TTT 120....en we gaan maar door

@Beps: Ik gebruik ook oordoppen, maar hoor zelfs dan nog een vlo op zn sloffen voorbij komen. Nam de vorige keer als ik na een uurtje of 2, 3 wakker werd nog een halve zopi. Kom dan aardig aan mn slaap, maar ben dan nog van de leg.

Hub heeft ook pas mn tom geupdate, kaart is foetsie, geluid is er nog wel. Had pas tom bij me toen ik naar den haag ging, is tíe net voor delft zn stem kwijt. Geen GPS ontvangst, p*kkeding. Is uiteindelijk toch goed gekomen, ben toch gekomen waar ik wezen moest, he Viva

Volgens mij heel veel ellende met die updates van TomToms e.d.
Heb zelf NavMan, gaf volledig de pijp aan Maarten na het updaten. Bug in de updates volgens leverancier. Ben hem vervolgens 4 weken kwijt geweest om te laten “patchen” (= duur woord voor pleister plakken, hahahahahahaha).

Ben al aardig opgeschoten, emmer sop staat klaar. Eerst nog een bakkie koffie

Oke ik hoor het al, je hebt dus mazzel als je het update en hij doet het dan nog gewoon.

Toos, goede wegwijzers he in Den Haag…terug een prive wegwijzertje nietwaar.

zo ik een afspraak met de dokter gemaakt, volgende week woensdag middag een prik…tegen de zonneallergie…

we gaan even de schapjes(eten) voor vandaag halen, en om 14 uur naar t werk. Extra werken vanmiddag…

doeggie tot laterzzz of vanaaf pas

@marion
1e Werkdag bij de nieuwe baas, spannend hoor!

@raak
Welkom terug erg genoten dus en waren de turkse vrienden ook zo enthousiast?

@toos
Weer nachtdiensten en net nu nieuwe terrassen, ik vrees dat van slapen niet veel terecht gaat komen. En wat een rooster zeg, leuke planner, ben benieuwd wat ze ervan gaat zeggen.

@carla
Spannende dag woensdag, zet hem op!

@viva
Weer niets te doen, volgende keer het strijkwerk maar mee naar kantoor ofzo.

@beps
Weer een extra dienst, gaat lekker met de uurtjes.

@bloem
Weer kaarten gescoord, weer een stapeltje erbij :wink:

@trl
Erg stil dus een :kus: voor jou.

Wij een leuk feest gehad zaterdag en gisteren was de high tea ook erg lekker en gezellig.
Nu een lekker kort weekje!

Het begin is gemaakt, lieve mensen en een leuke collega dus een goede start. Nu even thuis voor de lunch en dan zometeen de 2e ronde voor vandaag.

Kon het toch niet laten om hier nog ff binnen te wippen want kreeg last van afkickverschijnselen :unibrow:

wij zijn goed met de tomtommie in LUX aangekomen, maar we hadden em op engels gezegd, dus werd het sue-ann :wink:

@ toos kun je niet vragen of je elders mag slapen? beter dan 3 uurtjes slapen en helemaal beZOPI wakker worden… bij mij mag het wel maar is denk ik beetje ver weg…

@marion
Goede berichten!

De lunch achter de kiezen, de was weer opgevouwen en in de kast en de vaatwasser weer leeg. Stoot ik alleen tegen een glazen schaaltje, pats op de grond en in 1000 stukjes, kon ik ook nog stofzuigen. Nu snel weer terug naar kantoor.

Mk lekker aan het racen dus in je lunchpauze…schiet niet op he.

Zo eten in de oven(hubbie pizza, ik een stoommaaltijd, lekker makkeli)
Net afgesproken dat ik morgen lekker(samen met hubbie) naar dordrecht ga, dan door naar de fokker, even hondjes kroelen…

zooo dat maakt de vooruitzichten weer lekker…ohhhmet mn vriendjes daar kroelen,…

@beps
Morgen lekker kroelen, wanneer is bekend of mama hond zwanger is?

@MK: Voor 99% zeker…gezien haar gedragingen ed… volgende week(maandag of dinsdag) gaan ze een echo maken…OHHHHHH SPANNNENNDDDDDD… dan is er weer een ‘stap’ gemaakt…en mag ik hopen op een rood teefje…pfffffffff

@beps
Spannend hoor, helaas kunnen ze de kleur nog niet zien bij de echo.

@MK: En ook niet of het een teefje of een reutje is… MAAR zover zijn we nog niet… eerst volgende week afwachten…stap voor stap…

Goedemiddag.

Lieve mensen… iedereen ik weet al niet meer wie (DDD), bedankt nog voor de felicitatie’s.

Kom net thuis van het werk, ligt er een hele grote rouwkaart in de bus. Is van een oude tante van mij, maar omdat we daar practish geen kontakt mee hadden, had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht dat we een uitnodiging zouden krijgen. Nou, dus wel. Ik meteen net mijn werk gebelt, want de crematie is a.s. woendag al om 11.30 uur in Dieren, dus net die tijd dat ik werk. Gelukkig kon ik wel vrij krijgen.

Wat een verhalen over TOM en zijn vrienden. Ik ga altijd gewoon naar MSN en print daar de routeplanner uit en wel net zo makkelijk. :slight_smile: Maargoed, wij rijden allang niet meer zulke afstanden en als we het al wel doen, laten we ons alijd rijden door meneer NS. :slight_smile: Kokkie ouwe l*llekaart en moi 40% korting.

@Toos: Je mag anders ook gerust hier een paar dagen komen uitrusten hoor. Heb toch nog een kamer over met lcd-tv erin. Incl. Zopi. :dag:

Heb verder alles weer bijgelezen. Wij zo ook even schapjes doen en kokkie even zijn asperge-geld op de bank zetten. ( ja, ja, hij krijgt het nog ouderwets in een zakje mee naar huis 1 x per week.? Nuhhhh… niet zwart. Wel wit. Ha, ha.

@Beps: Spannund dan!!!

Latersssssssss. :dag:

Roanna gecondoleerd. Toch weer een vervelende dag…

Beps mamma hond misschien zwanger…wat een geduld he moet je weer opbrengen…