@Jac: Ik weet het ook niet meer hoe dat daar heet.
>>> Ja, voor sommigen schiet het al lekker op. >>>
@Jac: Ik weet het ook niet meer hoe dat daar heet.
>>> Ja, voor sommigen schiet het al lekker op. >>>
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA
Maar ik weet niet waarheen wanneer of met wie…eerst maar eens ergens bij een turk eten denk ik haha!!!
Zoooo en nu,…frietjes in de pan(lekker met een biefstukje en verse asperges…)
Oh Beps… dat klinkt lekker. Ook uit die pan?
Ga jij bij de Turk eten? Oh, in de vakantie zeker. :redface: Ik waarschijnlijk ook wel een keer.
We hadden net even visite. Een ex-collega van kokkie en die is net weg gegaan, dus nu geen zin meer in koken. Dus ???
Wij gaan zo even naar de Ma****************************
Ook lekkel.
Zo, ik heb even mijn avatar ( Kusadasie ) aangepast. Die had ik eerst bij de fotowedstrijd willen zetten.
Zo ik druk met een reisje voor een vriendinnetje van mij… Altijd leuk… En nu zo weer naar huis… Morgen weer werken… morgenavond naar een cursus over omgaan met dementie ofzo… Mee met mams dus… En woensdag lekker vrij… :D:D:D
Dus ladies, fijne avond! En tot morgen!!
:dag: :kus: voor allen!
:dag:Hey meiden … we zijn er weer :tear:
Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad, ben moe nu want we moesten er om 4.00 uur vannacht al uit. Daarna de moeder van N weer naar verhuisd van de topkamer naar haar eigen huis. Misschien vanavond meer want moet nu weer achter de pannen.
HOI!!! :dag:
(jammer dat je er weer bent voor jou, maar NIET VOOR ONS :)!)
Wij patatjes uit De Pan
ik heb een bingo geboekt… geen idee waar ik terecht kom… ontmoet mn reisgenoten ook pas volgende week ofzo… owh owh owh
ikke wilde vanavond koken, kip, rijst en erwtjes… vergeten de kip uit de vriezer te halen :retard: lekker… dus… niet…
en meiden… jajaja… heb sinds vrijdag echt al giga hoofdpijn… niet normaal… had het er op t werk over. ze zeiden al. misschien moet je wel een bril… misschien moet ik dat wel ja…
dus ik meteen uit het werk langs de brillenmeneer… oogmeting gedaan… sow… echt schrikken man!! hoeveel meer en scherper je ziet MET glaasjes en hoe weinig dus eigenlijk zonder… de hele wereld stond op zn kop
+0.75 aan de ene kant (met 0.5 cilinder ofzo) en +0.50 aan de andere kant (met daar 0.75 cilinder)
morgen maar ff de verzekering bellen en informeren wat ik vergoed krijg en dan woensdag misschien maar ff het een en ander gaan passen ofzo…
ik ben er helemaal beduusd van
Jeetje Bloem, dat is knap balen zeg, maar ja misschien ook gelijk de oplossing van je kwaal.(hoofdpijn). Zo heftig slecht is het eigenlijk niet, maar genoeg om te moeten turen. Misschien ook aan de lenzen, kost in verhouding net zoveel ongeveer dan.
En je hebt Bingo geboekt??? Wanneer???
Het is verschillend bij de zorgverzekeraars, is niet veel hoor wat je krijgt.
Marion weer terug…pfff wat is dat snel gegaan zeg…nu weer opnieuw gaan aftellen naar augustus…klinkt nog zo ver weg.
Vrijdag crematie van de opa van mijn schoondochter…
Marion,welkom terug,nu weer afkicken en op naar augustus.Is N nog daar?
Bloem,aan de bril,was zeker wel ff schrikken.Kan je in Turkije in ieder geval zien,wat je eet,drinkt en de rest…
Viva,zware dag dus vrijdag,zullen wel weer veel herinneringen boven komen.
Roanna,lekker naar de M*C.
Toos,waar zit je,of is het katertje nog niet weg.
@Marion: :dag: WELKOM THUIS Marion en J.
Fijn te lezen dat jullie het naar 't zin hebben gehad. De rest horen we dan nog wel. :dag:
@Bloem: Poeh hee… dat is best vrij jong nog, maar het zou kunnen helpen. Mijn dochter heeft ook daarvoor al jaren een bril ( alleen nu nooit meer op) . Ook zij had erg veel hoofddpijn in de tijd dat ze nog datawerk deed bij interpay. Wie weet, helpt het.
Bingo?
bingo? Was da?
bingo weet je wel… dat je niet weet in welk hotel je terecht komt ![]()
@ Marion, oeps sorry, overheen gelezen, welkom terug!! foto’s!!! verhalen!!!
@ toos, hhihii, idd nog een kater vrees ik. collega had zaterdag ook een feestje gegeven en die zag er nou ook nie zo florisant uit…
@ viva, nee lenzen lijkt me echt nix… ik weet niet. ga denk ik binnenkort in de winkel eens kijken wat er zoal te krijgen is… tis niet het einde der wereld en die kosten komen we ook wel overheen, t was meer de shock hoeveel meer ik zag met de verschillende glaasjes dan zonder…
meestal zie ik minder helder met een glaasje op maar in dit geval…
@Beps
Afkicken voor mij en aftellen voor jullie! Eerlijk is eerlijk, nu is het jullie beurt.
Kennissen in Side, Horus Paradise, dan ben ik ze misschien nog tegen gekomen want daar zaten wij een paar minuten lopen vanaf.
@bloem
Bingootje geboekt en moet aan een bril of lenzen.
@Viva
Weer een crematie voor jullie. Sterkte en de condeolances voor je schoondochter.
@TRL
Het was niet zo gepland maar N is vandaag met ons terug gekomen.
@Roanna
:dag: Hoe gaat het nu met je dochter? Nog steeds een goed resultaat?
@Bloem
Het is je vergeven hoor. Gebeurt je vast niet meer als je je bril hebt.
Foto’s en verhalen, het gaat er misschien van komen hoor.
Ik ben zo bang dat ik straks ook tegenval :lol:
@Bloemmie: je went er wel aan, maar moest ZOOOO lachen([http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/sorry.gif](javascript:void(0);))
Ja De Buurman, hij leek wel een turk, zij blond, met een klein donker(rond) knulletje en een hoogblond meisje haha!!!(valt niet op daar haha)
Jeetje Marion N. gelijk met jullie terug??? Zolang was ze er toch nog niet.