@ roanna, ik zeg niet dat je niet moet gaan ofzo, maar meer uit nieuwsgierigheid: waarom zou je naar een begrafenis gaan van een oude tante waarmee je toch geen contact meer had en niet verwacht had uitgenodigd te worden? of is dat een ongeschreven regel dat als je uitgenodigd wordt, je ‘moet’ gaan?
@Bloem: Tja, waarom zou ik gaan? Omdat ik natuurlijk al wel wist dat ze overleden was na een langdurige ziekte op 84 jarig leeftijd ( vrijdagochtend j.l.), maar geen idee had dat zij, haar kinderen dus, aan ons zouden denken.
Het was een zus van mijn moeder en bij de crematie van mijn ouders zijn die kinderen, of in iedere geval een paar van hen, (mijn tante had 7 kinderen) ook geweest, al is dat al jaren terug. Dus doen wij het eigenlijk voor hen, dat we komen. Verder heb ik hier geen moeite mee hoor.
ZO … de 1e dag zit erop!!
En het was een plezierige dag, van allebei de mensen de complimenten dus ik ben ik mijn nopjes.
Ik heb bijgelezen maar weet niet wat er allemaal is blijven hangen.
TomToms die de weg niet meer kunnen zeggen na de update.
Toos die voor wil slapen maar dat niet wil lukken door de herrie
Beps gaat morgen kroelen met mama hond
Roanna moet naar de begrafenis deze week
MK moest glas ruimen … he toch
Viva mag al bijna op vakantie en is al begonnen met aftellen
Oma is met het oude fornuis op sjouw
En toen was de koek op … ga zo langzamerhand maar eens achter de pannen.
Nou ik ook best een drukke week dat eigenlijk. Woensdag dus crematie, donderdag op visite naar mijn andere nicht en man in Arnhem, waar ook vakantievrienden van Spanje uit Utrecht van ons komen en vrijdag vrije dag en dan zaterdag weer ergens een etenentje. Poeh hee! Kan niet op!!
Des te eerder is het 17 Juni >>>
@Bloem: Oh, dat heb ik heel vaak. Ook wel aan beide ogen. Soms tot irri toe. Ze zeggen dat het vermoeidheid is.
@MK: Oh ja MK. Je weet het he? Scherven brengen geluk, al kan ik me voorstellen dat dit een pokkewerk was om het weer allemaal goed weg te krijgen. Pffff…
@TRL: Ja, maar dat gaat best goed komen. Jij ook weer een dikke :kus:. Fijn dat je je weer even laat zien hier!
@Roanna: ook van mij natuurlijk de condoleances en sterkte voor a.s. woensdag. @Bloem: last van de ogen…trillend spiertje. Ggggggggr, heel herkenbaar, kan inderdaad door vermoeidheid komen. Veel moeten turen vandaag ? @Beps: heeeeerlijk, kroelen met de beessies morgen. Spannend volgende week. Jij dan misschien ook meezwangeren, hahahahahaha. @Marion: fijn dat je 1e dag zo plezierig is verlopen. Motivatie gelijk verdriedubbeld. Niets zo fijn als met plezier naar je werk gaan. @ADR-gangers: etentje a.s. zaterdag. Gezellie hoor. Alvast veel plezier gewenst.
Oude fornuis is opgeborgen (wachtend op het grofvuil). Morgen de nieuwe; een mooie van RVS :zon02:
Enne…weerberichten voor de rest van de week zien er aardig uit. A.s. vrijdag 23 graden; eerst zien dan geloven.
Marion :1e werkdag er weer opzitten en gelukkig goed meegevallen, dat is een goed teken meisje
Beps :weer uitgewerkt voor vandaag, volgende week spannend hoor
Toos :geen geluk he, nachtdienst en dan ook nog een stelletje dreuners in de tuin bezig
Viva :niet veel te doen op kantoor, thuis helaas wel
Bloem :wilde er een paar hier plaatsen en een foto-album aanmaken, heb dat al vaker gedaan maar gisteren lukte het niet, zal zo nog ff proberen
Carla :morgen wordt het nieuwe fornuis gebracht,zullen jullie lekker eten
Trl :gaat alles lekker op het kdv met C ?:kus:
MK :ja, mijn vrienden vonden alles eigenlijk fantastisch, zelfs de groep hollanders haha
Roanna :gecondoleerd meissie, crematie is nooit leuk, ook al is het ver weg
Ikke soort van druk met veel afspraken en bezoek dus overdag helaas deze week niet zoveel tijd:hihi:
Heyyyy Meiden ben weer terug in het land…helaas!
Het is heerlijk geweest maar veel te kort hahaha.
Maar goed heb geboekt 17 augustus zijn we weer weg.
Maar eerst zijn jullie allemaal aan de beurt he we moeten wel eerlijk blijven he!
Sorry heb natuurlijk niet bijgelezen maar hoop dat het jullie allemaal goed gaat!!!
was druk op het werk,… sodeknetter, ziet er niet uit alsof het heel veel rustiger gaat worden binnenkort… lekker dat er genoeg werk te doen is maar op halve kracht is het dubbel verzuipen… lijk wel de enige die er volle kracht tegenaan gaat…
@ jillie lekker weer terug meis! gelukkig begint hier nu ook de zomer… alles okey?
@ raak, ja snap ik dat je hier een album wilde aanmaken maar er zijn er 2 en dan heb je nog 3 manieren ook… details, details…
heb al ff tukkie gedaan, lekker chinees gegeten op de bank, zo verder tv kijken, bunnies doen en bedje toe…
Jill meis al weer terug, hopelijk heeft het je weer goed gedaan al die warmte…of viel het weer wat tegen…en 17 augustus weer terug…heerlijk voor je.
Beps weer uitgewerkt
Raak geen tijd om de foto’s te plaatsen
Marion lekker gewerkt, en gewaardeerd en dat doet het hem juist.
Carla morgen achter het nieuwe fornuis.
Tlr…knuffels voor jou.
Bloem trillend oog, turen en druk…echt een goede combi voor een mega hoofdpijn.
Lekker rustig op de bank met een chinees ahum nee met chinees.