@Viva is snel gegaan he,ja het weer was heerlijk we hebben maar 1 dag regen gehad en het was elke dag 25 de laatste dagen was het nog warmer.
@Jill:Welkom terug meissie. Nou, wat fijn dat jullie het weer zo goed hebben gehad en gelijk alweer geboekt. Gelijk heb je!
Ik dacht, voor zover ik weet… dat het met iedereen wel zo’n beetje goed gaat hier.
Nou, weer lekker mee babbelen hoor! :arrow:
@Raak: Maak je je niet te druk van de week? Nouja, het is maar goed, dat je binnenkort weer weg mag. Waar gaat de reis nu ook weer naar toe? :evil:
@Bloem: Nog lekker restjes over, of weer naar de chinees geweest? :chin:
@Carla: Roestvrijstaal? Hebben wij ook, nou dat wordt goed onderhouden om 'm zo mooi te houden, maar veel plezier ermee hoor!
@Beps: Ook weer thuis en geliek weer naar de boerderie zeker? :o
@Viva: Voor jou gaat het nu echt opschieten he? Lekker hoor!
O heerlijk…:zon02::zon02: nou dan was het stukken beter dan hier.
Ja echt wel, ben er gewoon aan toe, even lekker languit op een strandbedje, met mijn toet in de zon…heerlijk.
Carla: Roestvrijstaal? Hebben wij ook, nou dat wordt goed onderhouden om 'm zo mooi te houden, maar veel plezier ermee hoor!
Nou Roanna daar hebben we wel wat voor hoor…gewoon inox clean…het is een soort van olie, glimmen als een spiegel…en geen strepen.
@Viva: Ja, als jij in ADR komt. zal ik wel behoorlijk bij jou afsteken. Ben je al voorgebakken. :zon02:
Zo ik lekker op de bank…Damber net terug van de paarden, en hubs aan het tennissen…ik even wat gerommeld in huis…
Roanna dan zit jij ook al 3 dagen in de :vak02:dus heb je ook al een lekker kleurtje toch, en in portugal is het niet zo warm als is turkije…
@Viva: Oke en krijg je daar ook de krassen mee weg? Die hebben wij er namelijk al behoorlijk opzitten. Maargoed, wordt ook wel intensief gebruikt hier, alleen niet door mij. :lol:
Nou, vergis je daar niet in.
@ roanna, nee had nog over van gisteren, morgen ook weer chinees eten
De krassen krijg je niet helemaal weg, maar wordt wel een stuk beter. Althans ze vallen niet zo erg meer op. Dat spul is niet goedkoop, ik haal het bij de schoonmaakgroothandel, en kost voor 750 ml 15 euro, maar ik doe al 6 jaar met die fles want je hebt er maar heel weinig van nodig.
@roanna
Een crematie, nooit leuk.
@marion
Een leuke dag gehad en complimentjes toe!
@jill
Weer terug maar mag meteen weer aftellen.
Jill : welkom thuis enne nu weer aftellen naar de volgende keer he, Het was idd heerlijk weertje toen ik zaterdag vertrok ![]()
Zo meiden ik ga voor de tv hangen…WAR of the worlds geweldige film op sbs…
@viva
Ik keek afgelopen zaterdag bij de HV vluchten naar Bodrum en er waren er 3. 's Morgens vroeg 2 en nog 1 laat in de middag. Weet jij zeker dat jullie een vroege vlucht hebben, hebben ze dat verteld?
Ik heb hem geboekt bij N.ckermann…stond bij de boeking de HV 277 vertrek 5.15 uur
Weet jij nog niets dan MK, waar heb je hem geboekt…toen ik hem bij b.x had geboekt zou ik om 16.55 uur vertrekken…
Ook bij neckerdinges, maar ik heb nergens een vluchtnr of tijden gezien.