@Bloem: Oh dat!!! Gaatte gij alweer op reis dan? Mooi man!!!
En ach welja… een bril is echt niet het einde van de wereld en je ziet alles straks daar…>>> nog beter, dus wat wil je nog meer. Meteen een zonnebril op sterkte erbij en jij kan genieten.
@Marion: Ja, met de dochter gaat alles goed. Het verloopt buitengewoon goed zelfs. Giteravond was ze mee naar de musical hier en kreeg apart nog zo’n kastje/zendertje ( ringleiding) en ze heeft genoten en zat te swingen op haar stoel.
@Viva
Nee klopt, ze was de 5e gekomen. Het verliep voor haar niet zoals ze gehoopt had. Er was nog plaats op onze vlucht dus hebben we gisteren een ander ticket voor haar geboekt zodat ze tegelijk met ons terug kon.
nee niet het einde van de wereld, en ja je ziet alles veel duidelijker, maar ik vind het zo zwaar k*t zo’n ding op mijn neus…draag echt nu mijn bril voor de hooikoorts anders drijven mijn lenzen eruit, maar heb toch 10x liever de plakkertjes in mijn oog…hihihihihihi
Marion,ojee klinkt niet leuk voor N,geef haar van mij ook maar een dikke knuffel.Gelukkig dat er dan nog plek was op jullie vlucht en dat jullie er ook waren.
Bloem,heb je echt geboekt dan???
Beps,jij tegenvallen??? Voor bloem bedoel je als ze alles weer helder ziet,nee joh daar hoef je niet over in te zitten toch.
@viva
Nog steeds zin in patat, heb je niet lekker gegeten dan.
Als ik net gegeten heb, dan wordt in alleen maar misselijk als ik aan patat denk of het ruik.
@roanna
Heerlijk voor je dochter dat ze ook heeft kunnen genieten van de musical.
@beps
Een nieuwe pan om vetvrij te koken en de smaak ook nog geweldig.
Nee, inderdaad was die operatie niet voor niets geweest, maar ze is er nog lang niet, wat betreft het terug goed leren horen, maargoed, ze loopt in ieder geval een heel stuk voor, volgens de deskundigen. Ze gaat over een week of 2 weer proberen voor een paar uurtjes per week te werken.
@Marion: He bah, wat vervelend voor N. Nou, ook een knuffie van mij hoor. Toch wel fijn dat ze jou als vriendin heeft en jij haar. Kunnen jullie in ieder geval het een beetje delen met ellkaar.
@Beps: Dus de friet uit de “pan” was lekker. Weet eigenlijk niet goed wat ik me er bij voor moet stellen uit zo’n pan. Maar het zal vast lekker zijn.
Ik heb net ook lekker frietjes gehad, maar dan van mijn grote vriend. :o
@Viva: Ik vind het heel niet erg een brilleke op, alleen zou ik wel weer eens graag een andere willen hebben en lenzen…nee, dat lijkt mij niks.
@ marion, gelukkig was jij terplekke, steun en toeverlaat
@ roanna, lekker gemac-t! en dochter op de goede weg mede dankzij de goede zorgen van mama…
@ beps nee na die foto van laatst kijk ik nergens meer van op! hahahah
@ viva, ik heb echt geen idee, vind een zonnebril niet erg… mn broer zegt al: laseren! maar eerst maar eens zien wat er te koop is en hoe t mij staat… heb eigenlijk al een beeld in mn hoofd…
mams en ik gaan woensdag na het werk bril shoppen. ze wilde wel mee (maar begon meteen over meekleurende glazen en ontspiegelt etc.etc… hoestie noU!!!) ben ik wel blij mee want zij kent mn gezicht toch een beetje en zal wel eerlijk zijn…
Een beetje meer …
Het weer was goed, op 2 dagen regen na. We hebben ons prima vermaakt. Het appartement was super. Geen luxe maar erg gemoedelijk allemaal. Niet erg veel toeristen maar vooral veel mensen die er permanent wonen, personeel van de restaurants, reisorganisaties en een animatieteam. Als ik heel eerlijk ben is het me beter bevallen dan een 5***** resort, je voelt je daar zo snel bekeken in je uppie maar heb daar hier helemaal geen last van gehad. Heel veel hebben we niet gedaan deze keer, een paar keer naar Manavgat geweest om te shoppen en te eten en een keer oud Side onveilig gemaakt. En de rest van de tijd aan het zwembad.
lekker hoor Marion!! gewoon genieten zoals bij jullie past…
was er dus ook een zwembad bij jullie appartement? en was het juist niet rustig … voordeel van resort/ all incl hotel vond ik altijd het roddelen over anderen… hahaha net een klein durp