geweest, maar slapen…nee blijkbaar de laatste dagen te veel gedaan. Ben al wakker vanaf 2 uur(met een heeeeel klein beeeetje doezelen ertussen!)
Nu maar eens naar mn werk
ocherm arm bepsie
sinds 2h al wakker… en vannacht weer hardstikke moe…
@ raak en hoe was alain?
ikke heerlijk 9 uurtjes geslapen en had er nog wel 9 kunnen doen volgens mij… maar goed… op naar het werk weer… heerlijk zonnetje buiten 
Beps,om 2 uur al wakker,wordt een lange dag zo,misschien vanmiddag een dutje.
Bloem,nog ff werken en dan weekend.
Raak,laat geworden bij Alain Clar,hoe was het ?
Roanna,sterkte vanavond bij de herdenking.
Fijne dag allemaal
Goedemorgen meisjes.
Raak het laatste dagje vandaag, vannacht lekker weg…GENIET van je weekje Turkije…
Beps de slaap uit, en nu naar het werk.
Bloem ook al naar het werk, dus lekker vroeg thuis.
Roanna veel succes bij de herdenking, en je mag rouwen hoor, is niets mis mee.
Ik van mijn niesbuien af, en niet verkouden…polletjes dus denk ik.
Vandaag vrijdag…dus daar gaan we weer met het wekelijkse programma…
Tlr. vandaag vrij C. bij opa en oma en jij vrienden aan het helpen.
Goeiemorgen,
Heb het druk gehad de afgelopen dagen. Rondgecrockt, regelmatig met mn autootje de hort op geweest en met de voorbereidingen voor het feest. Vandaag met de turbodoekjes van Raak de toko door.
@Raak: Hoe was Alain?
@Beps: Een beetje laat, maar nog gefeliciteerd met hub. Weinig geslapen vannacht, misschien vanmiddag nog een uurtje of zo
@Roanna: Sterkte vandaag bij de herdenking
@Viva: Last van de pollen, niesbuien zijn weer over, gelukkig. Succes met de toko gladtrekken vandaag
@Raak:ik weet niet of ik je nog zie vandaag, maar Een Hele fijne vakantie, veel plezier en het belangrijkste, geniet:kus:!!>>>>>>:vak02:
jaaaa RAAK gaat op reis!!!
Heel veel plezier daaro! Ook voor de mannen daaro 
en… ik verwacht natuurlijk een heeeeel uitgereid verslag achteraf 
Goeiemorgen…
Zoooo ik ben verrot niet normaal!! Gister was veeeeeel info, maar wel goed 
Bloem: Je hebt absoluut gelijk hoor… maar mijn werk nu vind ik ook gewoon top, en vind het ook heerlijk om gewoon 3-4 x per jaar een reisje te maken… Dus op dit moment zie het gewoon nog niet gebeuren… Misschien met een jaartje of 3 ofzo…
En leuke droom trouwens! Ik ben ook al weer helemaal met Turkije bezig s’nachts…
Beps: Nice glasses!! Staat je goed!!
Raak: Alvast een HELE FIJNE vakantie!!!
:dag: :kus:
@ cyn ff uitpuffen op kantoor 
waarvoor was alle info??
Het was een verkooptraining… Met heel veel dingen was ik het zeker wel eens… maar sommige dingen zie ik mezelf (en mijn collega) niet doen hoor… Maar goed dat is persoonlijk, en ligt ook aan het publiek wat je in de zaak krijgt denk ik…
Pfff moet ik tot de middag wachten met slapen…ben nu DOOD!!!
Maar komt wel goed…zo eerst even de Mamadag-plant halen, dan even de schapjes, heerlijk onder de zonnebank denk ik maar eens, uurtje slapen, dan lekker naar bedje, koken, slapen ahahahaha
Raak:
VEEL PLEZIER…
(vergeet je camera niet…en een zonsondergang!!! hihi)
http://www.hln.be/static/FOTO/pe/2/12/8/large_335048.gif
Anders vergeet ik het…
hahaha jaaaa foto’s!! op nemrut dag (ga je daar heen??)
hahaha
@ beps arme jij…
zo moe… ff doorzetten dan is strax de slaap des te heerlijker
@Beps: Denk aan jezelf. Mooie bril trouwens, staat je goed
Van de week bloed wezen prikken en vandaag de uitslag gehad. Ben blij, de viezemienen doen wat ze moeten doen. Behalve dat ik me een stuk beter voel, gaan de waardes die te laag waren omhoog. Het gaat niet snel, maar er zit een stijgende lijn in. Dus doe het niet voor niks
Is een onderdeel van Cappadocië, en die zit in die rondreis volgens mij…
En het is er ZOOOO mooi!!! Echt veel te mooi!!!
(wij zijn er nou ik denk 8 jr geleden geweest…zooo genoten!!)
@Toos: Mooi hoor, dat die prikken hun werk doen. Dan ga je er ook met minder tegenzin heen tenslotte
En oohhh mn hooikoorts komt opzetten
haleluja Toos, eindelijk stijgende lijn, nu de kilootjes nog erbij…maar dat gaat helemaal goed komen is het niet nu maar dan wel over een week of 6 nietwaar. Toch niet voor niets al die tijd als dartbord naar de dokter gegaan.
Beps wachten met slapen misschien stiekum een tukkie onder de zonnebank.
Beps ik had het gisteravond…nu nog maar 2x geniest ofzo, gisteravond aan een stuk zo door, en van die lodderoogjes met traantjes over de wangen…
Zo ik ben door de 2 verdiepingen heen, nu beneden nog…maar eerst een bakkie.